Tärkeysjärjestys

9 kommenttia

Ovatko teidän perheessänne arvot kohdallaan...
Eli onko perheen parempi auto vaimon ja lasten käytössä?

  
  • Arvot on kohdallaan...perheen ainoa (ainakin täällä hetkellä) auto on isännän käytössä :sunglasses:

      
  • Pääsääntöisesti kyllä. Vaimo ajaa työmatkat paremmalla autollamme ja tipauttaa ainokaisemme päiväkotiin, itse karautan kakkoskotterolla muutaman kilometrin matkan rautatieasemalle.

      
  • Jos katsotaan kolaritestin tuloksien perusteella, niin vaimo ajelee kyllä 5 tähden autolla.

    Hän myös käytännön syistä (oman työmatkani aikataulu yms) kuljettaa nuorimmaista päiväkotiin ja takaisin. Vanhempi poika pääsee esim. fillarillakin kouluun ja osaan harrastuksistaan.

    Molemmilla meillä on uudehkot autot sinänsä, tältä vuosituhannelta.... Vaimolla uudempi, 2005-malli.

      
  • Ehdottomasti vaimo ja 4kk ikäinen tytär liikkuvat uudella ja isommalla autolla. Itse ajan työmatkat (65km/päivä) viisivuotiaalla pikkuautolla, tosin neljän tähden auto sekin.

      
  • Vaimolla on huomattavasti kalliimpi auto, mikä selittyy hänen suurella varallisuudellaan.

    Paremmuus riippuu henkilökohtaisista mieltymyksistä. Minusta oman Avensikseni ajo-ominaisuudet ovat paljon vaimon 500-sarjan BMW:tä paremmat.

      
  • Tottakai ! Minähän sen auton olen ostanutkin. Iskä ajakoot millä ajaa :smile:

      
  • Vaimolla on iso turvallinen auto käytettävissä eikä tarvii edes itse ajaa.

      
  • Itse liikun lasten kanssa keskusta-alueella. Meillä on neljän tähden pikkuauto vm. -02. Vaimolla on pitkä työmatka, joten hänellä on uudempi ja isompi auto, ja saa kohta ihan uuden taas :smile:

      
  • Ei ole meillä arvot kohdallaan, kun rahaa ei ole 5:n Euro Ncap-turvallisuustähden autoon. Perheessä on kaksi autoa, molemmat 4 tähden autoja. Sama se kai, kummalla lapsia kuljettaa. Samaa kokoluokkaakin ovat. Mutta Suomen valtio on rikollinen kun täällä ei ihmisillä ole varaa hankkia turvallisempia autoja. Peeerrrkele!!!!!

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit