Opel Vecrra GTS 2.0T/2.2

4 kommenttia

Koetin löytää Opelin kotimaisilta nettisivuilta vastausta pakoputkistoasiaan.

Olikos kellään tietoa onko Suomeen tuotavissa GTS-malleissa ainoastaan 2.0 Turbossa tuplaputket vai onko ne vakiona myös 2.2 mallissa kuten Saksassa.

Saksassa (www.opel.de) Opelin netisivut on muuten loistavat mutta suomalaiset sivut on aika kuppaset... Esim. kotimainen osio "rakenna oma Vectrasi" vs. saksalaiseen "Konfigurator". Lisäksi PDF-failit on ristiääs Sedanin ja GTS:n osalta.

OPELIN MAAHANTUOJA SAISI KORJATA NETISIVUNSA KUNTOON JA OTTAKOON SAKSASTA MALLIA !!!!!! :frowning:

[vok muokkasi tätä viestiä 12.09.2004 klo 17:16]
  
  • Eiköhän se ole GTS:n kohdalla niin, että tuplaputket on ainoastaan V6 mallissa. 2.0Turbon ja 2.2 puolestaan erottaa takaapäin vain turbon keltaisesta T-kirjaimesta.
    Pohjalevystä sen sijaan löytyy tuplaputkille ripustuskohdat kaikissa malleissa, myös 1.8 ja dieselit.
    Eli jos vehje ei ole V6, osta viimeinen vaimennin tuplana ja takapuskurin alahelma tuplaputkien mukaan - helppo nakki!
    Putken voi ostaa tehtaan tekemänä ovaalina rosterina tai Irmscherin kantikkaana, Irmscher vain on sikakallis - Suomessa!

      
  • Kyllä ainakin turbossa on tuplaputket nykyään.

      
  • menee, mutta menköön. Minun mielestäni maahantuoja saisi korjata mieluummin hinnaston kuntoon, mikäli haluaavat ooppeleita myydä. Ja elleivät halua, niin onko noilla surkeilla nettisivuillakaan mitään väliä?

    Lainaus:
    12.09.2004 klo 14:40 vok kirjoitti
    OPELIN MAAHANTUOJA SAISI KORJATA NETISIVUNSA KUNTOON JA OTTAKOON SAKSASTA MALLIA !!!!!! :frowning:
      
  • Lainaus:
    12.09.2004 klo 14:40 vok kirjoitti
    Olikos kellään tietoa onko Suomeen tuotavissa GTS-malleissa ainoastaan 2.0 Turbossa tuplaputket vai onko ne vakiona myös 2.2 mallissa kuten Saksassa.

    OPELIN MAAHANTUOJA SAISI KORJATA NETISIVUNSA KUNTOON JA OTTAKOON SAKSASTA MALLIA !!!!!! :frowning:


    Pakoputket: Ainagin Wagonin (oletettavasti myös sedanin) kohdalla 1,8:ssa pakoputki tulee ulos uhtenä torvena. 2,2:ssa se haarautuu taka-akselin jälkeen kahteen ja tulee myös ulos tuplana. Muistaakseni tällöin on myös 2 pönttöä takana.

    Opel Suomen nettisivut: Ovat todellakin a) vaikeat käyttää ja b) täynnä vanhaa informaatiota. Minkä tahansa muun merkin sivut ovat paremmat. Toisaalta Länsiauton tai Metro-Auton sivut on luokkaa paremmat (joka tarkoittaa kohtuulliset).

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit