Helsinki Motor Show

10 kommenttia

Näyttely on nähty ja olen yllättynyt että tehtaat rahtaavat jopa Suomeen tutkielmia. Seuraavat autot jäi mieleen:

Citroen C6 – todella upea, nostan hattua siitä että tehdas on uskaltanut jälleen isojen autojen markkinoille. Yksi tähdistä selkeästi.

Mersun uusi R sarja – kaunein tila-auto joskaan ei sitä tila-autoksi luokitella

Peugeot 407 Coupe – tosin mielestäni 406 Coupe on/oli kauniimpi

Honda Civic – erikoinen muotoilu eteenkin kojetaulu.

Volvon 3cc – Priuksen mahdollinen kilpailija, menis varmaan hvyin USA:ssa

Noista itse hankkisin kyllä C6:sen - hinta tosin hirvitti.

  
  • Mahtoiko jollakin olla digikamera mukana ja mahdollisesti kuvia nähtävissä netissä ?

      
  • Helkama-auto oikein kutsui RS-kuskit katsomaan uutta Octavia RS:a. Hienohan se oli.

    Suurimman vaikutuksen teki Audi RS4, Viper SRT-10 ja Heidi Willman. Eniten ihmetytti BMW:n, Minin, Mazdan, Jaguarin ja Land Roverien puute. Uusi Civic oli yhtä kamalan näköinen kuin kuvissakin. Sisältä se tosin oli hieno.

    Hondan Asimo oli kieltämättä aika mielenkiintoinen. Tahtoo sellaisen.

      
  • Kieltämäti hauska se hondan robotti.Ihan ok osastot kaikilla ja eräs
    positiivinen seikka oli että,ei näkynyt kännääjiä juuri lainkaan.

      
  • En löytänyt baaria.

      
  • Lainaus:
    03.12.2005 klo 18:51 Tietäjä kirjoitti
    Eniten ihmetytti BMW:n, Minin, Mazdan, Jaguarin ja Land Roverien puute.


    Land Rover osasto oli ulkopuolella pohjoisen sisäänkäynnin luona.

      
  • Audin osasto vaikutti kaikkein suosituimmalta. Tai ehkä Audilla oli vain eniten henkilökuntaa/tyttöjä?

      
  • Hondan Asimo on todella yksi teknisiä saavutuksia...ainoa humanoidirobotti (astelee kahdella jalalla) joka kykenee nousemaan portaita. Kyseinen temppu aikas vaativa motoriikaltaan :smile: ..jopa joskus meille ihmisille.

    Hondan insinööreiltä hatun noston arvoinen aikaansaannos.

    Jaa niin SixPack: Kun nyt aina hehkutat ettei japanilaiset ole mitään itse keksineet ja kehittäneet vaan kaikki on kopioitu...niin että keneltä oikein on kopioitu tämä Asimo :kiss:

      
  • Joo tota mäki oon pohtinu, että mistä toi Asimo on kopioitu? Annetaan nimimerkki SixPackin kertoa siitä hieman tarkemmin, siis siitä, mitä on nyt kopioitu.

      
  • Lainaus:
    06.12.2005 klo 18:27 J R kirjoitti
    Joo tota mäki oon pohtinu, että mistä toi Asimo on kopioitu? Annetaan nimimerkki SixPackin kertoa siitä hieman tarkemmin, siis siitä, mitä on nyt kopioitu.


    Oliko sen keinonivelissä välystä? Entäs oliko sähköissä häiriöitä? Jos ei, ei sitä ainakaan saksalaisilta ole kopioitu :innocent:

      
  • http://www.koeajo.tv/index.php?videot
    löytyy jonkunlainen pätkä showsta.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit