Lexuksen tulevaisuudennmäkymät.

7 kommenttia

Mitäs mieltä olette? Tuleeko Lexus mielestänne kasvattamaan merkittävästi myyntiosuuttaan Euroopassa uuden malliston myötä? Nythän on yhteen Lexukseen saatu jo kauan kaivattu dieselmoottori( tosin automaatti puuttuu :cry: GS on mielestäni aivan uskomattoman tyylikäs ja hirveän näköinen LS:kin on uudistumassa piakkoin! Uusi IS taas on tyylikäs ulkoapäin ja hintakin on kohdallaan! Joten mitäs mieltä olette ihmiset! Tuleeko esim Mersun nytkin jo hieman nilkuttava myynti laskemaan edelleen? Saako Lexus vihdoin läpimuron markkinoilla? Itse uskon näin!

  
  • Toivottavasti Lexuksen myynti kasvaa Euroopassa, niin saadaan vähän vaihtelua. Itse tuotteista se ei ole kiinni vaan markkinoinnista, ennakkoluuloista, asenteista, nurkkapatrioottisuudesta ynnä muista vastaavista seikoista. Suomessa myynti tullee pysymään kutakuinkin samana, kun myyviä liikkeitä on vain yksi, Vantaan Kaivokselassa.

      
  • Vastaukseksi kysymykseen sopii hyvin:
    Kanada!

    Niin ja kasvaahan se myynti vähintään yhdellä ensi vuonna kun minä ostan yhden itselleni. Pahoin pelkään parinsadan muunkin tekevän saman päätöksen. Toivottavasti kukaan heistä ei asu ihan naapurissa.

      
  • Ainakin omakohtaisesti uusiutunut mallisto houkuttelee. Eli seuraavan vaihdon yhteydessä saksalainen saattaa vaihtua japanilaiseen. Vaihtoehtoina 300-sarja ja IS.

    Miten on, kun väittävät Lexuksen hinnoittelevan apteekin tyyliin eli ilman tinkivaraa. Onko kellään kokemuksia?

      
  • Eiköhän tinkimisvaraa ole niin kuten muissakin autoissa. Hybridin osalta tilanne voi olla toinen, sen kohdalla kysyntä ylittää tarjonnan.
    IS-mallin varustepakettien hinnoissa on ainakin ilmaa. Luxury-paketti Saksassa 6000€, Suomessa 9000€. 50% hintalisä on kohtuuton.

      
  • Vahvasti vaikuttaa kun autosta olen lukenut, että se 200 autoa ei riitä Suomessa ensi vuonna. Veikkaan, että vähintään tuplat tulee. Harmi ettei ole IS-farmaria.

      
  • Lainaus:
    23.12.2005 klo 19:46 olmi kirjoitti
    Eiköhän tinkimisvaraa ole niin kuten muissakin autoissa. Hybridin osalta tilanne voi olla toinen, sen kohdalla kysyntä ylittää tarjonnan.
    IS-mallin varustepakettien hinnoissa on ainakin ilmaa. Luxury-paketti Saksassa 6000€, Suomessa 9000€. 50% hintalisä on kohtuuton.


    Ei varustepakettien hinnoissa ilmaa ole. Tuota hintaeroa kutsutaan autoveroksi. ~30 % 9000€:sta tarkoittaa juurikin tuota 6000€. Eli hinta on molemmissa maissa tasan sama ja suomessa saat maksaa vielä autoveron päälle.

      
  • Vastaus:
    KYLLÄ näin tulee käymään!.
    Kannattaa odottaa vain. :grin: :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit