• Ykkösen.

    Kolmosta vastaava löytyy jo ja kakkosesta en tykkää.

      
  • Aika pahan heitit. Yksikään noista ei varsinaisesti miellytä minua. Jokaisen laatua hiukan epäilen mutta jokuhan se olis valittava....

    Vaihtoehto 2 on tyylikkäin - 3 ehkäpä järkevin. Toisaalta 3 on muita pienempi joten se putoaa ekaksi pois. Jos autosta ei tarviis maksaa itse niin ottaisin kaiketi tuon uusimman mallin eli 1:n ihan kokeeksi :wink:. Jos rahaa pitäisi laittaa niin kyllä tuo vaihtoehto 2 vienee potin kotia!

    Olisit laittanut enempi vaihtoehtoja niin olis kai mieleinenkin (riittävän laadukas :wink:) kärry löytynyt :wink:

      
  • :smile: Mielestäni auto n:open_mouth: 3 on parhaiten varusteltu.
    Joten se soveltuisi parhaiten minulle.

    [kaasannokka muokkasi tätä viestiä 27.03.2005 klo 22:48]
      
  • Ooppeli ja Skoda suljetaan ilman muuta heti pois: Astra on vanhanaikainen ja ahdas, Skoda taas rumahko, rasitteenaan vielä itäauton leima sekä epäluotettava VW:n tekniikka!

    Citroen on uljaan kaunis, modernia tekniikkaa ja täydet 5 tähteä kolaritesteissä.

      
  • Ehkäpä nro 3:n Opel on ehkä vähän vanha jo, ja sen laadunkin kanssa on vähän niin ja näin. Citikkaa en ottaisi missään nimessä, itse kävin koeajamassa juuri 3-ovista ja sen ovissa oli jo uutena noin 4 cm pystysuuntaista klappia. Sisuta kitisi,ritisi,natisi ja oli siellä kaikki muutkin äänet 20 asteen pakkasella, ja jälleen myyntiarvokin on huono jos joka autolla ajetaan 3vuotta ja vaikka 80tkm niin saat skoodasta eniten takas.

      
  • Lainaus:
    28.03.2005 klo 12:44 Ryne kirjoitti
    3-ovista ja sen ovissa oli jo uutena noin 4 cm pystysuuntaista klappia. Sisuta kitisi,ritisi,natisi ja oli siellä kaikki muutkin äänet 20 asteen pakkasella, ja jälleen myyntiarvokin on huono jos joka autolla ajetaan 3vuotta ja vaikka 80tkm niin saat skoodasta eniten takas.


    Tätä juttua en kyllä usko...uudessa autossa kaikki vialla? Miten muuten sait ne ovet kiinni ja pysymään kiinni jos niissä oli noin paljon klappia..?

    Kun kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa ja ajamassa tuota C4:ää, niin pidin sitä hyvin äänettömänä autona luokassaan. Pakkastakin oli ihan mukavasti eikä se kyllä nitissyt mistään. Ja muutenkin, ainoa todella hyvän näköinen peli luokassaan! Sisustuksista voi olla toki montaa mieltä.

    Skodan jälleenmyyntiarvo on kyllä merkkinä todella surkea...tai jos ei ihan olematon niin ei ainakaan parempi kun Citroenilla. Ja mitä kalliimpi Skoda, sitä surkeammaksi se jälleenmyynti muuttuu. :sunglasses:

      
  • Kolmosen valitsisin. Kulkee mutta kuluttaa vähän. Todella upeat ja mukavat istuimet. :smile:

      
  • Siitä citikasta! No kyllä ne ovet kiinni meni, mutta auki ollessaan oli sitä heittoa.Mittasin silmä määrällä oven taka reunasta ja onhan ne varmaan metrin pitkätkin mutta hurjan tuntuset silti.

    Samaa mieltä oon että parhaan näköinen auto noista ja koko luokassaan yleensäkkin melko hyvän näköinen. Eikä ne sisustan äänet ko.automerkissä vika ole vaan ominaisuus ei siellä varmastikaan mikä rikki ole pitää vaan ääntä. Voi johtua paikallisen tiestön kunnosta ja sitä pakkastakin oli ihan reilusti.Ei nimittäinäin ole ainoa citikka mikä on rutissu talvikelissä. Skoodan jälleen myynti arvo ainakin Jyväskylässä päin olisi parempi. Otetaan vaikka joku 03 2.0hdi Xsara niin suurin piirtein samoilla kilsoilla oleva 03 RS Skoda on 3-4000 kalliimpi, uutena hinta ero on n.1000e

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit