Miksi Megane on hyvä!

43 kommenttia
«1

En nyt härnää kuten muutaman kerran olen sortunut tekemään :grin:

Miksi Megane II on minulle hyvä auto!
Vanhemmalla ihmisellä on usein myös niska jäykistynyt ja aina jonkin verran kipeä.Kun käänsin päätäni entisellä V40:llä ajaessanin niin auto tahtoi myös kääntyä samaan suuntaan tiellä kuin tiellä.Samoin teki Avensis.Megane ei tee tätä vaan kulkee suoraan.
En joudu ahtautumaan sisään "kenkälusikalla"kuten jouduin ahtautumaan V40:seen,samoin kuin nyt tähän uuteen V50 malliin.
En kuitenkaan ole lihava koska painoindeksini on 23,5.
Ehkä se jäykyys alkaa jo vaivaamaan paikkojani.
Näen Meganesta paremmin ympärille kaupunkiliikenteessä.Ainoastaan paksu etupilaari saattaa piilottaa tulijan.Samoin oli V40:ssä huono etupilari,koska se oli puolestaan niin kalteva ja väärässä paikassa minun ajoasennolleni.
Meganen moottori myös 1,6 on vääntävämpi kuin muut vastaavat,muistaakseni 152Nm!?Kun se esim Nissanissa on luokkaa 144Nm.
Sitten tuo Meganen hiljaisuus ajettaessa.Pidän radion kuuntelemisesta mutta mahdollisimman hiljaisella volymilla.Meganessa sekin on nautinto ja sen voi toteuttaa.
Meganen lähtöhinta oli 22200€ Confort,Expression varustelun ja muiden lisien myötä siitä tuli tarkalleen 25470€.

Siihen kuuluu 24h:n tiepalvelu Suomessa ja Euroopassa 5:n vuoden ajan veloituksetta.
Sijaisauto,hotellit,asuinpaikkaan palaamine tai matkan jatkaminen,korjatun auton hakeminen I-luokassa.Neuvontapalvelut sun muut.

Samoin siihen,Meganeen, kuuluu ainakin 3:n vuoden ajan myös KULUVIEN osien vaihtaminen töineen veloituksetta.

Kysymys kuuluukin nyt:Miksi sitten avaisin konepellin?
Olen sen aikoinani avannut niin monessa autossa ja liannut käteni ja vaatteeni.Hionut venttiilejä,hiotuttanut kamiakseleita,sovitellut männänrenkaita,hoonannut sylintereitä jne.Nyt en edes polttimoita joudu itse vaihtamaan,ainoastaan kesä/talvirenkaat ova poissa palvelusta.

Miksi se on huono minulle?

Ps.Asiaan vaikuttaa myös se,että suorastaan inhoan japanilaisia jo -60 luvulta lähtien jolloin se tauti(inhoaminen)tarttui!
Erillainen olen,koska en vuoden 86(ensimmäinen matkapuhelimeni)jälkeen ole koskaan omistanut Nokialaista,sitä natisevaa).Päämerkkini on kaiken aikaa ollut Ericsson!Siis erillainen vanhus :smile:

[Isaskar muokkasi tätä viestiä 11.06.2004 klo 09:09]
  
  • Lainaus:
    11.06.2004 klo 08:54 Isaskar kirjoitti
    En nyt härnää kuten muutaman kerran olen sortunut tekemään :grin:

    Miksi Megane II on minulle hyvä auto!
    Vanhemmalla ihmisellä on usein myös niska jäykistynyt ja aina jonkin verran kipeä.Kun käänsin päätäni entisellä V40:llä ajaessanin niin auto tahtoi myös kääntyä samaan suuntaan tiellä kuin tiellä.Samoin teki Avensis.Megane ei tee tätä vaan kulkee suoraan.
    ...
    Ps.Asiaan vaikuttaa myös se,että suorastaan inhoan japanilaisia jo -60 luvulta lähtien jolloin se tauti(inhoaminen)tarttui!
    Erillainen olen,koska en vuoden 86(ensimmäinen matkapuhelimeni)jälkeen ole koskaan omistanut Nokialaista,sitä natisevaa).Päämerkkini on kaiken aikaa ollut Ericsson!Siis erillainen vanhus :smile:


    Onneksi olkoon, onpa Isaskar osannut valita juuri itselleen sopivan auton!
    Hiukan tarkennusta vielä pyydän : kun olet aina inhonnut japanilaisia autoja, miten on käsiisi tuo Avensis sattunut?? Väkisten tuputettu vai??

      
  • Isaskar kirjoitti: "
    Ps.Asiaan vaikuttaa myös se,että suorastaan inhoan japanilaisia jo -60 luvulta lähtien jolloin se tauti(inhoaminen)tarttui!
    Erillainen olen,koska en vuoden 86(ensimmäinen matkapuhelimeni)jälkeen ole koskaan omistanut Nokialaista,sitä natisevaa).Päämerkkini on kaiken aikaa ollut Ericsson!Siis erillainen vanhus"

    Hyvä Isaskar:
    Jos edelleen käytössäsioleva kokemus- ja tunnepohjasi on tuolta ajalta ( 1960-luvulta ) niin olemme menettäneet sinut jo aikoja sitteen.

    Elät toisessa maailmassa jossa elletään ikkunaluukut kiinni.
    ( jotkut kutsuvat tuota lääketieteellisellä termillä: Dementia tai sen esivaihe )
    ( Eipä siis lainkaan ihme että ajat ranskalaisella )
    Turha sinun on tänne kirjoitella.

    Tämä palsta elää vuosilukua 2004 ja kesäkuuta siellä.

      
  • Valintakriteerinsä kullakin. Minulla on käsittääkseni koko auton elinkaaren mittainen autopalveluturva omassa autossa (kunhan huollatan sen huoltokirjan mukaan), rellun turva näyttää hyytyvän 5 vuoteen. Mutta eipä tuo ollut minulle kriteeri. Ja saahan noita veloituksettomia kulutusosia rahalla, kun ottaa huoltosopparin (joka ainakin bilian hinnoittelussa on minusta kalliin oloinen).

    Isaskarin japanilaisia autoja koskeva kommentti on todellakin 60-luvulta. Itsekään en ole mikään japanilaisten suurin ystävä mutta hyvinkin voisin kuvitella ajavani ko. maasta tulevalla ajopelillä. Jään mielenkiinnolla odottamaan minkälaisen vastineen mr. Tojota Anders-Simo esittää.

    Edit: Nokian kännyistä en minäkään pidä mutta se ei tee minusta erilaista.

    [jalkkis muokkasi tätä viestiä 11.06.2004 klo 10:52]
      
  • Hyvä kun on hyvää!
    Miksi Avensis sattui käteeni?Opel räjähti keskellä Suomea hihnan katkettua,siis jakohihnan!Ostin paikkakunnalta 20 000km ajetun Avensiksen hätäpäissäni jotta matka voisi jatkua.(Onneksi Opel oli huollettu säännöllisesti,joten hyvitys oli hyvähkö).
    Eihän sillä Avella kukaan viitsi ajella,menee minne tuuli kuljettaa.Sopii Katri-Helenalle!

    Toisaalta on minulla ollut työsuhdeautoina pari Toyotaa myös.Carina II vuosimallia -91,oli todellinen liihoittaja.Eukolle ei sopinut antaa ajettavaksi,olisi mennyt metsään ilman ukkoa!

    Aikoinaan oli myös vuoden verran uusi Nissan Sunny,ensimmäinen Nissan merkillä oleva malli.Pidin sitä melkein vuoden.

    Tuo 24 tunnin autopalvelu on eri asia kuin säännöllisesti huollettu auto!!!!Oma Opelini oli juuri säännöllisesti huollettu mutta se ei auttanut ilmaisen sijaiauton saamista!

    Tästä tulikin mieleeni,että onvatko Renun suuret vikatilastot juuri autopalvelun syytä?Renussahan ei,sen jäätyä tielle,tarvitse konepeltiä avata kuten japanilaisissa :innocent: Matkaa voi kuitenkin ilman lisäkustannuksia jatkaa :sunglasses:

      
  • Elät toisessa maailmassa jossa elletään ikkunaluukut kiinni.
    ( jotkut kutsuvat tuota lääketieteellisellä termillä: Dementia tai sen esivaihe )
    ( Eipä siis lainkaan ihme että ajat ranskalaisella )
    Turha sinun on tänne kirjoitella.

    el Diavolo?

    Ja teen näitä tietokonehommeleita ihan vain 60-luvun tyyliin?
    Niin poikaseni!

      
  • Lainaus:
    11.06.2004 klo 11:16 Isaskar kirjoitti
    Hyvä kun on hyvää!
    Miksi Avensis sattui käteeni?Opel räjähti keskellä Suomea hihnan katkettua,siis jakohihnan!Ostin paikkakunnalta 20 000km ajetun Avensiksen hätäpäissäni jotta matka voisi jatkua.(Onneksi Opel oli huollettu säännöllisesti,joten hyvitys oli hyvähkö).
    Eihän sillä Avella kukaan viitsi ajella,menee minne tuuli kuljettaa.Sopii Katri-Helenalle!

    Toisaalta on minulla ollut työsuhdeautoina pari Toyotaa myös.Carina II vuosimallia -91,oli todellinen liihoittaja.Eukolle ei sopinut antaa ajettavaksi,olisi mennyt metsään ilman ukkoa!

    Aikoinaan oli myös vuoden verran uusi Nissan Sunny,ensimmäinen Nissan merkillä oleva malli.Pidin sitä melkein vuoden.

    Tuo 24 tunnin autopalvelu on eri asia kuin säännöllisesti huollettu auto!!!!Oma Opelini oli juuri säännöllisesti huollettu mutta se ei auttanut ilmaisen sijaiauton saamista!

    Tästä tulikin mieleeni,että onvatko Renun suuret vikatilastot juuri autopalvelun syytä?Renussahan ei,sen jäätyä tielle,tarvitse konepeltiä avata kuten japanilaisissa :innocent: Matkaa voi kuitenkin ilman lisäkustannuksia jatkaa :sunglasses:


    Ikävää, että olet joutunut ajelemaan ja jopa ostamaan inhoamiasi japanilaisautoja. Muita ei ilmeisesti vain ollut tarjolla, Suomessahan on vähän noita automerkkejä....Ymmärrän, että olet nyt onnesi kukkuloilla uuden Megane sedanin ohjaksissa.

    "Eihän sillä Avella kukaan viitsi ajella", sanoit. Muistelen kuitenkin nähneeni muutaman Avensiksen liikenteessä. Mutta olenhan voinut nähdä väärin.

    "Renaultin suuret vikatilastot" -mitä ihmettä, onko Renaulteissa paljon vikoja???

      
  • Olen vähän katsellut noita Meganeita minäkin. Millainen korimallli sulla on, sedan vai?

      
  • Sedan on!On myös tilava,vääntävä ja hiljainen,mitä nyt jotkut arvostavat näitäkin ominaisuuksia.
    Olen saanut Renault Finland Oy:ltä s-postina tiedon,että "jarruongelma"ei koske Sedania eikä Breikkiä.
    Puhelimitse minulle kertoi Renault Finland Oy:ltä "joku"Korpinen koko jarrujupakan piirteet.Renault on vasta nyt alkanut tutkia HB-mallissa esiintyvää "kylmänäjarrutusta"jossa tuo heilahdus esiintyy.
    HB=se on se törppöperämalli-:smile:!

    Sedanini on käyttäytynyt täysin auton tavoin,mitään ylimääräistä kikkailua ei ole esiintynyt.

    Saattaa olla,että tulee kutsu jarrujen päivitykseen.
    Ohjaus on mielestäni aivan hyvä mutta sekin saatetaan päivittää.

    MatLog!
    Minulla olisi nyt tilaisuus vaihtaa Megane 6000km ajettuun puolivuotta vanhaan Nissaniin PÄITTÄIN!Liikkeen esittelyauto.
    Miksi haluavat vaihtaa päittäin,jos on niin paljon parempi?
    Heh!

    MatLog!Väität että Megane on vikaherkkä ja talveen sopimaton!
    Kuitenkaan en ole nähnyt niitä yhtään talvella konepeltiauki tien sivussa.
    Japseja kyllä löytyy siltäkin suunnalta :innocent:

    [Isaskar muokkasi tätä viestiä 11.06.2004 klo 13:14]
      
  • Tuossa Rellun sedanissa on tietysti sekin hyvää, että se on kokoluokkansa selvästi parhaimman näköinen auto. Eiköhän se vaan pidä meikäläisenkin tästä koeajolle lähteä...

      
  • Lainaus:
    11.06.2004 klo 13:10 Isaskar kirjoitti
    MatLog!
    Minulla olisi nyt tilaisuus vaihtaa Megane 6000km ajettuun puolivuotta vanhaan Nissaniin PÄITTÄIN!Liikkeen esittelyauto.
    Miksi haluavat vaihtaa päittäin,jos on niin paljon parempi?
    Heh!

    MatLog!Väität että Megane on vikaherkkä ja talveen sopimaton!
    Kuitenkaan en ole nähnyt niitä yhtään talvella konepeltiauki tien sivussa.
    Japseja kyllä löytyy siltäkin suunnalta :innocent:


    Niin, minkä ikäinen se sinun autosi olikaan?? Maaliskuun lopussa luovutettu vai?? Ja kaikilla mahdollisilla herkuilla, kuten kerroit???Mistähän ne Nissan-myyjät sinut löysivät ? Arvailivatko, että olet jo Renaultiin kyllästynyt, vai kävitkö itse kyselemässä? Mitä Nissania tarjosivat? Almeraa vai Primeraa?? Oliko Cool-versio vai Visia???

    Konepeltiähän Meganesta ei oikein pakkasilla saa auki, muistatko??
    Ja Renaulteissahan on hyvä "saattohoito", itse kerroit.

    Vikatilastoista taisit kertoa myös itse, vai???

      
  • Ajettavuudeltaan keskitasoa parempi, ulkonäöltään etenkin hb selvästi keskitason alapuolella ellei peräti ruma, sisätilojen suunnittelussa alle keskitason ja luotettavuudessa häntäpäässä eli hieman keskitason alalpuolelle jäävä perheauto, ei hyvä, mutta ei ihan surkeakaan.

      
  • MatLog!!

    Hyvinkään Moottorihuolto!
    Otan sieltä menovedet ja käyn yleensä siellä kahvilla ,niin vieläkin!!!
    Onko se nyt väärin kun minulla on Megane?
    Auto on Visia 1,6 Primera,autom.ilmastointi ainakin on!
    Tunnen sikäläiset ihmiset erittäin hyvin,omistajan jo 50 luvun alusta jolloin hänellä oli Hämeenkadulla polkupyöräkorjaamo!

    Onko siinä jotain jota et ymmärrä MatLog?Esimerkiksi sitä,että automyyjät voivat olla tuttuja ja jopa ystäviä!
    Niin............Kaikilla herkuilla :sunglasses:

    En viitsinyt jatkaa.Piste

    [Isaskar muokkasi tätä viestiä 11.06.2004 klo 17:10]
      
  • Lainaus:
    11.06.2004 klo 17:07 Isaskar kirjoitti
    MatLog!!

    Hyvinkään Moottorihuolto!
    Otan sieltä menovedet ja käyn yleensä siellä kahvilla ,niin vieläkin!!!
    Onko se nyt väärin kun minulla on Megane?
    Auto on Visia 1,6 Primera,autom.ilmastointi ainakin on!
    Tunnen sikäläiset ihmiset erittäin hyvin,omistajan jo 50 luvun alusta jolloin hänellä oli Hämeenkadulla polkupyöräkorjaamo!

    Onko siinä jotain jota et ymmärrä MatLog?Esimerkiksi sitä,että automyyjät voivat olla tuttuja ja jopa ystäviä!
    Niin............Kaikilla herkuilla :sunglasses:

    En viitsinyt jatkaa.Piste


    On hienoa, että on ystäviä; ystävät ovat hyvää hyvyyttään tehneet sinulle suht hyvän tarjouksen. 1,6 Visiassa sinänsä on automaatti-ilmastointi vakiona, sen ohjehinta uutena (1/2 vuotta sitten) oli 22 950 eur.
    :sleepy:
    Minusta on ihan OK että sinulla on Megane, älä ihmeessä luovu siitä, olethan autoon tyytyväinen!! :innocent:

      
  • Megane on muuten "niin" hyvä, että se on johdattanut Renun myynnin Euroopan suurimmassa automarkkinassa eli Saksassa todella kovaan laskuun. Menetti Ladan ja Lancian kanssa eniten markkinaosuuttaan.

    Renault 71 917 5,3 -15,4 %

      
  • Tuo on juuri se Primera joka tuntui komastuvan omaan etupyöräänsä.17" aluvanteet taitavat olla autolle liikaa?
    Kaveri sitä ehdotti koska minulla on koira.Mutta koirahan paistuisi Primeran ,sportdek,takatilassa vaikka kansi olisi pois :sleepy:

      
  • Lainaus:
    11.06.2004 klo 20:42 Isaskar kirjoitti
    Tuo on juuri se Primera joka tuntui komastuvan omaan etupyöräänsä.17" aluvanteet taitavat olla autolle liikaa?
    Kaveri sitä ehdotti koska minulla on koira.Mutta koirahan paistuisi Primeran ,sportdek,takatilassa vaikka kansi olisi pois :sleepy:

    Niin, onhan siinä Megane Sedanin takatilassa vähemmän lasia.

      
  • Eikö Renault ole äänettömyydellään ja jousitusmukavuudeltaan kuin isompi auto? :confused:
    Muuten se ei taida olla kovinkaan ihmeellinen, muttei huonokaan.

      
  • Pohdipa Isaskar sitä miksi Megane ei ole hyvä auto maailmanlaajuisesti. Eihän se edes kelpaa Amerikassa kuten ei muutkaan ranskikset. Kyllä luulisi kelpaavan jos on niin hyvä auto kuin väitetään.

      
  • Hei taas!
    On ollut hiuka muita kiireitä :smile:

    Megane on hiljainen,tilava,suuri matkatavaratila,leveä,pitkä akseliväli,siis hyvä ajettava,tehokas moottori,ei ruostu!!!!!,hyvät jarrut(sopivat kehäI ruuhkiin),ajoasento hyvä jne.!
    Toisinsanoen,se on erittäin hyvä pitkillä matkoilla ja turvallinen ruuhkissa!!!

    Miksi ei sovi USA:n?
    Ranska-Yhdysvallat!Syy lienee selittämättäkin selvä!
    Kulttuuriero ja auton koko!

    :innocent:

      
  • Lainaus:
    11.06.2004 klo 10:51 jalkkis kirjoitti
    ...rellun turva näyttää hyytyvän 5 vuoteen....


    Ihan faktana: rellun turva 10v/100000km

      
  • Jotenkin ne ovat saaneet tuohon sedaniin tehtyä peräti 520 litran vetoisen tavaratilan ja se on kyllä todella muhkean paljon! Silti auton perä on säilynyt linjakkaan muotoisena. Lisäksi auton tehokas moottori ja hyvä varustelu tekevät siitä kyllä melkoisen houkuttelevan!

      
  • Megane Breakin konttihan on 20-litraa isompi kuin Lagunan... Megane on myös akseliväliltään pidempi ja se on myös leveämpi kuin laguna, joten takatilat megsussa on isommat kuin lagunassa... Meganessa myös istutaan korkeammalla kuin lagunassa... Tässä suurimmat syyt miksi valitsin Meganen Lagunan sijasta, toki megsu on myös halvempi =o)

      
  • Mistähän löytyisi hyvä arvotelu/koeajo nimenomaan tuosta sedanista?

      
  • Lainaus:
    16.06.2004 klo 19:58 karipv kirjoitti
    Mistähän löytyisi hyvä arvotelu/koeajo nimenomaan tuosta sedanista?

    Laajaa koeajoa ei liene tehty; tässä tanskalaisten arvio 2-litraisesta:

    http://www.bilbasen.dk/nyheder/biltest/show_article.asp?id=650

    Kieli on mongerrusta, mutta sen verran siitä selvän saa että tanskalaisten mielestä:
    - ohjaus on omituinen
    - ajo-ominaisuuksissa ongelmia
    - 2-litrainen moottori ei ole niitä parhaita (1,6 parempi)
    - matkustamotilat ovat ahtaat, etenkin takana.

      
  • MEGANE II SEDAN

    On ollut mielenkiintoista lukea keskustelujanne!

    Itsellänikin on kyseinen sedan 1,6 moottorilla ja edellä mainitut kehut voin allekirjoittaa.

    Miksi sitten itse valitsin kyseisen auton (kokoluokassaan):
    - EDULLINEN
    - TURVALLINEN
    - RUNSAS VARUSTUS
    - HYVÄN NÄKÖINEN
    - LAAJA TURVAPALVELU (HYVÄ LIIKKUA EUROOPASSA)
    - TILAVUUS (tavaratilat, istuinkorkeus, myös takaistujan tilat ok kokoluokassaan)
    - HILJAINEN

    Siinä perusasioita.
    Vastaavia ominaisuuksia kyselin muistakin liikkeistä, mutta yhtä hyviä ei vain löytynyt (ja hinta nousi huimaksi) - myös palvelu wetterillä pelasi! Kaikissa liikkeissä ei edes kiinnostuttu vaihtotarjousta tekemään ?

    Rellun huonoimpia piirteitä on sen maine ranskalaisena tuotteena (outoa: huonojahan siellä ovat myös viinit, ruoka, naiset ja muoti... )
    ja TM:n testaaman HB.n jarruongelma - jota ei ilmeisesti sedanissa pidemmän akselivälin vuoksi esiinny? Ja ohjaus on kieltämättä alkuun outo, mutta on se kyllä erityisen kevyt kaupunkiajossa ja kun sen kanssa tulee sinuiksi niin hyvältä sekin tuntuu.

    Niin ja se että tuossa yhdessä rata-autoluokassa se ei pärjää Ferrarille (saksalaiset merkithän se hakkaa mennen tullen)

    Näin tässä alkuun - OLISI KIVA SAADA KOKOLUOKAN SEDANTESTIÄKIN LUETTAVAKSI (toivottavasti illuusioni ei säry).

    :wink:

      
  • Lainaus:
    14.06.2004 klo 22:11 Isaskar kirjoitti

    Miksi ei ranskalainen sovi USA:n?
    Ranska-Yhdysvallat!Syy lienee selittämättäkin selvä!
    Kulttuuriero ja auton koko!



    Auton koko ???? onkos ne jaappanilaiset laatuautot jotenkin poikkeavia kokonsa puolesta verrattuna ranskalsisiin. Esim Citreon C5 ?

    Kyllä se on niin, että ranskalaiset autot ovat menettäneet maineensa siellä. ( vetäytyivät vastuukysymyksien takia pois markkinoilta 80-90-luvun taitteessa. )
    Samamaan aikaan mm Audilla oli ongelmis automaatin kanssa ( kytkeytyi yllättäen pakille liikennevaloissa )

    Amerikkalainen ei siedä mm jatkuvia pikkuivikoja, vaan (saaa) palauttaa auton takaisin myyjälle( tuotevastuu) . ( ja ranskalaisethan on niitä pullollaan )
    Turha syytttää kultturieroja ( mm Irak-erimielisyydethän oli vasta äskettäin, ei se ole ehtinyt autokauppaan vaikuttaa, ja olivathan Amerikkalaiset vapauttamassa Ranskan 40-luvulla ( Normandia )

    Tuotteissa vika ! ja USA:n tiukka ! tuotevastuulaki.

    [il Diavolo muokkasi tätä viestiä 17.06.2004 klo 11:52]
      
  • USA:ssa on tapana olla "koko ikänsä"velkaa Am.autoja myyvään liikkeeseen.Eurooppalaisilla ei ole samaa "palvelua"!
    Muutamat eurooppalaiset merkit edustavat Jenkeissä ns.eksoottisia autoja,kuten esim.Saab!
    Näitä eksoottisia myydään jonkin verran,samoin muutamia öky-merkkejä.SUV.

    Tavallisilla autoilla USA:n markkinoille pääsy on kovin vaikeaa.Japanilaisilla ja saksalaisilla se on luokkaa helponpaa,koska jenkit "tuntevat"omistavansa nämä automerkit!!!

    Kulttuuriero?
    Ajatteleppa aioa jenkkiä,Mca Donaldsin tuote,leveine hampurilaista muistuttavine takapuolineen ahtautumassa siroon ranskalaiseen!
    Se on kulttuurieroa parhaimmillaan.

    Sitten niistä ranskiksien vieoista!
    Juuri äsken tuotiin tien päältä saksalainen diesel jakohihna katkenneena tuohon pihalle.
    Mummut istuivat hyväntuulisina lavalla tielle jääneessä autossaan.
    Auto jatkaa tästä merkkikorjaamolle ja mummut laskettiin ostoksille.Pyysivät kyytiä ja saivat sen-:smile:
    Niin sitä pitää suhtautua pieniin vaikeuksiin,kuten nämä hyväntuuliset mummut.

    Näitä hinauksia ja lavalla tuonteja on etupäässä kahdella merkillä erittäin paljon.Aikoinaan oli myös saksalaisen takavetoisen eräällä sarjalla niin pahasti asiat,etteivät korjaamolle vietäessä uskaltaneet edes käynnistää moottoria kun äänet "remmistä"olivat sitä luokkaa.

    Niin!Olisihan tässä kerrottavaa suomalaisten autojen tiellejäänneistä mutta kun hinaustoiminta ja pienimuotoinen korjaus on vävypojalle leipäpuu,niin en voi sitä kommentoida.

    Lopuksi Megane on ainakin ollut hyvä,onko Megane II,se nähdään!

      
  • Tässä lahja kaikille Megane II sedanin omistajille:
    (ks. Fazit und Wertung)

    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=5510&artikel_seite=0

      
  • EN OLE kuullut ranskalaisista kuin pelkkiä vika juttuja. Pitää olla Hullu jos ajaa Ranskista pakkasella. Siinä kun kiihdytyksessä jäätyy kaasu pohjaan niin ollaan edellä ajavan #&%£$!*. Kun satut laittamaan radion päälle huomaat että se pitää omituista piipitystä. Viet auton huoltoon. "Radio on rikki se pitää vaihtaa" on vastaus. Lähdet pakkas yön jälkeen töihin huomaat että auto ei käynnisty. Jaaha. Suljet ikkunan. OHO mootttori jäi työntämään ikkunaa ylös vaikka se on jo ylhäällä. Autot ovat rumia ja muovisia. ENNEN KAIKKEA PASKOJA :ashamed: :cry: .IKINÄ EI PIDÄ OSTAA PATONKIMAAN TUOTTEITA EI IKINÄ

      
  • Edellisen käyttäjän kommentit ovat niin huonosti perusteltuja, että niiden arvo on mitätön. Lisäksi käyttäjä kirjoittaa niin tunnepitoista tekstiä, että järkeä ei juurikaan ole.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit