Mitä autoja olet omistanut?

109 kommenttia
«134

Jotenkin alkoi asia kiinnostamaan keskustelijoiden-ja minun,vanhan höperön keskustelupohja.Eli se mitä autoja sinulla on ollut ja on,sekä mikä niistä on ehkä jäänyt mieleen "autona"!

Minun,sattuneesta syystä :smile: ,täytyy hetken aikaa miettiä ja kirjoitella niitä pahville,jotta muistuisivat kaikki mieleen.
Luettelen ne kyllä pikimmiten.

  
  • Nykyinen auto on Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark -98

    Edellinen auto oli Skoda Fabia 1.9 SDI Comfort -2000

    Sitä edellinen ato: Opel Vectra B 2.0 Ecotec CD Automatic -96

    Alfa on -ja tulee jäämään mieleen AUTONA. Skoda oli luotettava, mutta ei kovin nautinnollinen kulkupeli. Opelia muistelen lämmöllä mukavana, lämpimänä autona, jossa oli hyvä audio, hyvät penkit ja automaattivaihteisto (josta pidin...). Huonoja muistoja Opelista on myös. Vaihdoin sen pois, koska pohja oli ruosteessa ja bensatankki näytti siltä, että kohta alkaa vuotamaan. Vectralla oli ajettu 193tkm, Skodalla 90tkm ja Alfalla tähän mennessä 140tkm.

      
  • Ilahdutin kovasti vanhempani ajamalla 17 vuotiaana ukkini kanssa remppaamani Ford Custom v. 1950 kotiin Munkkiniemeen. Jaetulla etuikkunalla, loikkarilla ja sivuventtiili V8, kaikki 100 hv.

    Dodge Coronet 383 Magnum -72

    Plymouth Satellite 2 HT 440 SixPack -71

    Plymouth Signet 273 Golden Commando - 70.

    Chevrolet Beauville Sportvan -79

    Pontiac Firebird 400 -68 (tätä modifion ja kisailin tällä). Laitoin ilokaasut NOS2 vehkeet tähän myös yhteen aikaan.

    Chevrolet Biscayne (Canada) -68. Autossa oli 427 Nascar-kone ja toimivat sivuputket.

    Dodge Monaco 2 HT 440 - 72

    Chevrolet Starcraft 6,2 diesel - 89. Toimi 6 v. käyttöautona.

    Cadillac Fleetwood Brougham "Potamkin" -81. Ainoa Euroopassa.

    Dodge Li´l Red Truck 360 Police Special - 79

    Buick Electra STW 403 -79, vaihdoin 6,2 V8 dieselin tähän, oli 3 v. käyttöautona joskus aikoinaan

    Dodge Challenger R/T 440 SixPack - 70 on vieläkin harrasteautona.

    Eurooppa, en listaa kaikkia käyttöautoja, vain ne erikosemmat.

    Fiat 130 3,2 L V6 - 73. Tässä oli Ferrari Dinon moottori ja Fiatin kannet. Oli aika äkänen peli, ja sisällä hilajinen kuin mikä.

    MB 500 SEC - 89. Tästä teetätin Ruotsissa -92 avoauton. Kukaan ei uskaltanut Suomessa rälläköidä 500 Copuen kattoa pois, joten firma Vallåkra Grabbarna teki sen, choppasi (madalsi) teki rätin ja mekanismin, louversit taakse ja 4 pakoputkea, 17" vanteet oli siihen aikaan harvinaiset. Auto on nyttemmin keräilijällä Suomessa.

    Olikohan tässä nyt kaikki mainittavat......


    [SixPack muokkasi tätä viestiä 30.11.2004 klo 09:44]
      
  • Autot!

    1.Austin A40 Augusti
    2.VW-kupla Musti
    2.1.Mosse Scandinavia
    3.VW-kupla vaaleansin.
    4.Vaukshal Victoria
    5.VW-kupla melk.uusi peessi
    6.Taunus 17M aika uusi (x)
    Opiskelu
    Naimisiin
    7.VW-kupla sininen isot pakoputket ja am-puskurit
    8.Corttiina uudella korilla
    9.Polski-Fiat harmaa (x)
    10.Renault 16TS (x)
    11.Fiat 128
    12.Datsun Sunny uusi
    13.Honda Civic (x)
    13.1Datsun 120A
    14.Saab 96 (x)
    14.1 Saab 99
    15.Ford Fiasta (x)
    16.Talbot iso (x)
    Työsuhdeautot
    17.Toyota Corolla
    18.Volvo 340
    19.Saab 900C
    20.Ford Mondeo (x)
    21.Opel Vectra
    22.Toyota Avensis
    23.Volvo V40 (x)
    24 Megane.

    Jotenkin tuntuu,että tästä puuttuu ainkin yksi VW keltaisen peessi,jolla mentiin Tammisaareen eka kerta???VW kuplia pitäisi olla 7 kpl:tta,laskin niin aikoinani,listasta puuttuu joku!

    On hiuka tavallisempaa tavaraa kuin ed.kirjoittajan mutta kumminkin!


    [Isaskar muokkasi tätä viestiä 11.06.2004 klo 17:23]
      
  • Isaskar, olivatko nuo (x):llä merkityt niitä "autona" mieleen jääneitä?
    Polski Fiat siellä vähän ihmetytti; oliko siitä hyviä vai huonoja kokemuksia.
    Minulla on vasta kahdeksas oma auto menossa ; siitä ei kummoista listaa kerry; puolet japanilaismerkkejä, toinen puoli eurooppalaisia.
    Eka oma auto oli (isäukon kuplavolkkarien jälkeen) Sunbeam Avenger; nyt on Primera alla. Ikään kuin sukuvelvoitteena olen aina käynyt kysymässä vaihtoa myös volkkareihin - ei olla koskaan päästy
    välirahasta yksimielisyyteen.

      
  • Tottakai yksi jäi listasta.

    Se Buick Electra STW -79.
    Tämä oli harkittu teko ostaa juuri -79 mallin 3+3, koska oli 6,2 dieselkone olemassa. Asensin sen 6,2 Buick:iin, jolloin -79 on vapautettu pakokaasukierrätyksestä, ei poljeta katsastuksessa. Kulutti 8 l maantie, perävälitys oli harva 2.73, mutta automaatti TH-350, siis ei ylivaihdetta, eikä lock-up toimintoa, olisi pudottanut litralla kulutusta.

    Toisaalta kun listaa katsoo, niin vaikka autot nyt ovat amerikkalaisia, niitä on joitakin malleja lukuunottamatta valmistettu miljoonia, ja ovat tavallisia joka kansan autoja jenkkilässä. Vanha Austin tai Cortina on oikeasti erikoisempi siinä mielessä.

      
    1. Peugeot 504 GL -77, n. 300000 km - ?

      Sukulaismiehen äärimmäisen huonon huolenpidon jäljiltä "Emma" oli edelleen kelpo kulkine. Ruman näköinen, oranssi ja ruosteinen, mutta leppoisa ja mukava... Emman maallinen vaellus päättyi voimainmittelössä bussin kanssa, oma vikani. Ymmärrän hyvin mallin suosion Afrikassa, tuntui sietävän mitä tahansa.

      2. Datsun Bluebird 1,8 GL -80, n. 130000 - 235000 km

      Isän entinen ja hyvällä huolenpidolla ollut. Silti aikamoinen vessa. Kuskin penkin verhoilu oli rispaantunut jo alle sadantonnin, monet sisustuksen muoviosat rikki, kojelauta rämisi tasaisellakin tiellä, automaattiryyppy ei toiminut, kardaani täristi, vaihdekeppi piti hirveää resonanssiräminää yli neljäntonnin kierroksilla, kansipahvi paloi, sähkövikoja löystyneiden liitinten takia, takajousitus ei kestänyt kuormaa yhtään ja kahdesta Finikor-käsittelystä huolimatta auto rapisi vähä vähältä ruosteena maahan. Takavetoiseksi erittäin hyvä etenijä liukkaalla (jäykkä perä ja tuohon aikaan isot 14" pyörät), ei pienintäkään ongelmaa millään kelillä.

      3. Hyundai Sonata 2,0 GLS -91, 135000 - 220000 km

      Hajuton, mauton, laiskanpulskea, eleetön, tilava ja melko mukava. Jätti joskus käynnistymättä pakkasella, syyksi paljastui litimäräksi kastunut ja sitten umpeen jäätynyt ilmansuodatin. Öljyä kului tasaisesti litra / 1000 km. Ohjaustehostin alkoi oireilla sopivasti vasta juuri ennen vaihtoa ensimmäiseen uuteen autooni, joka oli:

      4. Opel Vectra 1,6 -99, 14 - 149000 km

      Ajo-ominaisuuksiltaan hyvä pitkän matkan taittaja, erittäin taloudellinen ja riittävän suorituskykyinen. Napsuva ohjausakseli vaihdettiin takuun piikkiin vielä kolmevuotiaana, itse vaihdoin rikkoutuneen peruutusvalon kytkimen. Muuten täysin ongelmaton, mutta autokuume, ilmastoinnín ja takatilojen puute johtivat tuoreeseen hankintaan:

      5. Ford Focus C-MAX 1,6 -04, 12 km -

      Mahtava ajettava, tilava ja lajinsa edustajaksi säällisen näköinen. Sopii käyttötarpeisiimme täydellisesti. Kulutus taajama-ajossa korkeahko, mutta sitä osasin odottaakin.
      
  • Nyt kyllä joku tunnistaa minut, mutta kaikkihan apinan tuntee vaikkei apina tunne ketään:

    Eka auto:

    Toyota Corolla 1969

    sitten

    Ford Fiesta 1977
    VW Polo Classic 1983
    Opel Kadett E 1985
    Opel Kadett E 1989
    Opel Vectra A 1989
    Opel Astra 1993
    Opel Calibra 1991
    Opel Vectra 5D 1997
    Opel Astra 4D 1999
    Opel Astra Bertone 2000
    Opel Vectra GTS

    Seuraavasta en tiedä, mutta veikkaan että alkaa O:lla :smile: :smile: :smile:

      
  • -Z- millainen Calibra, väri/kone/viat/varusteet/ajokilometrit? :smile:

      
  • Listalla on omat ja pidempään käytössä olleet firman autot. Autoja on ollut välillä kaksi kerralla, välillä yksi:

    BMW 535i -88 "Hartge"
    Dodge Coronet 400 cid -72?
    BMW 325i -87
    BMW 325i -88
    BMW 320i coupe -93
    Audi A4 1.8T Quattro -96
    Volvo 850 turbo -96
    BMW 525i -89
    VW Passat 1.8T "ABT" -99?
    MB Vito -98
    Volvo S40 -01
    MB SLK 230 Kompressor -97
    MB Vito -02
    MB CLK 320 -99
    MB CLK 200 -99

    Tykkäsin kaikista Bemareista kuin hullu puurosta, Audi oli talvella mukava ja SLK:sta jäi kivat muistot kolmelta kesää. Jenkki oli kiva kokeilla omistaa, vaikken sitä olekkaan ikävöinyt. Muissa autoissa ei ole ollut mitään ihmeempiä vikoja, paitsi molemmissa Volvoissa ja vanhemmassa Vitossa, joissa niitä olikin sitten kyllästymiseen asti.. Lisäksi on ollut muutama moottoripyörä ja taas olis vähän kuume kasvanut. :sleepy:

      
  • Tässäpä oma listani:

    1. Mitsubishi Lancer GLX -85. Erinomainen auto, pirteä kone, todella luotettavuuden perikuva. Autolla ajoin 150 tkm ja kaasuttimen läpän kulumista lukuunottamatta teknisiä vikoja ei ollut. Autosta jouduin luopumaan kun pellit yksinkertaisesti katosivat. Ruoste puri mitsuun enemmän kuin mihinkään sen jälkeen omistamaani autoon.

    2. Toyota Corolla FX 1.6 XLi -93. Tuntui hirveältä tykiltä Mitsun jälkeen. Autossa ei suoranaisesti mitään vikaa, mutta oli tasapaksu. Maantieajo oli aika rasittavaa.

    3. Mitsubishi Galant GSR 3.0V6 -2001. Huippupeli. 260 hepoa kuljetti kohtuu kevyttä auto aika mukavasti. NY osavaltiossa otin mittariin 240 kmh lisää olisi löytynyt - rohkeus petti(ei linnaa kiitos). Ajetavuus huippuluokkaa nopeassakin vauhdissa. Ajoin autolla alle 30 tkm, ei oikein luotettavuudesta mitään kerrottavaa.

    4. Toyota Camry 3.0 2002. Todella tylsä auto. Ajettavuus kehno ja auto todella persoonaton. Auto oli todella hiljainen sisältä, ja kohtuu luotettava, joitain piukkuvikoja.

    5. Honda Accord 2.4 iX Tourer - 2004. Nykyinen auto. Varustelu uskomaton, erinomaiset ajo-ominaisuudet. Camryn jälkeen kovaäänisempi sisältä ja olen huomannut pienen natinan kartanlukijan verhjoilun sisältä. Takana 20tkm. Galantin kanssa paras omistamani auto.

    Vaikka uudet, tehokkaammat ja paremmin varustellut autot ovat lähes pääsääntöisesti parempia, jotenkin Lanceri on se juttu. Auto oli minulle ensimmäinen, sitä puunattiin ja tunnetta oli mukana. Oli tippa linssissä joskus luopua siitä.

    Ennakkoluuloja ei ole Toyotasta, Hondasta tai Mitsusta oikein muodostunut. Toyotaa en aio enää ostaa. Seuraavaksi ostan varmasti Eurooppalaisen auton, ihan vain vertailun vuoksi. Vuokraan autoja työkseni todella paljon, ja on vain niin vaikea enää löytää autoista eroja. Kyllä ne on enemmän tuolla imago/mieltymyspuolella.

      
  • Autot aikajärjestyksessä:
    Fiat 127 '74
    Fiat 127 '78
    Audi 80 '73
    Corolla KE20 '75
    Cherry '80
    Fleetside pickup '89
    Sierra '88
    Golf IV '98
    Focus '00

    Aika tavallista kalustoahan nämä.
    Audi ja Cherry olivat läpimätiä.
    127, Sierra ja Focus -ajamisen iloa.
    Pikkucorolla oli luja auto, jota oli kiva pyöritellä talviliukkailla.
    Jenkki-ideologia ei ainakaan alle 3-k:nä innostanut.

      
  • Olen omistanut
    2 kpl Ford Escort mkI 1300 vm. 70 ja 73
    Honda Civic 1.2. vm. -78
    - nokka-akselista lähti hamppaat kone tuhoutui olikoha sillä ajattu 95 tkm. Muuten ihan näppärä kaupunki auto.
    Opel Corsa vm. -89 1.3 S ihan kiva. kaasutin tuppasi jäätymään helposti.
    Peugeot 405 1.9 GR break vm -89 Kiva ajaa ja tilaa riitti, korjaamo tuli tutuksi virranjakaja olikohan se jotai 300o mk starttimoottori laturi lämmityslaitteen moottori ja vaihdelaatikko, joku ratas halkesi eikä tietenkään mahtunut pyörimää tuli kupeesta läpi.
    Renault Megane 1.6 break vm. -01 Hyvä viime viikkoon asti Mersu kääntyin eteen ja se teki hiukka kipeetä autolleni, että näin. :no_mouth:

      
    1. Ford Escot rs2000 (välikoppa)
      2. Ford Escort 1600 (vanhakoppa)
      3. Mazda 323F GTI
      4. VW kupla (Cal looker)
      4. Jeep Cherokee 4.0
      5. Ford Mondeo
      6. Honda Civic
      7. Chevrolet Van
      8. Peugeot 206 GTI
      ja nyt suunnittelen Audi TT:n hakua germaaniasta.... :tongue:
      
  • Turbo-Sierra ja Calibra + CBR 600 (ei tosin oo auto)

      
  • Käyttöautot:

    -Eka auto VW 1300 "kupla" -72. Täysin entisöity ja 1600 cm3 piristetyllä koneella
    - Saab 99 -83 Jospa tämän yksilön takaisin saisin, en ikinä enää luopuisi...
    - Saab 900 Turbo automatic -86
    - Saab 900 S (matalapaineturbo) -90
    - Saab 900 SE Turbo -95
    - Saab 9-3 2,0t -02 (edelleen omistuksessa, umpirauta ilman vikoja!)
    - Toyota Avensis Wagon -04 (työsuhdeauto)

    Harrasteautot

    - Saab 96 -66 (kakstahtari entisöity)
    - Saab Sonett -73 (nykyinen harrasteauto, työn alla)

      
  • Eka autoni 80-luvun lopulla Morris Marina. Ajoin sen kolarissa paskaksi. Välissä Galanttia, Buickia, Nissan 300 ZX:ää, Puntoa, Kolmekakskolmosta, Accordia... nyt japanilainen tila-auto.. ehkä joskus Mini....

      
  • Alkuun ajelin työsuhdeautoilla:

    Talbot Horizon; mahduin sisään jotenkuten.
    Talbot Solara; tehtiin helkutisti töitä että mahduin kuskinpenkille.
    Opel Ascona
    VW Passat sedan; kun firman autosäännössä joustettiin.
    VW Passat farkku

    Omat kun tuli niiden vuoro 90-luvulta alkaen:

    Opel Kadett
    Opel Astra A; oli vanha Huoneistokeskuksen auto
    Opel Astra B farkku
    Opel Vectra C hatcbak
    VW Passat sedan
    Skoda Fabia HB
    VW Bora

    Kaikki olleet luotettavia kulkupelejä eivätkä ole jättäneet kertaakaan maantielle. Kaikki periaatteessa yhtä hyviä, Passateissa eniten tilaa.
    :sunglasses:

      
  • Minulta puuttuu tuosta jonkin verran Volkkareita ja 323-Mazda vuosimallia 74-77?
    Olihan tuo ensimmäinen autoni aika "komia",tuo Austin A40 vm52!
    Jalopuinen koelauta(aito) ja nahka istuimet.
    Eikä rattikaan ollut guttaperkaa!
    Melkoinen tyttöpyydys :sunglasses: .

    Ensimmäistä päivää kortti taskussa ja oma auto alla,silloin se pihkura kaatui Järvenpään Hirvihaarassa.Ne sammakko-iskunvaimentajat ja ajotaitoni eivät oikei sopineet yhteen.Meni ojan yli katto alaspäin ja pyörilleen männikköön josta jatkettiin matkaa kiiruusti.Moottori ei edes sammunut!
    Vuosi oli 1958.

    Sen jälkeen ei olekkaan sattunut muuta kuin yksi haaveri kehäI:llä.Silloinkin seisoi odottamassa kääntymistä Hämeenlinan tielle, kun vastaan tulevalta kaistalta kiilattiin auto nokkaani ja minun takani olleen kylkeen.
    Toivottavasti ei enää satukkaan
    :neutral:

    [Isaskar muokkasi tätä viestiä 14.06.2004 klo 22:26]
      

  • - Renault Megane II Break 1,6 2004 (Nykyinen)
    - Renault Scenic 1,6 2003
    - Renault Clio 1,4 2000
    - Toyota Corolla 1,6 xsi 1991
    - Fiat 127 0,9 1982 (eka auto)

      
  • Eikös joka automaata pitäisi kokeilla ja mahdollisimman monia merkkejä? Ei kahta saman merkkistä autoa peräkkäin, vaihtelu virkistää... :smile:

      
  • Eikös joka automaata pitäisi kokeilla ja mahdollisimman monia merkkejä? Ei kahta saman merkkistä autoa peräkkäin, vaihtelu virkistää...

    Joo virkistää ketä virkisttä. Käyttöautona ei ole ollut kuin yhtä
    merkkiä
    Saab 96 vm -75
    Saab 900 vm -82
    Saab 9-5 2,3t vm -99
    Listan viimeninen ollut käytössä 2 vuotta.
    Kahta en vaihda toinen on Turun Sinappi ja toinen on ????

      
  • Cool, "saabisimi on sairaus" , tuollaisia tarroja on olemassa. Yhdessä Opelissakin oli. Kyllä Saab aina Opelin voittaa. Saab on hyvä auto, testimenestystä löytyy.
    Pääsin kerran V-8 9000 Saabin kyytiin (yksi Suomessa, ei valmistuksessa ollut), se lähtee kivasti n.250heppaa ja vääntöä kolmesataa... :smile:

      
  • Eipä noita montaa ole ollut, h-autosta paketsoon kylläkin

    1. Honda Accord (muistaakseni vm-80)

    2. Opel Senator 3.0(vm. 84)

    3. Hiace -86, 96 ja 99

    4. Chevrolet Starcraft -96

    5. Chevrolet Lumina -97

    6. Chevrolet Starcraft -99 (firman)

    7. Chevrolet Starcraft -00 (firman)

    8. Cadillac Seville STS -00 (ei ikioma, tyäsuhde, tuli kalliiks)

    9. Chrysler 300M 3,5 -01

      
    1. Audi 80 S: pirteä kulkine
      2. VW Passat: pikkuvikainen, tilava
      3. Fiat 127: kesäautona 3 kk Passatin jälkeen
      4. VW Golf: postilaatikon keltainen
      5. VW Polo: luotettava, viileähkö talvella
      6. Mitsibishi Lancer: varmatoiminen, huono pelleiltään
      7. Toyota Corolla: pikkuvikainen, söi öljyä, sähkövikoja, suuri pettymys
      8. Fiat Regata: varma, tilava, mutta onnettomat pellit
      9. Fiat Tipo: tilava ja luotettava kulkine, lämmin
      10.Fiat Tempra: erinomainen ajettava
      11.Fiat Punto: pieni ja tilava, viaton
      12.Fiat Stilo: 10 kk, no problems

      Omistuksessani olleet ovat tässä, mutta kokemuksia löytyy myös Fordista (Escort, Orion, Focus, Mondeo); Saab (99, 900, 9000); Peugeot (405,205,206); Mercedes useampi malli; Skoda Octavia; Opel (Kadett, Ascona, Vectra), Renault, Volvo ja on niitä muitakin.
      
  • Fiat 850 -75
    Ford Escort 1,3 -82
    Jeep Wrangler -92
    Mercedez Benz 300 SE -92
    Nissan Partol -92
    Land Rover Discovery Td5-95
    BMW 320 i -93
    Peugeot 206 GTI -00
    VW Passat V6 4-mot -02
    Honda HR-V -04

      
    1. Ford Taunus 1.6L -73 vuonna 89

      2. Talbot 1510 GL -85 vuonna 91-96

      3. Honda Civic 1.2 -89 vuonna 96-99

      4. Honda Civic ESi -92 vuonna 99-

      5. Saab 96 -77 vuonna 99-

      6. Fiat Ritmo S85 -82 vuonna 00-

      Talbotilla tuli käytyä Portugalissa asti lomareissulla (9 500km). Saab ja Ritmo hankittu talviautoiksi, kun Civic on talvet seisonnassa.
      
  • olen omistanut kuusi taunusta joista yksi on edelleen omistuksessani ja tuningki sekoilujen alaisena.Kaksi nissan sunnyä toinen farkku diesel ja toinen sedan bensa,kummatkin yhä omistuksessani paitsi diesel poistettu rekisteristä bensa käyttö autona. kaksi ladaa toinen edelleen omistuksessani ja liikenteessä.yksi granada. kupla volvo 244. saab 99.fiat 127. ford kortina joka paalattiin viime viikolla. toyota corona mk1. fiat uno.nissan cedric. nissan bluebird vm85.tällä viikolla ostin taas nissan bluebirdin vuosimalli tällä kertaa 89.eli autojen monipuolisuudesta päätellen en ole mikään kauhea merkki fanaatikko vaikka fordeja ja nissaneita on ollutkin aika paljon, ne vain on tullut ostettua kun ne sai melkein ilmaiseksi ja jotkut ilmaiseksikkin. :smile:

      

  • Volvo 343 2.0 GLS muistaakseni 83-84
    Opel Ascona 87
    Toyota Corolla
    Toyota Carina
    Mitsuvitsi Golt ei enää ikinä mitsua
    Taas on toitsu alla mutta tää vaihtuu johonkin tilavaan eurooppalaiseen seuraavana vuonna.

    Volvo oli kyllä erityisen hyvä talviauto siihen aikaan tuolla 2l. pannulla,mutta tossa 343 kuori happani.
    Muista ei kyllä mitään erityisen hyvää sanottavaa.

      
  • VW kupla 1300 -66
    Toyota crown de luxe -66
    VW kupla 1200 -70
    Lada 1200L -76
    VW kupla 1302 -71
    Opel commodore 2.5 -69
    Opel Ascona 1.3n -81
    Opel Ascona exclusive 1.6 -88
    Peugeot 504 1.8 -79
    Opel Ascona 1.3 HB -86
    Peugeot 309 1.6 -89 = oli emännän mieleinen auto, ja hyvin kyllä toimikin. vaikka pösöistäkin kuulee vaikka mitä...
    Toyota carina 1.6 -97

      
  • Minun omien autojen lista on lyhyt:

    Toyota Starlet 1.0 -84
    Opel Kadett 1.3 LS California -88
    VW Polo 1.4 Comfortline -03 (nykyinen)

    Sitten autot, joilla olen ajanut enemmän tai vähemmän (perheen käytössä 1. tai 2. autona):

    Peugeot 505 GR Familiare -88
    Subaru Leone 1.8 GL Farmari 4WD -89
    MB E 200 TE -91
    Hyundai Pony 1.5 GLS -94
    Ford Ka 1.3 -98
    Ford Ka 1.3 -00
    Ford Focus 1.4 Ambiente -00
    Volvo V70 2.4 -01
    Ford Focus 1.6 Comfort -02
    Peugeot 406 2.0 Executive Farm -04

    Ensimmäinen auto, jolla "ajoin" oli Ford Taunus 2.0 Farmari -74

    Jotta saisin kasvatettua omassa käytössä olleiden ajoneuvojen määrää, tässä mopot:

    Yamaha RD 125 LC -82
    Suzuki GR 650 -85
    Kawasaki GPx 750 R - 89
    Kawasaki ER 500 -99
    Suzuki GSF 600 S Bandit -00
    Honda XRV 650 Africa Twin -89 (nykyinen)

    Parasta autoa ei ole vielä ollut mutta paras pyörä oli tuo GPX Kawa.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit