Turha sääliä vanhoja, uutta on tulossa

5 kommenttia

Changfeng Cheetach CF1 www.automotorundsport.de/d/81281

Geely (geeli) Chengbao www.automotorundsport.de/d/80969

Chery www.automotorundsport.de/d/80854

Ja Hongqi, Chery chery lady, ja A-S:n innoittama Hindustan Ambassador sekä muijalle Tata Intiasta.

Meillähän on kohta asiat hyvin täällä, porukkaa saa sitä mitä ihannoi, vieläpä halapoja, ja saamme kaikki porukalla potkiskella pihalla pikkukivia, kun Hullaballoo Koffeycompany tuo autoja maahan!

So what´s the problem?

[SixPack muokkasi tätä viestiä 22.04.2005 klo 15:09]
  
  • Onneksi saamme vielä kaikessa rauhassa pyöritellä peukaloita. Mutta aina on vaarana että valtio laittaa ne peukaloruuviin ja alkaa kiristämään niitä veronmaksukyvyn mukaan ja taannehtivasti :sunglasses: .

      
  • Olen S-P:n kanssa samaa mieltä, Tuntuu vaan,että A-S:n tarkoitus on vain ja yksinomaan provosoida keskustelua. Tulilinjalla ovat pääsääntöisesti eurooppalaiset nk. premium-merkit. Ehkä tämä on ainoa foorumi erottua nk. massassta? (tien päällä ei voi). Tämä "LETKUN" ihannointi kummastuttaa. Jokainen valitsee ajoneuvonsa omien mieltymysten mukaan. Itse en ole kiinnostunut millä kukin ajaa, enkä koe mitään alemmuskompleksia maantiellä.
    Sitten toiseen asiaaan, välillä tuntuu kun seuraa kommentteja että joku tai jotkut vaihtavat välillä nimimerkkiä kommentteihinsa saadakseen laajuutta näkemyksilleen? sen verran ilmaisutapa joskus kertoo. Toivottavasti olen väärässä.

      
  • Ihan hirveitä rakkineita! :no_mouth:

      
  • No, kyllähän pieni provo aina piristää keskustelua. Tosin siinä sivussa saattaa olla ihan oikeaa asiaakin. Mikä on provo toiselle on toiselle täyttä asiaa - ja kääntäen. Kaikki on suhteellista.

      
  • Lainaus:
    22.04.2005 klo 17:29 MMS kirjoitti
    Olen S-P:n kanssa samaa mieltä, Tuntuu vaan,että A-S:n tarkoitus on vain ja yksinomaan provosoida keskustelua.


    Aivan tyylipuhdas trollihan hän onkin. Täytyisi vain pyrkiä välttämään pyydykseen tarttumista.

    MMS: Sitten toiseen asiaaan, välillä tuntuu kun seuraa kommentteja että joku tai jotkut vaihtavat välillä nimimerkkiä kommentteihinsa saadakseen laajuutta näkemyksilleen? sen verran ilmaisutapa joskus kertoo. Toivottavasti olen väärässä.

    Valitettavasti et ole väärässä. Näillä avoimilla keskustelupalstoilla tuo on hyvin tavallista. Tämän palstan uudistuksen yhteydessä tällainen käyttäytyminen tosin vähentyi täällä oleellisesti.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit