minkä ikäsii ootte

24 kommenttia

kysyn ihan mielen kiinnosta et minkä ikäsii ootte, lasken keski arvon ja päättelen minkä ikäsii on kiinnostunut autoista.

  
  • Et sitten omaa ikääsi kertonut? Minä olen 36-vuotias mutta kuulostan 65-vuotiaalta ja näytän 25-vuotiaalta. Juuri nyt laihdutan että mahdun kevääksi nahkahousuihini.

      
  • sori oon 12v , en kyl tiiä mitään autoista mut kysyn viisammilta ni luulisin et must tulee itekki viisaampi.

      
  • Olen 19-vuotias.

      
  • Syntynyt 1967 ja hämmstyksekseni huomaan olevani saman ikäinen A S:n kanssa.

    Voi tätä päivää, voi! Minä kun uskoin, ettei minulla ole mitään yhdistä hänen kanssaan. Näissä keskusteluissa näyttää olevan juonenkäänteitä kuin Salkkareissa konsanaan.

      
  • tän hetken ikä keski arvo on 26v

      
  • Nostetaas nyt vähän tota keski-ikää :smile:

    Elikkä meikäläisellä ikää rapiat 42v ja jonkin asteinen kiinnostus autoihin saatu veren perintönä isäukolta...todelliselta entisajan automieheltä. Isäukko kun ajoi erilaisilla autoilla pikaisten laskujeni mukaan 61 vuotta ja siitä ammattimaisesti yli 40 vuotta.

      
  • 31 v.


    Siitä ammattilikenteessä ollut mukana jo 12 vuotta.

      
  • Olen 41v eli hyvän vauhtia yli puolen välin, jos Suomessa miesten elinikä on 72v. Mutta pitää muistaa, että vanheneminen pakollista onneksi aikuistuminen on vapaaehtoista.

    Autoista ja yleensä tekniikasta olen ollut kiinnostunut pienen ikää :smile:

      
  • Saadaan taas laskettua ikäkeskiarvoa Niki Karikin on 19-vuotias, ollaan kavereita. :smile:

    Minä kiinnostuin autoista joskus 11-vuotiaana. 13-vuotiaana minulle alkoi tulla TM. Heti ajokortin saatuani ajoin mahdollisimman paljon autoja. Nyt lähiaikoina en ole paljoa ajellut. Seuraan aktiivisesti 4 eriä autolehteä, mutta silloin tällöin tulee luettua veekasia, spinneriä, tuninglehtiä ja muita ulkomaalaisia lehtiä. Auto-ohjelmia on pakko seurata ja autosivuilla pyörin aika paljon (kirjoittelen myös koeajoja).
    Ainakin kävellessäni tutkin aina jokaisen auton kun näen, katson onko ruostetta ym. Kuorma-auto kortti on.

    [Tuomas muokkasi tätä viestiä 10.12.2004 klo 14:59]
      
  • minkä nimisiä tuning lehtiä tai ne auto-ohjelmat minkä nimi sii ne on ?

      
  • ja tän hetken ikä-keski arvo on 29,5

      
  • Keski-ikä nousee...Tukke on 35 v. ja kolmen alle 5-vuotiaan isi. Entisestä "kaahailijasta" on tullut "nössö" köröttelijä, johtuu tietysti noista skideistä...Ns. tila-auto-buumiin en ole sentään alentunut (!), nyt alla uuden karhea pirtsakka turbofarkku 406, uusi A6 3.0 TDI tai BMW 530 Daisari mennee tilaukseen lähiaikoina...Sporttinen pitää olla, vaikka perhe kasvaa, kunhan ei revittele lapset kyydissä (muistakaakin se!!)! :wink:

      
  • Mie täytin juuri 23 vuotta.

      
  • 3-viikkoisen poikavauvan 30-vuotias isukki.
    :grin:

      
  • 50 v. kesäkuussa - otan edelleen onnitteluja vastaan!

    PS. Poikani onnistui opastuksellani hankkimaan ajokortin joulukuun alussa: otamme molemmat onnitteluja vastaan myös tässä asiassa!

    PPS. "Vanha pieru" ajaa VW Golf Variantilla ja kyörää autollaan mökille mm. rakennustarvikkeita kesäisin, tekee lomamatkoja perheen kanssa sekä ajaa työ- ja vapaa-ajan matkoja yhteensä noin 25 000 km vuodessa.

      
  • 20-vuotta ja 20 päivää.

      
  • Lainaus:
    10.12.2004 klo 19:11 Samppa1300 kirjoitti
    3-viikkoisen poikavauvan 30-vuotias isukki.
    :grin:

    Onneksi olkoon, vaikka vähän myöhäs! :smile:

      
  • 34 -vuotta.

      
  • 29 vuotta on mittariin kertyny...

      
  • Tähän mittarii on tullu 30v ,mutta ei sitä moni usko :grin:

      
  • 33v. Ja uutta autoa enempivähempi aktiivisesti valitseva. Sen minkä nyt lapsilta (2) ehtii...

      
  • Pian eläkeiässä; eloa jäljellä HS:n pikkupirun mukaan
    n. 70 000 000 sekuntia...vai olikohan nolla pois tai lisää? :confused:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit