Cadillac CTS-V

32 kommenttia
2»
  • Harness bar ja roll cage ovat kaksi eri asiaa.



    http://www.xcceleration.com/images/viva/interior/wrxharnessbar.jpg



    Eli ei todellakaan ole kyse mistään turvakehikosta, vaan yhdestä hassusta tangosta, jotta turvavyöt saadaan kiinni.



    M5:sta on paiskottu tuolla radalla nin paljon ja niin pätevien kuskien toimesta, että se 8min olisi alittunut, jos se olisi tuolla autolla mahdollista vakiokuntoisena.



    Ja voi olla, ettei bemari itse julkaise noita aikoja. Siltikin on vaikea uskoa, että M5 menisi millään alle 8 min ajan.



      
  • Harness bar ja roll cage ovat kaksi eri asiaa.


    Arvelinkin että otat asiaa, siksipä tuo sparcon kommentti on nimenomaa harness bar tuotteessa. Ja melko sama vaikutus molemmilla siltikin.



    " Harness Bar not only allows you to use racing belts in your car, but also aids in decreasing body flex. The result is better handling and increased cornering G capabilities. " - ensimmäinen google linkki haettaessa harness bar nimellä.

    Joten aika vastaava vaikutus.



    En ymmärrä miksi näet tuon 8min ajan jonakin suurena mörkönä mitä ei uusi tekniikka pysty ottamaan kiinni ja ohittamaan. Luulisi olevan loogista, että tekniikka kehittyy ja autot vaan paranee kokoajan. Uudet RS6 ja M5 kyllä tulevat varmasti ottamaan tuon uutisen korviinsa ja pystyvät sen ohittamaan ensivuonna tulevilla uusilla malleillaan. Ja epäilen että vielä EVO X:kin tulee siihen samaan porukkaan. Siitäkin varmasti tulee tehoversio kuten ysistä on FQ320 ja FQ400

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit