BMW:n "asennemalli"

8 kommenttia
  • Äh, liian komea suomalaiselle. Se uskaltaa ajaa vain astralla, jossa on muoviset pölykapselit ja kasettisoitin.

      
  • Anders Anders...
    taas todistit miten kaukana tästä päivästä olet.
    Esim. tuo Astra, niissähän on jo melkein joka mallissa alut alla ja CD-soitin on ollut Opeleissa jo vuosia. Astrassa ja Vectrassa jo MP3 soitinkin. Muuten, MP3 soitinta ei vielä ole vissiin kopioitu Toyotaan, eikä bemuissa ja uusissa opeleissa olevaa vilkkumekanismiakaan?

    No, Anders se vaan päästelee japsillaan ees taas, kuuntelee C-kasettia vuoden 1982 Roadstrarillaan, joka hiukan veeeeetääää nauhaa, että Irwininkin protestilaulut kuulostaa hiukan kummilta - kuten Anderskin...

      
  • Lainaus:
    28.02.2005 klo 15:42 Anders-Simo kirjoitti
    Äh, liian komea suomalaiselle. Se uskaltaa ajaa vain astralla, jossa on muoviset pölykapselit ja kasettisoitin.

    Joo tämä meidän Astra on juuri sopiva meille. Tuo bemu olisi mulle aivan liian hieno.

    [Tuomas muokkasi tätä viestiä 01.03.2005 klo 12:42]
      
  • http://www.supercars.net/cars/1968@$DAF@$55%20Silurox.html

    Tämä taitaisi paremmin sopia meille suomalaisille, värikin on sopivan harmaa.

      
  • Onhan noita ihmeellisyyksiä aina;

    www.automotorundsport.de/d/77664

    ja espanjalainen lumilinko www.automotorundsport.de/d/77779

      
  • Tramontana ja Morgan, no nuo olivat vielä ihmeellisimpiä. Suomalaiset pelkää tuollaisia erillaisia autoja tosin noita autoja vieroksuvat kaikki. :smile:

      
  • Niin ja jos nuo ovat outoja autoja, niin tässä on ollut outoja kuljettajia: :wink:
    http://www.auto-motor-und-sport.de/d/75667

      
  • Zetalle! Mitä hienoo on Mp3 soittimessa? Mulla ollu jo vuoden mankka mihin saa Usb-massa muistin kiinni.Hakee 1Gigan palikan Prismasta niin eihöhän siihen saa vähän pitemmänkin matkan musiikit.Eikä se Cd-soitin kauaa astroissa ole ollu, ei ainakaan ollut mun vanhassa vm.00 Club varustetasossa siinä oli kasettisoitin. Eikös ainakin volkkari käytä vielä niitä din reikään meneviä soittimia ja myy niitä hobby hall mankkoja johonkin 300€ hintaan.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit