PutPutin higlightit!

63 kommenttia
13»
  • Saa sen adaptiivisen vakkarin isoihin Volvoihinkin.



    Juu, tällä hetkellä mennään käytetyllä Jaggella ja käytetyllä puimurilla. Kumpaankin suhteellisen tyytyväinen olen.



    Ja mitä noihin natinoihin tulee, niin Minissä niitä ikävä kyllä piisasi enemmän kuin missään omistamassani Volvossa. Nykyinen baijerinpeli ei tosin natise vaikka vähän iäkkäämpi onkin.

      
  • simppa:


    Minä olen uutta Pajeroa kokeillut, ja kylmänä kone täristi. Piste.

    Mikä VW:n kone on Pajeron konetta äänekkäämpi? Itse en keksi. Ei ainakaan 2.0 TDI, 1.9 TDI. Ehkä joku Transporterin mylly?




    Joo kyllähän se kylmänä voi täristää, mutta se on ihan normaalia kaikissa dieseleissä kylmänä. On myös keksitty lokilämmittimet ja webastot ja autotallit jne. jos pieni täristys kylmänä niin kammottaa :smile: ... Mutta ei se tarkoita että se lämpimänä on jostain traktorista. Kyllä aika moinen kilkutus lähtee uusie volkkareiden dieselkoneista, samoin ford transit, siinä sitä vasta traktori onkin.



    Discoveryn kone ei ehkä olekkaan samalainen kylmänä, koska siinä on 6-sylinteriä, mutta kyllä sekin varmasti äänekkäämpi on, mitä lämpimänä.

      
  • Transit onkin ihan puhtaasti työkone, kuten minun mielestäni Pajerokin aika pitkälti.



    Ja se 3.2l kone pitää kyllä kohtuullisen voimakasta kalkatusta lämpimänäkin. En keksi yhtä äänekästä henkilöauton moottoria.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit