Honda - nyt meni hermo lopullisesti

8 kommenttia

Viisiovisen uuden Civicin tultua myyntiin vuosi sitten olen kieli pitkällä odottanut uutta kolmiovista Civiciä - turhaan. Sain pettymyksekseni kuulla, että vaikka kolmiovista Civiciä tehdään i-Shift-vaihteistolla, ei sitä aiota edes tuoda Suomeen! Haluaisin nimenomaan automaati- tai robottivaihteiston. Manuaalilaatikkoon en koske.

Miksi tietoja uudesta automallista varjellaan kuin valtionsalaisuuksia? Asiakkaan lisäksi myös myyjiä pidetään pimennossa. Ennen asiat olivat paremmin kun Veho hoiti itse Hondan maahantuonnin, silloin hankittiin auto vaikka jenkkilästä, jos asiakas halusi. Nyt ei saa itkemälläkään edes yhtä kappaletta.

Olen yritänyt saada Honda Finlandilta väkeä kiinni saadakseni meriselityksen asialle, mutta esimerkiksi Jyrki Mäkinen ei vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen. Ylimielistä käytöstä.

Olen saanut tarpeekseni Hondan pelleilystä. Seuraava uusi autoni EI tule olemaan Honda.

Entinen uskollinen asiakas. :frowning:

  
  • Mielenkiintoista on, että Vehon palveluksia kaipaillaan. Omat kokemukseni Vehosta, erityisesti tax-free-myynnistä, ovat niin tyrmistyttäviä, että en osaa niitä oikein sanoiksi pukea. Onko mahtanut olla sitten aikoinaan parempi tilanne...

      
  • Lainaus:
    27.02.2007 klo 15:21 macman kirjoitti
    Viisiovisen uuden Civicin tultua myyntiin vuosi sitten olen kieli pitkällä odottanut uutta kolmiovista Civiciä - turhaan. Sain pettymyksekseni kuulla, että vaikka kolmiovista Civiciä tehdään i-Shift-vaihteistolla, ei sitä aiota edes tuoda Suomeen! Haluaisin nimenomaan automaati- tai robottivaihteiston. Manuaalilaatikkoon en koske.


    Oletko ajanut Civicciä tuolla i-Shift-vaihteistolla?

      
  • Tavallisena mersun omistavana kadunmiehenä voin todeta, että minua kohtaan Vehon huolto ja varaosapalvelu ovat aina toimineet kiitettävällä ja hyvin sympaattisella tavalla.

      
  • Tosiaan.. oletko ajanut I-Shiftiä? Joko perinteinen automaatti tai sitten manuaali!!! I-Shift tarjoaa erittäin nykivää kyytiä eikä taida olla kyse kuljettajan kokemattomuudesta jos Honda myyjäkin moittii I-Shiftiä :sunglasses: Sääli vain kun Hondalla muuten niin perinteinen automaatti ja manuaali ovat todella hyvät niin miksi täytyy pilata 5d tuollaisella versiolla..

      
  • Lainaus:
    27.02.2007 klo 20:37 Jan79 kirjoitti
    -erittäin nykivää kyytiä


    Kuinka nykivää kyytiä sinä tarjoat. Varsinkin jos satut touhuamaan vaihtohetkellä soittimen/puhelimen/navigaattorin/huurteen/lapsen tms kanssa? Itse et sitä kuskina huomaa!
    Kuinka nykivää kyytiä tarjoaakaan isoäitisi? Ja hänenkin kyydissään matkasta voi nauttia.

    Tuo "nykiminen" on kuitenkin aika harmitonta, eikä sitä tapahdu kuin reippaalla kaasujalalla.

    Automaatilla ja robotilla voi aina `urheilullinen kuski´ vaihtaa itsekin. Mutta idea on siinä että koskaan ei itse ole pakko.


      
  • Lainaus:
    28.02.2007 klo 14:39 Mannni kirjoitti
    Lainaus:
    27.02.2007 klo 20:37 Jan79 kirjoitti
    -erittäin nykivää kyytiä


    Kuinka nykivää kyytiä sinä tarjoat. Varsinkin jos satut touhuamaan vaihtohetkellä soittimen/puhelimen/navigaattorin/huurteen/lapsen tms kanssa? Itse et sitä kuskina huomaa!
    Kuinka nykivää kyytiä tarjoaakaan isoäitisi? Ja hänenkin kyydissään matkasta voi nauttia.

    Tuo "nykiminen" on kuitenkin aika harmitonta, eikä sitä tapahdu kuin reippaalla kaasujalalla.

    Automaatilla ja robotilla voi aina `urheilullinen kuski´ vaihtaa itsekin. Mutta idea on siinä että koskaan ei itse ole pakko.



    Olipa terävää.. tosiasia vain on se että Hondalla I-Shift on kaukana perinteisen automaatin mukavuudesta joka löytyy myös uudesta sedan mallin Civicistä! Itse valitsisin manuaalilaatikon I-Shiftin sijaan.. Tietysti I-Shiftiinkin tottuu.. Eivätkä kaikki edes halua uuteen autoon automaattivaihteistoa..

      
  • Kyllä autossa pitää olla 4 ovea! :sunglasses:
    Jos 3, niin kummalla puolella 1 ja kummalla 2? :innocent:

      
  • No kuskin puolella tietysti yksi iso,ettei tartte kissanluukusta kulkea ja jalkakäytävänpuolella kaksi, että lapset joutuu ulostullessaan jalkakäytävälle eikä kadulle yliajettavaksi.Valitettavasti enää ja vielä ei näitä tehdä, mutta eiköhän se Skoda innovatiivisena tehtaana ota tämänkin taas tuotantoon, kokeilihan se sitä jo 50 tai 60-luvullakin, mutta oli silloin edellä aikaansa-taitaisi olla sitä useimmille vieläkin, mutta idea on ihan hyvä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit