Mitä vikaa tässä on?

3 kommenttia

http://www.canadiandriver.com/articles/pw/07maxima.htm

Miksei linkin esittelemää autoa tuoda Suomeen? Mitä vikaa siinä mahtaa olla - paitsi dieselin puute? Sen edeltäjä oli luokassaan oikein myyntihitti, vaikka malli olikin geriatrisen näköinen. Tämä uusi on toista maata ja sitä on myyty jo hyvän aikaa Amerikan mantereella. Kelpaisi varmaan täälläkin, jos älyttäisiin tehdä tuontipäätös!

  
  • Ei varmasti mitään vikaa, mutta eipä noilla japsivalmistajilla ole enää viime vuosina ole tuota isoa mallia juuri tänne tarjottu. Pitäisi varmasti olla laajempi moottorivalikoima, nimenomaan tuossa hintaluokassa. Jos ei ole kuin iso bensakone, niin aika kepoinen se valikoima kilpailijoihin verrattuna on. Ja kun entinen Maxima oli halpa, tämä uusi tuskin sitä olisi enää ollut. Eli ihan huvikseen ei maahantuontia kannata aloittaa, jos niitä menee kaupaksi muutama hassu kappale.

      
  • Varmasti työnlaatu, tekninen kestävyys yms. hyvällä tasolla, mutta tuo liikkuu jo sellaisessa hintaluokassa että tunne asioilla hankinnassa suuri merkitys. Ainakin minulle ja tuskin olen yksin..

    Eli karsima puuttuu ja sen mukana kaikki.

      
  • Ei tuossa varmaankaan mitään vikaa ole. Minulle kyllä kelpaisi. Markkinat ovat niin pienet, ettei varmaan kannata muutaman yksilön takia ruveta tuomaan.

    Tuossa luokassa tunne-asiat ratkaisevat. Moottorivalikoimassa pitäisi olla isompia koneita. Ei sillä, etteikö tuolla pienellä kutosellakin pärjäisi, mutta kuten joku muukin jo sanoi, tunne ratkaisee.

    Tunneasiat ratkaisevat myös merkkivalinnan. Kilpailijoina on paljon arvosteumpiakin merkkejä. Mutta tässä voisi olla myyntivalttikin : jos samaan hintaan kilpailijan kanssa saisi ison koneen ja tukun varusteita, voisi kiinnostus olla toisenlaista !

    Mutta eihän suomessa osteta kuin niitä kaksilitraisia perusvirtastojotoita, punaisena ja harmaana.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit