mazda 3 mps

37 kommenttia
2»
  • Lainaus:
    13.01.2007 klo 19:50 kawa636 kirjoitti
    Lainaus:
    13.01.2007 klo 13:03 kapu2 kirjoitti
    No tänään tuli tehtyä tilaus MPS 3:sta.Vaihtoon lähtee Opel Astra GTC Turbo.Opelia edeltävä autoni oli Civic Type R.Ja näistä kolmesta paras hinta /laatu/ teho/varustelu suhde on ehdottomasti Mazdalla.Ja koeajettuani MPS:n naama ei ole levinnyt moiseen hymyyn herraties milloin.Type R antoi ens alkuun samoja tuntemuksia mutta kyllä toi MPS on aivan eriluokkaa.Ja noihin tehoihin nähden MPS vetelee kiihdytyksissä vähemmän ku Honda ja Opel.Ja muutenkin auto on erittäin helppo ajaa myös kaupunki vauhdissa ja uskallan myös päästää emännänkin rattiin. :tongue: Ps:kanattaa kysyä Busines mallia nimittäin hinta putoo 35t€ pintaan siinä halvemmassa versiossa.Ja samaan hintaan tulee vielä loki+sisäpistoke ja vakkari+ erikoisväri.

    Onnea!Siis business malli eli tarkoittaako samaa varuste
    tasoa packin kanssa?
    Onko pitkä toimitusaika?Itse sain ensimmäisestä erästä ja voin
    sanoa että päivääkään en ole katunut kyseistä hankintaa. :sunglasses:

    :smile:

    Onnea teille molemmille. Itse ajelen GT 3:lla ja olen miettiny vaihtoa tuohon kolmosen MPS:ään. Kävin kokeilemassa MPS 6:sta ja se kulki tosi tyylikkäästi. Miten on muuten tuon kulutuksen kanssa? Ajan noin 35 tuhatta vuodessa ja nykyinen peli vie raskaan kaasujalan kanssa yli 8 litraa sataselle. Tosin viime aikoina on alkanu kyllästyttää tuo jatkuva kaasun lattiassa pito... turpotiiseli kiinnostais, mutta kun samalla rahalla sais tuon MPS:n. Oletko kokeillu tankata Shellin V-poweria? Itse huomasin, että GT:n alavääntö lisääntyi huimasti (yläpäässä kulku ei kuitenkaan parantunut). Olettaisin, että turbovehkeessä, jossa on vielä muuttuva imuventtiilian ajoitus, muutos olisi vielä suurempi. Kiitos sulle hyvistä kommenteista, ne on antanu uutta ajateltavaa tämän hankinnan suhteen. Toimitusaika olis kiinnostava tieto!

      
  • Kyllä parikertaa tankkasin V-Poweria mutta ei ainakaan perstuntumalla huomannut mitään eroa muutaku kukkarossa.Toimitus aika mun MPS:llä helmikuun loppupuolella.Väriksi tulee musta.Myyjän mukaan tossa erässä on ainoastaan 2 autoa vapaana(1kpl enää) ja molemmat on noita mustia.Jos ois esim.punasen halunnu ois tilaus menny tuonne toukokuun/kesäkuun paikkeille.

      
  • Saadaanko milloin omakohtaisia kokemuksia 3Mps mallista? Millainen ajossa..? :smile:

      
  • Tänään tilattu kanssa musta 3 mps (n61), auto suomessa joskus helmikuussa? :sunglasses:

      
  • Lainaus:
    16.01.2007 klo 17:49 Jan79 kirjoitti
    Saadaanko milloin omakohtaisia kokemuksia 3Mps mallista? Millainen ajossa..? :smile:

    No hieman mun omia kokemuksia noin 1500km kokemuksella.
    Auto on todella hyvä ihan arkikäytöönkin siinä missä mikä
    tahansa golffi luokan auto.
    Ohjaus on hyvä ei vetele kovin paljoa edes vähän rajumassa kiihdytyksessä ja ajo ominaisuudet on hyvä yhdistelmä
    tukevuutta,olematta mikään paukkukova alusta.
    Suorituskykyä ei ole turhaan hehkuteltu,ei ole paljoa
    kokemusta muista gti autoista pois lukien golffi.
    Volsu tuntuu mps jälkeen lähinnä suorituskyvyltään vähän
    ripeämältä perheautolta eli ei aiheuta kovinkaan kummoisia
    fiiliksiä.

      
  • Lainaus:
    18.01.2007 klo 20:33 kawa636 kirjoitti
    Lainaus:
    16.01.2007 klo 17:49 Jan79 kirjoitti
    Saadaanko milloin omakohtaisia kokemuksia 3Mps mallista? Millainen ajossa..? :smile:

    No hieman mun omia kokemuksia noin 1500km kokemuksella.
    Auto on todella hyvä ihan arkikäytöönkin siinä missä mikä
    tahansa golffi luokan auto.
    Ohjaus on hyvä ei vetele kovin paljoa edes vähän rajumassa kiihdytyksessä ja ajo ominaisuudet on hyvä yhdistelmä
    tukevuutta,olematta mikään paukkukova alusta.
    Suorituskykyä ei ole turhaan hehkuteltu,ei ole paljoa
    kokemusta muista gti autoista pois lukien golffi.
    Volsu tuntuu mps jälkeen lähinnä suorituskyvyltään vähän
    ripeämältä perheautolta eli ei aiheuta kovinkaan kummoisia
    fiiliksiä.

    Mites sulla toi talvirengastus onko 17" vai 18" vanteet?

      

  • Mites sulla toi talvirengastus onko 17" vai 18" vanteet?

    17 kitkat en halunnut talvi renkaista kauhean matalaprofiilista.
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit