Pick up testi?

2 kommenttia

Paljon testataan eri kokoluokan ja hintaluokan henkilöautoja ,mutta Itseäni ainakin kiinnostaisi ainakin myös nämä uudet pick upit kuten mallivuoden 2007 Nissan Navara, Toyota Hilux sekä Mitsubishi L200. Olisi mukava kuulla muiden (kenties jopa haltijoiden tai koe ajaneiden) kokemuksia :smile:

  
  • Taisi olla Tuulilasissa tuollainen testi hiljattain. Neliveto avolava on hauska laite. Teiden kunto on ainakin PK-seudulla sitä luokkaa, että ko. laitteet ovat ainoita, joilla voi ajaa seuraamatta jatkuvasti tien laatua. Henkilöautolla pyöränkulmia saa olla jatkuvasti säädättämässä, ellei väistele pahimpia kuoppia.

    Mitsubishi noista vaikuttaa todella hienolta laitteelta. Ulkonäkö on todella onnistunut, mutta mutta... Kenellehän istuimen ergonomia on suunniteltu? Istuinosa on täysin vaakasuorassa eikä tue reisiä laisinkaan. Korkeussäätö onkin tuttu saksalaismallinen, jolla ei ole mitään virkaa (kippaa istujan eteenpäin). Poissa ovat perinteiset japanilaiset etu- ja takareunan erillissäädöt.

      
  • Hmm.. mulla on ilmeisesti mennyt tuulilasin juttu ohitse.. itse kun keskityn enemmän tähän Tm:aan :innocent: Kävin itse myös katsomassa Mitsubishia mutta en vakuuttunut täysin. Itse kiinnostuin hillittömästi tuosta Nissanin Navara mallista joka tosin tuolla uudella 2.5 Dci koneella onkin uutuus josta ei kokemuksia taida monellakaan olla. Toyotan Hilux on sellainen kestosuosikki.. Navara on ylivoimaisesti kallein ainakin näistä kolmesta autosta mutta sisustaltaan juuri Nissanin Navara on mielestäni eniten henkilöautoa muistuttavin.

    Uudet pick upit tänä päivänä on todella mukavia ajaa. Ei haittaa vaikka tiessä olisi vähän "säröjä" :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit