Siis uudessa TM:ssä olleen farkku vertailun. Kiinnostaa tietää, vaikka lehti toivottavasti kotona odottaakin (posti on viime aikoina tuonut sen pari päivää myöhässä)
Eihän se mikään uutinen ole, että volvo on viimeinen.
Niin ja siinä taidettiin mainita että erittäin hyvä kuitenkin.
"Hauskaa" nähdä kuinka joidenkin mielestä vertailutulos on suora kuvaus siitä mikä on paras ja huonoin ja kaikkea siltä väliltä. Tosielämässähän jokaisella on omat painokertoimet tarvitsemilleen asioille. Plus sitten tietenkin oma fiilis mutta näistähän muistutetaan myös vertailuiden yhteydessä mutta osalle kaikuu tyhjässä kaikupohjassa.
Eihän se mikään uutinen ole, että volvo on viimeinen.
Mitä tarkoitat? Sitäkö että ei ole ihme että Volvo on normaalistikin viimeinen? Uutinen se on. Monien suomalaisten suosikkiauto ja monen unelma jää viimeiseksi testissä: Kyllä se herättää mielipiteitä ja keskustelua, eli se on uutinen . En mitenkään ole Volvon puolesta enkä vastaan mielestäni se on vain ... uutinen. Enkä aja volvolla
No eiköhän nuo kaikki ole ERITTÄIN hyviä autoja ja kun katsoo piste-eroja niin lopulta suurta eroa ei varmasti löydy. Kysymys lienee niinkuin joku jo sanoikin että mistä kukin tykkää. Mutta hauska tälläisia vertailuja on lukea.
Varmasti kaikki on laatupirssejä, mutta testeissä se voittaja on pakko kaivaa ja uusi Passat tuntuisi olevan todella laadukkaasti valmistettu kun peräjälkeen sedan ottaa Tuulilasin testissä kukkulan kuninkaan paikan ja farkku voittaa oman testinsä TM:ssä, vieläpä todella kovassa premium autojen seurassa.
Kun kyseessä on Tekniikan Maailma ei voi mikään muu voittaa kuin VW.
Onko täysin mahdotonta, että VAG-konserni tekee ominaisuuksiltaan hyviä autoja? Pitäisikö testien lopputuloksia manipuloida tai väärentää, jotta VW ei voittaisi?
Noissa vertailuissa saadaan painotuksilla aikaan vaikka mitä.
Ilman tota testin painottamista VW ja Saab taitaisi saada 8,5. Audille tulee 8,3 ja Bemarille 8,2 ja Volvolle 8,1. Eli summa-summarum kaikki pelit on hyviä tai erittäin hyviä autoja, kuten Heirukin taisi kirjoittaa.
Toi että VW saatiin voittamaan "yleisarvosanan" perusteella on saatu aikaan vain maantieominaisuuksia painottamalla. No, joo ihan miten vaan toimittajat haluaa...
Kuitenkin yhteenvetona voitaneen sanoa että meillä on 5 aika hyvää autoa: kaksi yhtä hyvää ja kolme ihan yhtä hyvää.
Volkkari
Oletetusti Passatti hoiti homman kotiin!!
Ja sitten arvatenkin audi?
Oikein.
volkkari
audi
saab
bmw
volvo
Se että Volvo tuli viimeiseksi on uutinen
Eihän se mikään uutinen ole, että volvo on viimeinen.
Näin on. Yllättävästi Volvon ajonvakautusta pidettiin joukon parhaana. Olisi luullut uudempien mallien loistavan sillä osa-alueella.
Vweetä veikkaisin
Niin ja siinä taidettiin mainita että erittäin hyvä kuitenkin.
"Hauskaa" nähdä kuinka joidenkin mielestä vertailutulos on suora kuvaus siitä mikä on paras ja huonoin ja kaikkea siltä väliltä. Tosielämässähän jokaisella on omat painokertoimet tarvitsemilleen asioille. Plus sitten tietenkin oma fiilis mutta näistähän muistutetaan myös vertailuiden yhteydessä mutta osalle kaikuu tyhjässä kaikupohjassa.
Aijoo, en aja Volvolla
Mitä tarkoitat? Sitäkö että ei ole ihme että Volvo on normaalistikin viimeinen?
Uutinen se on. Monien suomalaisten suosikkiauto ja monen unelma jää viimeiseksi testissä: Kyllä se herättää mielipiteitä ja keskustelua, eli se on uutinen . En mitenkään ole Volvon puolesta enkä vastaan mielestäni se on vain ... uutinen. Enkä aja volvolla
No eiköhän nuo kaikki ole ERITTÄIN hyviä autoja ja kun katsoo
piste-eroja niin lopulta suurta eroa ei varmasti löydy. Kysymys lienee
niinkuin joku jo sanoikin että mistä kukin tykkää. Mutta hauska
tälläisia vertailuja on lukea.
Varmasti kaikki on laatupirssejä, mutta testeissä se voittaja on pakko kaivaa ja uusi Passat tuntuisi olevan todella laadukkaasti valmistettu kun peräjälkeen sedan ottaa Tuulilasin testissä kukkulan kuninkaan paikan ja farkku voittaa oman testinsä TM:ssä, vieläpä todella kovassa premium autojen seurassa.
Kun kyseessä on Tekniikan Maailma ei voi mikään muu voittaa kuin VW.
Kun kyseessä on Tekniikan Maailma ei voi mikään muu voittaa kuin VW.
Onko täysin mahdotonta, että VAG-konserni tekee ominaisuuksiltaan hyviä autoja? Pitäisikö testien lopputuloksia manipuloida tai väärentää, jotta VW ei voittaisi?
Noissa vertailuissa saadaan painotuksilla aikaan vaikka mitä.
Ilman tota testin painottamista VW ja Saab taitaisi saada 8,5. Audille tulee 8,3 ja Bemarille 8,2 ja Volvolle 8,1. Eli summa-summarum kaikki pelit on hyviä tai erittäin hyviä autoja, kuten Heirukin taisi kirjoittaa.
Toi että VW saatiin voittamaan "yleisarvosanan" perusteella on saatu aikaan vain maantieominaisuuksia painottamalla. No, joo ihan miten vaan toimittajat haluaa...
Kuitenkin yhteenvetona voitaneen sanoa että meillä on 5 aika hyvää autoa: kaksi yhtä hyvää ja kolme ihan yhtä hyvää.