Siirtykää Auto Bildiin

36 kommenttia
2»
  • Minulle on TM tullut 15 vuotta.
    Ja jos minun olisi valittava, että saisin tilata vain yhden aikakauslehden, niin se olisi TM - kiitos toimittajille hyvästä työstä.

    Olen tutustunut myös tähän "Autopilttiin". Nyt menossa jo toinen 20 euron tilausjakso ja luultavasti viimeinen!

    Autobild on tarkoitettu lähinnä amiska-pojille, joita kiinnostavat vaan autot tai lähinnä niiden kuvat, koska he eivät paljon ymmärrä autotekniikasta.

    On huomattava, että TM:ssä on paljon muutakin tekniikkaa, josta tiedos ja vertailutulosten saaminen olisi muutoin työläämpää.

      
  • Lainaus:
    23.02.2005 klo 14:01 Autotohtori kirjoitti
    Autobild on tarkoitettu lähinnä amiska-pojille, joita kiinnostavat vaan autot tai lähinnä niiden kuvat, koska he eivät paljon ymmärrä autotekniikasta.

    Autobildissä näkee hyvin uutuudet. Siinä on hyviä kuvia ja vähän ehkä lyhkäisempiä testejä. Autobild sopii hyvin autoista tietämättömällekin ja sellaiselle joka ei jaksa lukea mitään lehteä yli tuntia. Hyvä lehti tietylle asiakaskunnalle, kuten kavereilleni jotka jaksavat lukea vähän ja vähän selata!

      
  • Lainaus:
    20.02.2005 klo 12:26 SixPack kirjoitti
    Tämä koskee ajoneuvoa niin kauan kuin siinä on ulkolaiset kilvet.
    Kun auto on rekisteröity Suomeen tyttären nimiin, kerro se pykälä jossa isä ei saa ajaa tyttärensä Suomen kilvissä olevaa ajoneuvoa. Suomen lainsäädännöstä kun on kyse, en hämmästyisi olenkaan mikäli tällainen laki löytyisi.

    Noinhan se on. Mutta jos autoa aikoo käyttää ostoa seuraavina kolmena vuotena Suomen kamaralla muu kuin ostajan kanssa samassa taloudessa asuva henkilö, joutuu autosta maksamaan täyden autoveron. Silloin jää muuttoautosta saatava autoveronalennus saamatta...

    "Tämä menee jossitteluksi; Entäpä jos ex-vaimoni tulee Tukholmasta, ajaa tyttären Suomenkilpistä muuttoautoa täällä Suomessa, mutta on Ruotsin kansalainen, hän saa ajaa Suomessa minkäkilpistä autoa vain haluaa . Sama koskee omaa äitiäni ja siskoani, hekin asuvat Tukholmassa! (En ole muuten Manne!!)"
    -...niin minun käsittääkseni autosta napsahtaa maksettavaksi täysi autovero, oli kuskilla mikä kansalaisuus hyvänsä (siis edellyttäen, että auto on tuotu Suomeen muuttoautona)

    "Minä saan tottakai vapaasti ajaa siskon miehen MB CLS 500 Ruotsissa, Ruotsin kilvillä - ei ole estettä. Huomaatte varmaan lainsäätäjän ajatuksenkulun, kuinka paljon on panostettu aikaa ja rahavaroja tällaiseen. Katsotaan mitä AKE vastaa?"
    -Ruotsissa ei taida olla autoveroa ollenkaan, joten ei autosta pystyisi mitään muuttoautoveroalennuksia laskemaankaan... Näin minä tämän ymmärrän :smile: Suomen valtio on käänteissään kekseliäs.

    [Gub-be muokkasi tätä viestiä 27.02.2005 klo 22:19]
      
  • Auto Bild on mielestäni aika paska lehti. Olihan se mukava yllätys, kun lehtihyllystä löytyi euron(!) maksava autolehti. Ostin kaikki lehdena alkupään numerot, mutta kun hinta nousi, sivumäärät putosivat mainoslehden tasolle ja jutuista tuli luokkaa "öhö kato mä poltan vähän nakkii öhö öhö", niin päätin lopettaa. Älkää hyvät ihmiset tehkö sitä virhettä, että lopettaisitte TM:n tilauksen Auto Bildin takia

      
  • Itsekin tuli tuota Auto Bildiä osteltua silloin kun se sen euron maksoi. On kyllä jotenin "köyhä" lehti. Eli juttua on aika vähän kun on tottunut vaikka TM:aan. Hintakin tietysti oli silloin ihan eri luokassa.

      
  • Parilla eurolla tunnin tai puolen tunnin lukuhuvi. Sopii hieman autoista kiinnostuneilla ja sellasille jotka eivät ehdi tai jaksa lukea paljon.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit