toyota avensis 4d4 116hv

10 kommenttia

tietääkö kukaan mitä lisälaitteita saa avensikseen 4d4 116hv. entä mitä muita herkkuja suosittelette. nyt minulle asennetaan navi. irrottettava peräkoukku. parkkisensorit. vakionopeuden säädin . metalliväri. koiraverkko. 6 cd vaihtaja hanskalokerossa. alut. kumimattosarjat. lohkolämppäri laturilla. intekroitu lastenistuin. vahvistetut takajouset. airbagin poiskytkentä mahdollisuus. lisävalot hela comet 300. madallus sarjaa, nahkapenkkejä en laita. onko lastuja saatavana aveen. olisko jollain muita ideoita jota voisi hankkia vielä aveen.

  
  • Käy Toyotan sivuilta vilkaisemassa TTE-varustelista Aveen. Löytyy etumaskia, helmasarja, erikoisalustasarja, spoileri, pakoputkisto ja kaiken kruunaa TTE-merkki keulaan. Eiköhän näillä + noilla mainitsemillasi eroa muista aveista liikenteessä :smile:

      
  • Miks lohkari? Webasto parempi

      
  • Toivottavasti sitten aiot pitää autoa jonkin aikaa, koska tuollainen määrä lisävarusteita menee arvoltaan kuin kankkulan kaivoon kun autoa lähtee vaihtamaan. Esim. tuo vaihtaja hanskalokeroon on aivan tajuttoman hintainen verrattuna siihen millaiset soittimet siihen saisi ns. standardikokoisena samalla rahalla.

      
  • siksi lohkari kun on huoltovapaa. aikaisemmin on ollut webasto wv:ssä huoltaa piti ja korjata kun jäi jostain syystä huutaan täysillä kiekoilla. Lisälaitteista sen verran että niitä pitää olla ja tulee aina tulee olemaan kun yksinkertaisesti karvalakki mallit ei kiinnosta. Karvalakki tai polkupyörä sama asia. maksaahan ne aika paljon mutta auton pitää olla sellainen että siinä on kaikki. onhan se raha joka tapauksessa hukkaan heitettyä kun on kysymyksessä auto. Mutta sehän on pakollinen ja muuten kulutus tavaraa. Saako lisälastun aveen. Entä muita :tongue: :blush:

      
  • No miksi ostit ton nuhaisen nakupelin, kun tässä kuussamarkkinoille tehokkaammat dieselit, lastuttaa voi miltein kaikki nykynakut.

      
  • Eipä tuo 2.0D4D 116 mikään nuhainen ole, eikä kaipaa lastutusta.

      
  • Toki tuolla pärjää, mutta kyllähän se alkaa kokoluokassaan olla sieltä laiskimmasta päästä. Mm. Mondeon 115-heppainen diesel kulki selvästi pirteämmin vaikka yhdellä hepalla tehoissa hävisikin. Mutta lastuttaa ei kannata ainakaan takuuaikaan.

      
  • on niitä merkkejä maailmalla kuten mondeo. Auto pitää olla myös sellainen laadultaan että sillä voi ajella huoletta. Toyota ei ole ehkä paras muotoilultaan, eiköä edullisin ostos kun lisävarusteita pitää hankkia. Mutta ennen kaikkea se oli paras ajettava, luotettava ja voittanut monet monet testit. on sellaisia kyrvän jatkeita kuten alfa romeo ja mersut joita sitten huolletaan ja maalataan heti ensi kilometreistä lähtien. itselläni on kokemuksia monestakin merkistä ja niistä meidän kakkosauto toyota corolla dx vm: 86 toiminut parhaiten vain huollot, renkaat ja polttoainetta tankkiin ja menoksi . ei ongelmia 260000kilometriä. ei ole muut merkit siihen vielä pystyneet on vaihdettu ykkös autoa kerran vuodessa jonkun vian takia mutta emme halua niin enää. SEHÄN SE KALLIIKSI TULEE

      
  • Tuota on luotettava ja hyvin varusteltu, mutta kokoluokassaan ei todellakaan paras ajettava. Joka nyt ei sitten tarkoita että se olisi huono ajettava, mutta esim. Mondeo ajaa siinä suhteessa kirkkaasti ohi.

      
  • ford er også kjempe flott bil! Fordi on hyvä auto myös se oli minulla yhtenä vaihtoehtona. Mutta kun oli muutama vaihto ehtoa niin valitsin toyotan kun siihen sai pienen sisään rakennetun navin ajotietokoneeseen ( maksaa suomessa asennetuna n:1800 ekeä) suomen kartalla jossa on mukana paikat rovaniemestä lähtien, mutta toki ei ihan kaikkea pitä tarkistaa sillä sain auton keskiviikkona ja takana 160 kilometriä. Toyotaan myös muutama muu lisä mauste jotka halusin kuten parkkisensorit, cd vaihtajat ym ym... . Lisälaitteita tuli noin 10000 eurolla. HARRASTUKSESTA KANNATTAA MAKSAA SANOTAAN. Itsellänikin on ollut kaksi fordia escort 1,8 ghia, mausteilla, vm 96 ja ford transit lyhyt , mausteilla vm 90 ovat toimineet aikalailla moitteettomasti. Transettiin taidettiin kahden vuoden aikana suunnata ohjaus pyörät ja vaihdettu joku nivel ja aika paljon kilometrejä tuli rullattua suomen ja oslon väliä tosi hyvä piili mutta takavetoinen ja syöppä tai juoppo. Escorttikin pelasi tosi pientä häiriötä käyntipuolella ja käsijarru. Fordillakin kehtaa ajaa vaikka jotku eivät pidä siitä maku asia on maku asia. :kiss:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit