"Renault Méganesta tuli Tuulilasin Kestotestin ensimmäinen keskeyttäjä 30 000 km:n testejä on ajettu nykyisellä nimellä vuodesta 1973 alkaen."
Eli siis kottero ei selvinnyt edes 30.000 km:n kestotestistä.
Kerros terkale vielä se syy miksi megane ei selvinnyt loppuun asti. Maailman luotettavinkaan auto ei olisi selvinnyt testiä läpi, jos meganen kohtalo olisi tullut eteen. Jollekin korollalle olis käynyt paljon pahemmin.
[jalkkis muokkasi tätä viestiä 10.11.2005 klo 19:11]
Niinpä. Kuorma-auton kanssa kolarointi ei ole nälvimisen paikka. Vaikka renu kuinka paljon jotakuta wdttaakin, niin tollaset letkautukset voisi jättää heittämättä.
[hallari muokkasi tätä viestiä 11.11.2005 klo 19:46]
Käväisepä Tuulilasin nettisivuilla ja sieltä valitset Renault automerkin, niin pääset käyttäjien subjektiivisiin kokemuksiin
Tai www.iltasanomat.fi/autot/ klikkaat Autot ja vaikkapa Koeajot niin niiltä osin tulee tietoa myös.
Lainaus tuulilasi-lehdestä:
"Renault Méganesta tuli Tuulilasin Kestotestin ensimmäinen keskeyttäjä 30 000 km:n testejä on ajettu nykyisellä nimellä vuodesta 1973 alkaen."
Eli siis kottero ei selvinnyt edes 30.000 km:n kestotestistä.
"Renault Méganesta tuli Tuulilasin Kestotestin ensimmäinen keskeyttäjä 30 000 km:n testejä on ajettu nykyisellä nimellä vuodesta 1973 alkaen."
Eli siis kottero ei selvinnyt edes 30.000 km:n kestotestistä.
Kerros terkale vielä se syy miksi megane ei selvinnyt loppuun asti. Maailman luotettavinkaan auto ei olisi selvinnyt testiä läpi, jos meganen kohtalo olisi tullut eteen. Jollekin korollalle olis käynyt paljon pahemmin.
Niinpä. Kuorma-auton kanssa kolarointi ei ole nälvimisen paikka. Vaikka renu kuinka paljon jotakuta wdttaakin, niin tollaset letkautukset voisi jättää heittämättä.