uusi audi a4

4 kommenttia


Jokos joku muu on päässy ajelee kyseistä autoa ?
Sain tänää ajoo a4 2,0 multironikin :smile: Vähän arvelutti tomaatti ,kun ei oo ennen ajanu semmosta :neutral: En yhtää enää ihmette ,kun jotku kehuu tota tomaattia .Hyvin sitä oppi käyttää ja yllättävän hyvin toi lähtee liikkeelle :smile: En huomannu mitää huonojapuoli sillä ajolla mitä ajoin .Vähän kummaksutti se kaasu ,kun laitto tallan pohjaa nii se ei menny heti, vaa pienen hetken päästä ,kun oli kierroksia tullu :no_mouth:
Ei muuta kuin testailee sitä :sunglasses:

ps.Vähän tuntu ton jälkee oudolta ajella omaa a3 :grin: Se on ihan mopo tohon verrattuna :frowning:

  
  • Multitronicia on kehuttu aika paljon, eikä se edes lisää kulutusta. Tuo uusi A4 vm.2005 eroaa hieman tuosta edellisestä (2001-2004mallisesta) jousitukseltaa, melutasoltaan, 20 litraa suuremmalla tavaratilallaan sekä suuremmilta sisätiloilta. A4:ssa on hyvää ajettavuus ja hallittavuus, istuimet, talviominaisuudet, jousitus varauksin jne. Mutta edelleen huonoina puolina melutaso (ei ne sitä niin paljon sitä kuulemma saanut laskettua) ja edelleen tuo kytkin polkimen pitkäliike (joka nyt ei automaateissa haittaa :wink:)

      
  • multitronic-vaihteisto on mahtava mutta vielä kivempia on saman konsernin tipronic ja dsg-vaihteistot . niin A 4:ssa on myös uusittu alustaa ja keula on uudistettu samoin takavalot. Ratin keskiö on saman tapainen näöltään kuin keulan keskiosan muoto. sisustuskankaat on kanssa uudistuneet ja uusia ulkovärejä on tullut lisää. samoin ohjaustuntoa on päivitetty paremmaksi. Auton pituus on kasvanut hieman eli muutamia senttejä.

      
  • Jossain tehtaan ilmoituksissa on mielestäni ollut sillä tavalla että multitronic kiihtyisi ja kuluttaisi vähemmän, pitääkö tuo muka paikkaansa?

    [Tuomas muokkasi tätä viestiä 02.12.2004 klo 15:18]
      
  • no jossain volkkarin omissa lehdissä on väitetty että tiptronic ja dsg vaihteet olisivat jotenkin multitronicia vielä nopeampia, etevämpiä ja kestävämpiä. kulutuksesta en tiedä. Dsg vaihteistoa on kyllä kehuttu salaman nopeaksi esim uuden Golfin yhteydessä. Halvin hinnaltaan on multitronic, ja sitten tulee Dsg ja kallein on Tiptronic (joka on noista vanhin) sen jälkeen kehiteltiin multitronic ja uusin juttu on tämä dsg.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit