mikä on paras tavallininen auto

8 kommenttia

en ymmärrä toitsi fanaATTISIÄ IHMISIÄ . MÄ OON AJANU UUSIA corolloja mutta eine kulje yhtään suoraan ilman paimentamista. mutta golf on eleetön kulkija 800000km ajanut

  
  • Mikäli ajamistaitosi ovat samaa tasoa kirjoitustaitojesi kanssa, niin ei varmaan mikään ihmekään ettei meinaa auto mennä suoraan. Jotakin haluat ilmeisesti sanoa, mutta tuosta sanomasta sitä on kovin vaikea saada selville...

      
  • [quote title="16.05.2006 klo 16:22 gynther kirjoitti"]
    en ymmärrä toitsi fanaATTISIÄ IHMISIÄ . MÄ OON AJANU UUSIA corolloja mutta eine kulje yhtään suoraan ilman paimentamista. mutta golf on eleetön kulkija 800000km ajanut
    Ei saa selvää,onko jotain viroa

      
  • Pipo päässä ja MP3-soitin täysillä koulun penkillä. Viestintä rajoittuu puheen lisäksi tekstareiden kirjoittamiseen ja lukemiseen. Mitä muuta näiltä TODELLA uusavutomilsta teineiltä voidaan odottaa. Opettaja tarvitaan koulussa irroittamaan oppilaalta sormi nenästä, kun se ei sitä itse osaa poistaa.

      
  • Lainaus:
    16.05.2006 klo 16:22 gynther kirjoitti
    en ymmärrä toitsi fanaATTISIÄ IHMISIÄ . MÄ OON AJANU UUSIA corolloja mutta eine kulje yhtään suoraan ilman paimentamista. mutta golf on eleetön kulkija 800000km ajanut


    Jos otetaan lähtökohdaksi ajettavuus eli alustan toimivuus ja ohjauksen tarkkuus niin Ford on ylivoimainen tavisautojen sarjassa voittaen toki muutaman premium-luokkalaisenkin. Luotettavuudeltaan Mazda ja Tojo ovat huippuja, imagoltaan parhaat pisteet tavisluokassa menee Volkkarille eli sen maahantuoja on onnistunut luomaan halpisautolle brandia Suomessa, muualla sitä ei ole samalla tavalla.

      
  • Aika hyvin kirjoitettu Warcraft, näinhän se menee. Aikaisemmille vastaajille voisi sanoa, että mitä ihmettä kirjoitatte tänne ja arvostelette viestin lähettäjää jos ette asiasta mitään ymmärtäneet. Keskustelun aihe voi olla hyvä, vaikka kaikki pilkut eivät olisi kohdallaan.

      
  • No tämä on kysymys johon on vastauksia juuri niin paljon kuin on vastaajia. Joillekin se on Toyota, toisille bemari. Itselleni paras "tavis"auto oli 159 2.2JTS koeajettuani useita vaihtoehtoja. Ei mikään raketti, mutta mielestäni luokkansa reilusti parhain ajettava. Alfan huonoista ominaisuuksista mainittakoon päällimäisenä bensankulutus, se nimittäin on huimaa tuon luokan autoksi. Tosin Maserati vie sitten helposti 5litraa enemmän jos innostuu yhtään polkemaan. :grin:

    -3200 GT-

      
  • Lainaus:
    20.05.2006 klo 23:41 3200 GT kirjoitti
    Ei mikään raketti, mutta...


    Millainen kone oikein pitäisi olla tuon arvonimen saamiseksi?

      
  • No jokainen määrittelee itse tuon "raketti"-arvonimen. Itse sanoisin, että alle 6s 0-100km/h suoriutuva auto on raketti, mutta mitäpä väliä tuolla on. Tänään muuten joku jamppa oli Maseratini perässä ajanut huoltsikalle kysyäkseen vain minkälainen peli se on :open_mouth: . 17l/100km keskikulutuksella meni viime tankillinen :ashamed: .

    -3200 GT-

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit