Mielestäni tyylikäs. Poikkeaa kilpailijoista siinä, että omaa vain kaksi penkkiriviä, joihin kumpaankin mahtuu kolme henkilöä. Etu on se, että suuri tavaratila on aina käytössä.
Käsittääkseni nelivetoa ei ole kumma kyllä saatavissa, vaikka alusta perustuu CR-V:n vastaavaan.
Onhan se mahdollista että istutta lapset taakse ja käyttää eturivinlisäistuinta pöytänä. Kukaan yli 140cm ei istua ainakaan zafiranlisäpenkeillä mukavati ja siinä mielessä uutuus auttaa 6 henkisiä perheitä
Ihan kiinnostavan näköinen peli, ehkä karvan verran voisi olla massasta erottuvamman näköinen. Kuljettajan vempaimet aika perus Hondaa. Toivottavasti ei vaan hinta karkaa käsistä...
Tjaa, ennen Honda teki urheilullisen matalia ja lähes houkuttelevia autoja. Nyt tämä pakettiauto/pienoisbussihomma on tyylinä lähes koko mallistossa. Korkea bussimainen istuma-asento, kapea korkea huojuva korimalli. Jopa Accord näyttää lähinnä korkealta savolaisveneeltä.
Se minuakin harmittaa että Hondat eivät ole enää niin matalia kuin 19v sitten mutta Accordista olen erimieltä. Alhainen ilmanvastuskerroin kertonee jotain 0,26. Niin ja silloin jos Zafiran lisä istuimet ovat käytössä ei tavara tilaa jää ja silloin tavarat on lastattava matkustajien päälle !!! Kokemusta on Ruotsin matkasta.
kun esim zafirasta ottaa käyttöön vain toisen takimmaisen penkin, jää käyttöön 6 paikkaa ja jonkin verran tavaratilaakin. Ja tarvittaessa on käytettävissä 7 paikkaa ilman tavaratilaa tai sitten 5 paikkaa ja enemmän tavaratilaa kuin hondassa.
Toinen asia on, onko kumpikaan autoista kovin hyvä 6 hengen lomamatkalle. Siihen käyttöön voi ottaa vaikka vuokraamosta pikkubussin.
Erittäin mielenkiintoinen, erilainen, auto on yllättävän kapea saa nähdä kuinka saa mahdutettua esimerkiksi kuusi aikuista eteen. Mutta luulen että se on hieno auto. Tuskin se paljoa myy...
Mielestäni tyylikäs. Poikkeaa kilpailijoista siinä, että omaa vain kaksi penkkiriviä, joihin kumpaankin mahtuu kolme henkilöä. Etu on se, että suuri tavaratila on aina käytössä.
Käsittääkseni nelivetoa ei ole kumma kyllä saatavissa, vaikka alusta perustuu CR-V:n vastaavaan.
suhtaudun epäilevästi. Minä ainakin sijoittaisin jälkikasvun mieluummin takapenkille.
No joillakinhan muksut nukkuvatkin vanhempien välissä että kai sitä sitten on makuja monenlaisia
Onhan se mahdollista että istutta lapset taakse ja käyttää eturivinlisäistuinta pöytänä. Kukaan yli 140cm ei istua ainakaan zafiranlisäpenkeillä mukavati ja siinä mielessä uutuus auttaa 6 henkisiä perheitä
usein nuorimmat ovat alle 140 senttisiä, ja elleivät ole niin silloin harvoin vanhimmat lapset lähtevät muutoinkaan kovin pitkälle mukaan.
Ihan kiinnostavan näköinen peli, ehkä karvan verran voisi olla massasta erottuvamman näköinen. Kuljettajan vempaimet aika perus Hondaa. Toivottavasti ei vaan hinta karkaa käsistä...
Tjaa, ennen Honda teki urheilullisen matalia ja lähes houkuttelevia autoja. Nyt tämä pakettiauto/pienoisbussihomma on tyylinä lähes koko mallistossa. Korkea bussimainen istuma-asento, kapea korkea huojuva korimalli. Jopa Accord näyttää lähinnä korkealta savolaisveneeltä.
Se minuakin harmittaa että Hondat eivät ole enää niin matalia kuin 19v sitten mutta Accordista olen erimieltä. Alhainen ilmanvastuskerroin kertonee jotain 0,26. Niin ja silloin jos Zafiran lisä istuimet ovat käytössä ei tavara tilaa jää ja silloin tavarat on lastattava matkustajien päälle !!! Kokemusta on Ruotsin matkasta.
kun esim zafirasta ottaa käyttöön vain toisen takimmaisen penkin, jää käyttöön 6 paikkaa ja jonkin verran tavaratilaakin. Ja tarvittaessa on käytettävissä 7 paikkaa ilman tavaratilaa tai sitten 5 paikkaa ja enemmän tavaratilaa kuin hondassa.
Toinen asia on, onko kumpikaan autoista kovin hyvä 6 hengen lomamatkalle. Siihen käyttöön voi ottaa vaikka vuokraamosta pikkubussin.
Erittäin mielenkiintoinen, erilainen, auto on yllättävän kapea saa nähdä kuinka saa mahdutettua esimerkiksi kuusi aikuista eteen. Mutta luulen että se on hieno auto. Tuskin se paljoa myy...