Bemari vastaan Lexus vastaan Mersu

6 kommenttia

http://www.auto-motor-und-sport.de/tests/vergleichstest/hxcms_article_502652_14009.hbs?ext_site_number=2

Auto Motor und Sport testasi korskeat edustusautot. Saksaa en osaa, mutta numerot osaan, joten lyhyesti kerrottuna tulos on seuraava:

1. Mercedes-Benz S500 498 pistettä.

2. Lexus LS460 493 pistettä.

3. BMW 750i 477 pistettä.

Enempää aiheesta tuskin uskaltaa sanoakaan, kun muuten jo loukattaisiin (aina) jonkun herkkiä tunteita.... :smile:

  
  • Lainaus:
    15.03.2007 klo 22:15 Anders-Simo kirjoitti
    Enempää aiheesta tuskin uskaltaa sanoakaan, kun muuten jo loukattaisiin (aina) jonkun herkkiä tunteita.... :)



    Sohaistaan muurahaispesää hiukan omalla mielipiteelläni, eli tulos oli mielestäni juuri odotetunlainen. S-sarja ykkösenä luokkajohtajana ja luokan esikuvana, Lexus uusimpana luokan mallina kakkosena ja Bmw jo kuusivuotta vanhalla hiukan epäonnistuneella konstruktiollaan näitä kahta huomattavasti perässä.

    Englantilaiset olivat tulleet myös samaan tulokseen S-sarjan ja Lexuksen suhteen, tosin arvioiden 7-sarjan yhtä hyväksi kuin LS:n.. Nuo molemmat saivat neljä tähteä S-sarjan saadessa täydet viisi.

    [individual muokkasi tätä viestiä 16.03.2007 klo 13:31]
      
  • Heh, nyt puhutaan sellaisesta hintaluokasta.. Mercedes kyllä vie potin minunkin mielestäni mutta kyllä noista voisi minkä tahansa pihalle ajaa :tongue:

      
  • näistähän oli kova vääntö aiemmin, kunnon rouhua ei provoilujen puutteen takia ole tullut. =D

    mieltymys ja maku-juttujahan nämä minusta on. äkkiseltään ajateltuna kaikki nämä autot ''täyttävät samat ruksit'' joka kohdasssa, joten (suurin) ero tulee kenties vain ''katsojan silmistä'' ja fiiliksistä..?

      
  • Kaikki hienoja autoja. Mulle kelpais noista kyl mikä tahansa, mut japsifanina kallistuisin kyl Lexuksen puolelle. Just äsken kävin Toyota Kaivokselassa katsomassa tätä Lexus LS 460 -mallia ja täytyy sanoa, että kyllä kelpaisi sellaisella ajella. Tiloissa ei mitään valittamista. Meikäläisen kokoinen (184 cm) mahtui oikein loistavasti niin eteen kuin taakse.

      
  • Ensi kesänähän tulee LS 460:n yläpuolelle vielä mahtavampi peli, eli LS 600h. Tässä hybridissä on 5-litranen bensakone ja sähkömoottori, joiden yhteisteho on noin 450 heppaa. Siinä on myös neliveto ja portaaton automaattivaihteisto. Tätä tullaan myymään myös pidennettynä mallina, jossa on melkein yhtä hulppeat ja mukavat takatilat kuin Maybachissa.

    Taitaa olla tämän hetken teknisesti kehittynein auto tämä LS 600hybridi.

      
  • Lainaus:
    24.03.2007 klo 18:44 jonte100 kirjoitti

    Taitaa olla tämän hetken teknisesti kehittynein auto tämä LS 600hybridi.


    Oletko varma, että se on teknisesti kehittyneempi kuin BMW:n Hydrogen 7, eli 7-sarjan vetyauto?

    :wink:

    [AkiK muokkasi tätä viestiä 26.03.2007 klo 15:26]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit