Miten laajaa arkistoa lukemaan

4 kommenttia

Mikähän on kun noita laajan arkiston juttuja ei enää pääse lukemaan? Tulee vain ilmoitus, että kestotilaajille tarkoitettu palvelu. Tänne pääsen kuitenkin kirjoittamaan Mopar manina ihan normaalisti. Joskus ajat sitten tuli sisäänkirjautuessa joku ilmoitus jostain muutoksesta, en kyllä muista mitä siinä sanottiin, taisi liittyä jotenkin juuri tähän :confused: .

  
  • Pääseehän tänne kirjoittamaan vaikkei mikään tilaaja olekaan!

      
  • Laaja-arkistohan on kestotilaajille tarkoitettu osasto, ei kai sinne muut pääsekään kun kestotilaajat.

    Joskus, kuukausia siten oli pitkään ilmoitus käyttäjätunnusten muuttamisesta. Minulla, kuten ei ainakaan kaikilla muillakaan, ei ole tapahtunut kuitenkaan mitään muutoksia käyttäjätunnuksissa tai oikeuksissa. Olen kylläkin kestotilaaja.

      
  • Minulla oli sama vika äskettäin, kysyin sitä ylläpidolta josta huomasivat, että asiakasnumero oli tippunut pois omista tiedoista. Kun sen laittoi takaisin, niin taas pelittää. Näyttää siis että noita tietoja on enemmän tai vähemmän systemaattisesti tipppunut pois sivujen päivityksessä tms...

      
  • Jep, asiakasnumero oli hävinnyt. Nyt onnistuu taas arkiston lukeminen. Kiitos.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit