lisä laitteiden asennus?

11 kommenttia

tietääx joku miten asennetaan esim. led:it auton pohjaan, mistä niitä asennus osia saa ostettua, mitä ne maksaa.

  
  • Miksi laittaa autoon jotain sellaista, joka on lainvastaista ?

      
  • Ammattilainen kirjoitti:"Miksi laittaa autoon jotain sellaista, joka on lainvastaista ?"
    Fariseusko olet ?

    "Kuka heittäisi ensimmäisen kiven"

      
  • ihan sen takii ku oon muutenki ala-ikäinen ne on kaiken lisäks hienoja
    eikä väliä koska talven jälkeen muutenki ajan pellolla autoo, ja ilta pimeässä ledit hehkuuu tuli punaisena se vasta hienoo on mut ainoa onkelma ku ei osaa laittaa led:ejä ni semmonenki kokemus jäää kokematta :ashamed:

      
  • Kaverini laittoi hienon tavallisen lampun auton pohjaan ja sitten se laittoi sen vielä vilkkumaan vihreänä. (se on muuten palkintoauto) :smile:

      
  • Ketään sen kummemmin loukkaamatta, voisin vinkkinä sanoa että nämä pari uutta (ilmeisesti 10-15v) sankaria voisivat hieman rajoittaa uusien topiccien postauksia. Kun katsoo vaikkapa "Uudet autot"-osiota, noin joka toinen aihe on A) Kirjoitettu väärin B) Kuvaa huonosti jos ollenkaan viestiketjun ideaa C) On täysin väärällä alueella, useimmiten täysin väärällä keskustelupalstalla D) Vanha saman henkilön luoma aihe on lähes identtinen uuden kanssa E) On kahden edellä mainitun sankarin kirjoittamia.

    Otetaan vaikkapa esimerkiksi "Ööööö....???" tai "juu", joissa aiheen otsikko on täysin käsittämätön tai "onko ilokaasu ja ledit laillisii", joka ei mitenkään liity keskustelualueelle "Uudet autot". Jos moderaattoritoimintaa täällä ei harrasteta, niin muut käyttäjät voisivat edes pyrkiä vaikuttamaan. Esimerkkinä mainittakoon top-postaaja Tuomas, jonka on pakko vastata jokaiseen typerimpäänkin kyselyyn ja siten alentua samalle tasolle. Hän voisi mielestäni kuitenkin ainakin täysi-ikäisenä käyttää hieman järkeään vastatessaan näihin ketjuihin; tai mieluiten harkintakykynsä mukaan jättää vastaavatta.

    Jos itse olisin moderaattori, tekisin seuraavat toimenpiteet: juhanatorille ja Supralle heti varoitus. Lisäksi voisi perustaa keskustelualueen "leikkikenttä", jossa täysin turhanpäivästä paskanjauhantaa voisi harrastaa kenenkään siihen puuttumatta. Jos tällaiseen pelleilyyn ei puututa, niin samapa tuo minun kannaltani, keskustelupalstan käyttö on täysin vapaaehtoista. Senpä vain sanon, että TMNET:in keskustelupalstan taso laskee jatkuvasti...

    edit: Tarkemmin asiaa tutkittuani, jouduin valitettavasti toteamaan että Supra valloittaa kovaa vauhtia jo "Autotekniikka"-aluettakin (Miksi ei.., Onko muka??? jne.), jossa sentään on harrastettu suht. järkevää keskustelua tähän asti...

    [dumo muokkasi tätä viestiä 14.12.2004 klo 18:38]
      
  • Dumolle:
    "turhanpäivästä" p.o. turhanpäiväistä...
    Kirjoitusvirheitä teet itsekin, mutta itse asiassa
    olet oikeassa.
    Pennuille (< 50 v.) soisi tosiaankin oman
    "keskustelupalstansa".
    Ex nihilo nihil

      
  • Lainaus:
    14.12.2004 klo 18:47 koulusihteeri kirjoitti
    Dumolle:
    "turhanpäivästä" p.o. turhanpäiväistä...
    Kirjoitusvirheitä teet itsekin, mutta itse asiassa
    olet oikeassa.
    Pennuille (< 50 v.) soisi tosiaankin oman
    "keskustelupalstansa".
    Ex nihilo nihil


    Kappas vain, ihmisiähän me kaikki tässä olemme. Alle viisikymppisillekö pitäisi luoda oma palsta? Sinne taitaisi kuulua 90% TMNET:in keskustelualueen käyttäjistä, allekirjoittanut mukaan lukien :smile:. Ikädiskriminaation harjoittamisessa ei ole tässä tapauksessa mitään järkeä, monet lapsetkin osaavat olla fiksusti. Pointti on siinä, että jos kerran keskustelupalsta on tällä hetkellä leikkikenttä jota kukaan ei viitsi valvoa, niin eivätkö muut käyttäjät voisi edes yrittää vaikuttaa kehitykseen vaikkapa esimerkillään...

      
  • Lainaus:
    14.12.2004 klo 18:33 dumo kirjoitti
    Ketään sen kummemmin loukkaamatta, voisin vinkkinä sanoa että nämä pari uutta (ilmeisesti 10-15v) sankaria voisivat hieman rajoittaa uusien topiccien postauksia. Kun katsoo vaikkapa "Uudet autot"-osiota, noin joka toinen aihe on A) Kirjoitettu väärin :sunglasses: Kuvaa huonosti jos ollenkaan viestiketjun ideaa C) On täysin väärällä alueella, useimmiten täysin väärällä keskustelupalstalla D) Vanha saman henkilön luoma aihe on lähes identtinen uuden kanssa E) On kahden edellä mainitun sankarin kirjoittamia.

    Otetaan vaikkapa esimerkiksi "Ööööö....???" tai "juu", joissa aiheen otsikko on täysin käsittämätön tai "onko ilokaasu ja ledit laillisii", joka ei mitenkään liity keskustelualueelle "Uudet autot". Jos moderaattoritoimintaa täällä ei harrasteta, niin muut käyttäjät voisivat edes pyrkiä vaikuttamaan. Esimerkkinä mainittakoon top-postaaja Tuomas, jonka on pakko vastata jokaiseen typerimpäänkin kyselyyn ja siten alentua samalle tasolle. Hän voisi mielestäni kuitenkin ainakin täysi-ikäisenä käyttää hieman järkeään vastatessaan näihin ketjuihin; tai mieluiten harkintakykynsä mukaan jättää vastaavatta.

    Jos itse olisin moderaattori, tekisin seuraavat toimenpiteet: juhanatorille ja Supralle heti varoitus. Lisäksi voisi perustaa keskustelualueen "leikkikenttä", jossa täysin turhanpäivästä paskanjauhantaa voisi harrastaa kenenkään siihen puuttumatta. Jos tällaiseen pelleilyyn ei puututa, niin samapa tuo minun kannaltani, keskustelupalstan käyttö on täysin vapaaehtoista. Senpä vain sanon, että TMNET:in keskustelupalstan taso laskee jatkuvasti...

    edit: Tarkemmin asiaa tutkittuani, jouduin valitettavasti toteamaan että Supra valloittaa kovaa vauhtia jo "Autotekniikka"-aluettakin (Miksi ei.., Onko muka??? jne.), jossa sentään on harrastettu suht. järkevää keskustelua tähän asti...



    no sori :ashamed: ei oo tarkotus loukata ketään kohan kysyttiin viissammilta tyhmiä kysymyksiä

      
  • Lainaus:
    14.12.2004 klo 18:33 dumo kirjoitti
    Esimerkkinä mainittakoon top-postaaja Tuomas, jonka on pakko vastata jokaiseen typerimpäänkin kyselyyn ja siten alentua samalle tasolle. Hän voisi mielestäni kuitenkin ainakin täysi-ikäisenä käyttää hieman järkeään vastatessaan näihin ketjuihin; tai mieluiten harkintakykynsä mukaan jättää vastaavatta.

    Täytyy jättää vastaavatta, kuten itse mainitsit (mitä se sitten tarkoittaakin). A-S ja monet muut (kuten minä) niin kirjoitellaan varsin useasti samanlaisia juttuja kuin nämä pojat. (itsekin olen poika,heh)
    He voisivat laittaa fiksumpia otsikoita, siistiä tekstiään ja laittaa yhteen topiciin useampia kysymyksiä. On se mielenkiintoista kuulla tuonkin ikäisten mielipiteitä. Mutta heidän pitäisi hiota tekstejään (kuten minunkin). Ja ainahan saa ainakin kysyä...

      
  • Lainaus:
    15.12.2004 klo 15:12 Tuomas kirjoitti
    Lainaus:
    14.12.2004 klo 18:33 dumo kirjoitti
    Esimerkkinä mainittakoon top-postaaja Tuomas, jonka on pakko vastata jokaiseen typerimpäänkin kyselyyn ja siten alentua samalle tasolle. Hän voisi mielestäni kuitenkin ainakin täysi-ikäisenä käyttää hieman järkeään vastatessaan näihin ketjuihin; tai mieluiten harkintakykynsä mukaan jättää vastaavatta.


    Täytyy jättää vastaavatta, kuten itse mainitsit (mitä se sitten tarkoittaakin). A-S ja monet muut (kuten minä) niin kirjoitellaan varsin useasti samanlaisia juttuja kuin nämä pojat. (itsekin olen poika,heh)
    He voisivat laittaa fiksumpia otsikoita, siistiä tekstiään ja laittaa yhteen topiciin useampia kysymyksiä. On se mielenkiintoista kuulla tuonkin ikäisten mielipiteitä. Mutta heidän pitäisi hiota tekstejään (kuten minunkin). Ja ainahan saa ainakin kysyä...


    Onhan se hienoa takertua merkityksettömiin pikkuseikkoihin. Toivottavasti et tosissasi väitä, että yhden kirjaimen vaihtuminen toiseksi estäisi sinua ymmärtämästä lukemaasi.

    Samaa ikäluokkaa olen kanssasi Tuomas, enkä sinänsä kyseenalaista ihmisen tarvetta ja halua kerätä informaatiota ympäristöstään. Metodit vain tällä kertaa ovat hieman vääriä. Ehdottaisin mieluumminkin pientä asiaan tutustumista vaikkapa googlen avulla ennen keskustelupalstalle postaamista. Vastaus vaikkapa neonvalojen laillisuuteen olisi löytynyt siten hetkessä. Ylipäänsä kannattaa ainakin ihan hetki harkita ennen uuden aiheen tekemistä, ja mieluummin varmistaa, ettei samasta aiheesta jo keskustella...

    En väitä etteivätkö ko. kaverit voisi aivan hyvin keskustella täällä, mutta tajusit varmaan pointin. Topiccien floodaaminen on aivan järjetöntä. Mieluummin olisi sitten vaikkapa: "juhanatorin kysymyspalsta"-niminen aihe, joka sisältäisi nuo tällä hetkellä omina aiheinaan olevat yksittäiset, samaankin asiaan liittyvät kysymykset.

      
  • [quote title="15.12.2004 klo 23:40 dumo kirjoitti"]

    Onhan se hienoa takertua merkityksettömiin pikkuseikkoihin. Toivottavasti et tosissasi väitä, että yhden kirjaimen vaihtuminen toiseksi estäisi sinua ymmärtämästä lukemaasi.

    Itsekin taidat välillä syyllistyä merkityksettömiin pikkuseikkoihin. Joten matkin tavallaan sinua.
    Olen kanssasi kumminkin suurimmilta osin kanssasi samaa mieltä, mutten kaikesta. (otan vihjeistäsi vaarin)
    :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit