Uuden auton käteisalennus.

3 kommenttia

Minkä suuruisia alennuksia olette saaneet suoralla ostolla uudesta autosta.
Semmoinen tuli mieleen kun kun vähän käytettyjen (alle 1v. ja ajettu vaikkapa 10 tkm) autojen myynti-ilmoituksissa on esim. uutena maksanut lisävarusteineen 90000e ja nyt 65000e!
Eihän sen arvo oikeasti voi noin paljon pudota!

  
  • Kilpailutuksen lopputuloksena uudesta tippui lopulta n. 11 %
    Vanhan myin itse

      
  • Kilpailutuksen tuloksena uuden Sitruuna C5 hinta tippui 9,1% kun
    kävin kaikki Vehot läpi. Vanha kärry täytyy myydä itse....

    Joku sanoi että autokauppiailla on pelivaraa noin 15% uusissa autoissa. Mitä kalliimmalla myyvät sen paremmat boonukset irtoo...

      
  • Lainaus:
    09.10.2005 klo 16:44 Bimmerman kirjoitti
    Semmoinen tuli mieleen kun kun vähän käytettyjen (alle 1v. ja ajettu vaikkapa 10 tkm) autojen myynti-ilmoituksissa on esim. uutena maksanut lisävarusteineen 90000e ja nyt 65000e!
    Eihän sen arvo oikeasti voi noin paljon pudota!


    Mikäli perusmalliin on ruksattu lisävarusteita urakalla, voi hinnalle aivan oikeasti käydä noin. Lisävarusteille kun ei liikkeeseen käytettyä ostettaessa lasketa oikeastaan mitään arvoa. Tälläistä olen havainnut esim. Volvoissa (ollut onnellinen toinen omistaja).

    Mikäli haluat hieman torjua tätä ilmiötä oman tulevan autosi kohdalla, osta sellainen missä kaikki (tai melkein) varusteet ovat vakiona. Tai sitten osta varusteet sellaisessa muodossa, että saat ne mukaasi seuraavaan autoon (ei esim. kiinteää autonavigointisysteemiä).

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit