Uusi 207 vertailun viimeiseksi!!

34 kommenttia
2»
  • Vielä en ole yhtään ruosteista Yarista nähnyt vaikka vanhimmat ovat jo 90-luvun puolelta ja olen paljon tekemisissä autojen parissa.
    206 on parhaimmistoa arvonsäilymisessä mutta ainakin pyyntihintojen perusteella Yaris on selvä ykkönen. Toki myös Polo on suhteellisen haluttu käytettynä. Pösö-miehille lohdutuksena, että 206 on tietojeni mukaan vähävikainen malli ja selvästi parasta Peugeotia tällä saralla. 307 onkin sitten jotain ihan muuta... :(


    Mitä ruosteeseen tulee niin pihassa kaksi Toyotaa vm.97. Täysin ruosteettomia. Ikävää, että aikanaan (70-l) kehnot Datsun Cherryt - niiden peltien ja ajettavuuden huono maine sotketaan yhä japanilaismerkkeihin, vaikka kyse olisi aivan eri Merkistä ja aikakaudesta. Eikä Toyotiakaan voi enää pitää kunnolla japanilaisina kun suunnittelu ja valmistus Euroopassa. Onneksi laadusta sen sijaan vielä vastataan emämaasta käsin. Ei Toyota huonolla laadulla ole noussut maailman laaduikkammaksi auton valmistajaksi. Myös ajettavuudesta Toyota on kerännyt jo 80-luvulta lähtien useilla malleilla kiitosta ja jopa täysiä pisteitä vertailuissa ja laatukin on yhä johtavaa, vaikka toki monet ovat saavuttaneetkin etumatkaa. Se, mitä mieltä on Toyotan muusta olemuksesta ja muotoilusta niin se on sitten makuasia tai rahakysymys. Hyvä auto kaikki tyyni...

    [A Tapio muokkasi tätä viestiä 22.07.2006 klo 13:21]
      
  • Ja kappas vain: Yaris voitti sekä Tuulilasin pikkuautovertailun
    heinäkuussa että vastikään ilmestyneen TM:n jättivertailun.
    On siinä eurooppalaisilla ihmettelemistä :open_mouth:

    Sääliksi alkaa käymään tämän ns. "aito-euroopplaisen" autoteollisuuden tila: taitavat kohta hävitä kiinalaisillekin :frowning:

      
  • Ja kappas vain: Yaris voitti sekä Tuulilasin pikkuautovertailun
    heinäkuussa että vastikään ilmestyneen TM:n jättivertailun.
    On siinä eurooppalaisilla ihmettelemistä


    Ja vielä itse otsikkoon liittyen: KAPPAS VAAN, 207 ei ollut LÄHELLEKÄÄN viimeinen tässä vertailussa!

    Oliskohan väärin testattu sitten koko kaarti? :kiss:

      
  • Mielenkiinnolla itse ainakin odotan uuden Opel Corsan testejä ja vertailutuloksia kokoluokassaan.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit