Tässä saattaa ensi kesänä olla tulossa uusi työ ulkomailla, jossa autoverotus on huomattavasti Suomea matalampi, joten kyselisin hieman avosporteista.
Luokka olisi todennäköisesti Porsche Boxster, BMW Z4 ym.
Boxster S:ää olen jo käynyt ajamassa, ja se todella vakuutti hauskuudellaan. Z4 M tulisi Porschen kanssa suunnilleen samoihin hintoihin tarjoten kuitenkin enemmän tehoa.
Mitä muita kuin Boxsteria ja bemaria kannattaa harkita? Avokatto ei ole täysin välttämätön, mutta todella suotava.
Villinä ajatuksena on käynyt mielessä C6 Corvette, tosin kovakattoisena. Vettestä ei ainakaan voima loppuisi kesken.
Minkälainen peli on SLK mersu? SLK ei ole päällimmäisenä mielessä, mutta ajattelin kuitenkin käydä sen koeajamassa.
Haluan lopuksi painottaa, että tämä on tällaista hauskaa spekulointia. Jos työpaikkani pysyy Suomessa, niin Volvo pysyy edelleen autonani.
Vette olisi itselleni ehdoton valinta. Harkitsin viime keväänä ihan vakavasti sen hankintaa. Hellapoliisi ei vaan suostunut, koska kuljetuskapasiteetti oli rajallinen.
Mihinköhän se vanha viesti katosi? No pointti siinä kuitenkin oli, että Z06 vette on aivan pirun halpa ominaisuuksiinsa nähden. Olin tippua tuolilta, kun näin, että 505hv auton saisi kohdemaassani reippaasti alle 100 000 veroineen! Ja kaikkien testienkin mukaan Z06 kulkee radallakin kuin Ferrari tai Porsche konsanaan!
Tuskin noista mikään kovin huono vaihtoehto olisi jos rahaa vain on tarpeeksi niin pitäähän leluja olla ja jos itsellä olisi niin SLK olisi..
Suosittelen MB:tä, mutta en suinkaan muuta kuin M-sarjaa. Jos siis auton tuonti susirajalle ja sen käyttö- eli jälleenmyyntiarvolla on mitään merkitystä.
M:llä ei tarvitse kutsua ADACia apuun huonossa säässä huononkaan tien päässä, ja siitä saa sisustettua todella kodikkaan yksiön erähenkisiin kynttiläillallisiin. Jos sää sallii, niin tähtitaivaasta voi nauttia täysin siemauksin korin ulkopuolella.
M:llä ei tarvitse kutsua ADACia apuun huonossa säässä huononkaan tien päässä, ja siitä saa sisustettua todella kodikkaan yksiön erähenkisiin kynttiläillallisiin. Jos sää sallii, niin tähtitaivaasta voi nauttia täysin siemauksin korin ulkopuolella.
Kröhöm, mersu ei nykyään ole se kaikkein kestävimpänä tunnettu auto. Sitäpaitsi mitä tekemistä katumaasturilla on urheiluautojen kanssa? Katumaasturia ei ole eikä tule.
Saahan M:stäkin AMG-version, joka lienee kohtalaisen 'sporttinen'. Siinä kuosissa menee kyllä hyvä auto hukkaan.
Ja en pidä 'uutta' M:ää katumaasturina kuten ensimmäistä polvea
Ja en pidä 'uutta' M:ää katumaasturina kuten ensimmäistä polvea
Mikä M sitten on jos ei katumaasturi? Eihän ämmällä ole mitään tekemistä näiden harkitsemieni autojen kanssa. Luokassaan M on varmaan mainio auto, mutta katumaasturia en tule todennäköisesti koskaan hankkimaan.
AMG-versio menee muutenkin niin reippaasti yli budjetin, että sen voi samantien unohtaa.
Epäilemättä MB M-versiot yms. voi unohtaa, mutta kertoisitko vielä mielenkiinnosta, miksi haluaisit mahdollisesti tuoda avoauton Suomeen, jossa tiet eivät ole juurikaan paremmassa kunnossa kuin itänaapurissa (ilmastosta puhumattakaan verrattuna Keski-Eurooppaan)?
Kuka tässä on Suomeen tuomisesta mitään puhunut? Ensisijaisesti auto tulisi käyttöön kohdemaassani. Sitäpaitsi C6 vette himottaa coupenakin aikamoisesti!
Siinä tapauksessa kohdemaan keskustelupalstat lienevät huomattavasti informatiivisempia ja relevantimpia.
On jo laitettu, mutta suomeksi keskusteleminen on minulle kuitenkin huomattavasti luontevampaa.
C6 Vette ehdottomasti. Jenkeissähän auto on lähes naurettavan halpa, kun ottaa huomioon että sillä voi pyyhkii lattiat triplasti kalliimmilla Ferrareilla&Porscheilla.
Muuttoautona Z06, vielä pikkuvireillä höystettynä kun eihän se reilu 500hv vielä riitä...
Ja Corvette on yksi niitä autoja, minkä jokaisen autofriikin on jossain kohtaa elämäänsä omistettava. Sen minkä mukavuudessa häviää, niin asenteessa ja fiiliksessä saa takaisin moninkertaisena. Ja mun kirjoissa kun puhutaan tämmösistä autoista, niin fiilis on se tärkein juttu.
Z06:ta valmistetaan vain coupéna, joten joudut tyytymään tavalliseen Corvetteen, jos haluat avoauton.
Jos hyvännäköinen, tehokas, edullinen avoauto, joka on erinomainen ajaa, kiinnostaa, valinta voisi hyvin olla Nissan 350Z Roadster. Kangaskatto menee piiloon sähköisesti alle 20 sekunnissa.
http://www.nissan.fi/mallisto/350z/
Jos taas rahaa on enemmän ja ajattoman kauniit, elegantit muodot kiinnostavat, tarjoaa Lexus SC430 tyylikästä cruisailuseuraa kera V8-moottorin. Lisänä myös automaailman paras laatu.
http://www.lexus.fi/lexus_cars/sc/index.asp
Harkinnan arvoinen on myös Honda S2000, joka tarjoaa erinomaisen alustan.
Porschea ja Bemaria on maailma täynnä. Älä ole laumaihminen.
Ja en pidä 'uutta' M:ää katumaasturina kuten ensimmäistä polvea
Öh, ei edes AMG-versio ole millään tavalla sporttinen. Joku polo GTI:kin on nopeampi...
Mikä siinä on että ihmiset luulevat noita parin tonnin tankkeja millään tavalla sporttisiksi?
Boxster S:ää olen jo käynyt ajamassa, ja se todella vakuutti hauskuudellaan. Z4 M tulisi Porschen kanssa suunnilleen samoihin hintoihin tarjoten kuitenkin enemmän tehoa.
Minkälainen peli on SLK mersu? SLK ei ole päällimmäisenä mielessä, mutta ajattelin kuitenkin käydä sen koeajamassa.
Niin, mielestäni useissakin testeissä on tultu sellaiseen yleiseen järkeilyyn että jos puhutaan alemmasta hintaluokasta niin Z4 on vaikea voittaa, Boxster S taas jos mennään isompaan hintaluokkaan tai jos hinnalla ei ole niin paljon väliä. Bemussa hinta tai M Roadsterin teho saattaa puhutella enemmän kuin Porschen hieman puhtaampi ajokokemus.
Z4:n kohdalla pitää muistaa se ristiriitaisuus että vaikka M Roadsterissa on tasauspyörästön lukko ja suuret tehot niin suhteessa enemmän saa ehkä 3.0si:stä. Se on Sport Auton testien mukaan vain marginaalisesti M-mallia hitaampi ja jopa SLK AMG:täkin nopeampi!! Z4 on PALJON edullisempi kuin Porsche varsinkin kun Boxsterin varusteet maksavat maltaita, mutta ainakin kun Porschessa on lisävarusteinen PASM-alusta niin Bemu on vähän epämukavampi.
Huomaa kuitenkin että Bemun suhteen kannattaa odottaa suorasuihkutteista versiota johon tod näk tulee Z4:ssäkin stop-start ja jarruvoiman talteenotto. Silloin sen hinta tulee vieläkin paremmaksi suhteessa Porscheen. En vain tiedä kuinka pian uusi moottoriversio on saatavana Z4:ään.
Mersun SLK 350:sen saa manuaalina, ja sekin on vissiin ok muttei silti yhtä urheiluauto kuin Porsche tai Bemu. AMG-versiota ei saa ilman automaattia eikä siitä tai muistakaan vissiin saa millään ESP:tä pois joten sen voi unohtaa ellei halua 'kaksipaikkaista taksia'.
Nissan 350Z on varmasti hyvä vaihtoehto joka on hauska ajaa ja on kunnon perussportti.
Vette Z06 on takuulla aivan mielettömän nopea vehje, ja aivan uskomattoman kehittynytkin. Sehän on aivan eri auto kuin C6 versio. Kuitenkin minusta kannattaa miettiä että haluaako tehotykkiin panostaa paljon kun nykyaikoina tehoja ei paljon saa hyödynnettyä. Minusta alemmissakin vauhdeissa nautittavat autot ovat ehkä hieman kannattavampia kun hinta/nautintokäyrää katsoo.
Muita harkittavia ovat harvinaisemmat autot eli Marcos TSO GTC, Wiesmannit, Morganit, TVR:t ym. Tai jos tehokkaista pitää niin Z06:stakin mielettömämpi on Ultima GTR. Jos taas haluaa pelkästään hauskanpitoon nopean kakkosauton ilman mitään tarvetta käytännöllisyydelle niin Ariel Atom ja Caterham ovat varmaan harkinnan arvoisia. Jonkin verran käytännöllisyyttä mutta halpaa suorituskykyä ja aitoa urheiluautoilua saa Lotuksesta tai vielä loistavammalla hinta/suorituskykysuhteella vähän käytetty Opel Speedster Turbolla tai ilman.
Putputilla aika rankat mielipiteet katumaastureiden sporttisuudesta Painavathan ne pirulaiset melkoisesti ja mutkissa heittely voi olla niillä melkoinen kokemus, mutta M-sarjan AMG on aika raju ainakin suorilla (5s 0-100km/h), joten M3 kavereineen jää kalkkiviivoille Mersun kadotessa horisonttiin ..Kohta on Bemari-loversit kimpussa
http://www.nissan.fi/mallisto/350z/
Jos taas rahaa on enemmän ja ajattoman kauniit, elegantit muodot kiinnostavat, tarjoaa Lexus SC430 tyylikästä cruisailuseuraa kera V8-moottorin. Lisänä myös automaailman paras laatu.
http://www.lexus.fi/lexus_cars/sc/index.asp
Harkinnan arvoinen on myös Honda S2000, joka tarjoaa erinomaisen alustan.
Porschea ja Bemaria on maailma täynnä. Älä ole laumaihminen.
Tässä pitää nyt lopullista budjettia miettiä, mutta 350Z on varmaan ominaisuuksiltaan loisto-auto. Hieman vain se Nissani muotoilu tökkii silmään.
Lexus ei innosta millään tapaa. Lisäksi se maksaa saman verran kuin Z06 vette, joten sen voi saman tien unohtaa.
Honda S2000 olisi varmaan ihan ok auto.
Boxster S:ää olen jo käynyt ajamassa, ja se todella vakuutti hauskuudellaan. Z4 M tulisi Porschen kanssa suunnilleen samoihin hintoihin tarjoten kuitenkin enemmän tehoa.
Minkälainen peli on SLK mersu? SLK ei ole päällimmäisenä mielessä, mutta ajattelin kuitenkin käydä sen koeajamassa.
Niin, mielestäni useissakin testeissä on tultu sellaiseen yleiseen järkeilyyn että jos puhutaan alemmasta hintaluokasta niin Z4 on vaikea voittaa, Boxster S taas jos mennään isompaan hintaluokkaan tai jos hinnalla ei ole niin paljon väliä. Bemussa hinta tai M Roadsterin teho saattaa puhutella enemmän kuin Porschen hieman puhtaampi ajokokemus.
Z4:n kohdalla pitää muistaa se ristiriitaisuus että vaikka M Roadsterissa on tasauspyörästön lukko ja suuret tehot niin suhteessa enemmän saa ehkä 3.0si:stä. Se on Sport Auton testien mukaan vain marginaalisesti M-mallia hitaampi ja jopa SLK AMG:täkin nopeampi!! Z4 on PALJON edullisempi kuin Porsche varsinkin kun Boxsterin varusteet maksavat maltaita, mutta ainakin kun Porschessa on lisävarusteinen PASM-alusta niin Bemu on vähän epämukavampi.
Huomaa kuitenkin että Bemun suhteen kannattaa odottaa suorasuihkutteista versiota johon tod näk tulee Z4:ssäkin stop-start ja jarruvoiman talteenotto. Silloin sen hinta tulee vieläkin paremmaksi suhteessa Porscheen. En vain tiedä kuinka pian uusi moottoriversio on saatavana Z4:ään.
Mersun SLK 350:sen saa manuaalina, ja sekin on vissiin ok muttei silti yhtä urheiluauto kuin Porsche tai Bemu. AMG-versiota ei saa ilman automaattia eikä siitä tai muistakaan vissiin saa millään ESP:tä pois joten sen voi unohtaa ellei halua 'kaksipaikkaista taksia'.
Nissan 350Z on varmasti hyvä vaihtoehto joka on hauska ajaa ja on kunnon perussportti.
Vette Z06 on takuulla aivan mielettömän nopea vehje, ja aivan uskomattoman kehittynytkin. Sehän on aivan eri auto kuin C6 versio. Kuitenkin minusta kannattaa miettiä että haluaako tehotykkiin panostaa paljon kun nykyaikoina tehoja ei paljon saa hyödynnettyä. Minusta alemmissakin vauhdeissa nautittavat autot ovat ehkä hieman kannattavampia kun hinta/nautintokäyrää katsoo.
Muita harkittavia ovat harvinaisemmat autot eli Marcos TSO GTC, Wiesmannit, Morganit, TVR:t ym. Tai jos tehokkaista pitää niin Z06:stakin mielettömämpi on Ultima GTR. Jos taas haluaa pelkästään hauskanpitoon nopean kakkosauton ilman mitään tarvetta käytännöllisyydelle niin Ariel Atom ja Caterham ovat varmaan harkinnan arvoisia. Jonkin verran käytännöllisyyttä mutta halpaa suorituskykyä ja aitoa urheiluautoilua saa Lotuksesta tai vielä loistavammalla hinta/suorituskykysuhteella vähän käytetty Opel Speedster Turbolla tai ilman.
Boxsterin muotoilu vaan puhuttaa melkoisesti enemmän kuin Z4:jän, vaikka Z4 on muotoilultaan myös hieno auto. Z4 pitää koeajaa jossain vaiheessa, mutta epäilen ettei se yllä Boxster S:än tasoon.
En viitsisi ikuisesti odotella mitään uutta moottoriversiota, varsinkin kun siitä koneen tulosta ei näyttäisi olevan mitään tietoa.
C6 näyttäisi nyt olevan vahvin vaihtoehto. Z06 taitaa mennä turhan kalliiksi, vaikka sen hinta-laatusuhde onkin vertaansa vailla. C6 tarjoaa mielestäni kuitenkin oikean ja suorituskykyisen urheiluauton verrattain edullisesti verrattuna kilpailijoihin. Sitäpaitsi silläkin on radalla paukutettu melkoisia aikoja hintaisekseen kulkineeksi. Mutta kyllä tuota Z06:tta tekee heikon mieleni mieli...
Lotus taitaa olla vähän turhan "hard core"-vehje meikäläiselle. Lisäksi minulla ei ole aavistustakaan myydäänkö Lotusta edes maassa johon mahdollisesti olen menossa. Caterhamit ym. voi unohtaa. Autolla pitää voida ajaa myös sateella.
Etkö halunnut avoautoa? Kuten sanoin jo aikaisemmin, Z06:ta valmistetaan vain coupéna, joten se ei olisi alunperinkään vaihtoehto.
Eiköhän noista pihalle kelpaisi mikä tahansa.. millään noista ei ei suorituskyky lopu kesken.. Ehkä Vette sekä Porsche olisi noista "huomiota herättävimmät" vaihtoehdot vaikka eipä nuo muutkaan mallit ihan yleisimpiä ole.. Itselläni olisi todella vahvoilla SLK jos valuuttaa olisi tarpeeksi.
Etkö halunnut avoautoa? Kuten sanoin jo aikaisemmin, Z06:ta valmistetaan vain coupéna, joten se ei olisi alunperinkään vaihtoehto.
Jos luet alkuperäisen viestin vielä kerran niin huomaat, että mainitsin harkintalistalla olevan nimenomaan umpikorisen vetten. Z06 on niin munakas auto, että olisin valmis tekemään poikkeuksen sen kanssa. Pahoittelen osittain harhaanjohtavaa otsikkoa!
Makuasioitahan nämä, mutta SLK ei kauheasti jaksa kiinnostaa. Ei vaan herätä sellaisia fiiliksiä kuin muut noista vaihtoehdoista.
ps. Lisää autoja saa toki ehdotella!
Entäpä Trabi? Nykyään noista maksetaan hirmuhintoja, joten hinta voi ostajaa hirvittää, mutta sopivasti pidetyissä yksilöissä voi jo ajoviima tuivertaa kuljettajan kuontaloa. Sopivissa olosuhteissa sillä peittoaa jopa DDR:äläisen maantiepyöräilijän sekä ala- että ylämäessä.
Heh, jopas on Trabantit kokeneet kovan imagonnousun! Harmi vaan, että ovat perin harvinaisia koeajoa ajatellen!
En oikein ymmärrä tuota Trabi-ihannointia, se on jotekin samantuntuista kuin jos lähtisi ajelemaan hakaristein varustetulla kübelwagenilla... Outoa tuollainen maanpäällisten helvettien ja ihmisten pimeiden puolien ilmentymien symbolien keräily.
En viitsisi ikuisesti odotella mitään uutta moottoriversiota, varsinkin kun siitä koneen tulosta ei näyttäisi olevan mitään tietoa.
C6 näyttäisi nyt olevan vahvin vaihtoehto. Z06 taitaa mennä turhan kalliiksi, vaikka sen hinta-laatusuhde onkin vertaansa vailla. C6 tarjoaa mielestäni kuitenkin oikean ja suorituskykyisen urheiluauton verrattain edullisesti verrattuna kilpailijoihin. Sitäpaitsi silläkin on radalla paukutettu melkoisia aikoja hintaisekseen kulkineeksi. Mutta kyllä tuota Z06:tta tekee heikon mieleni mieli...
Lotus taitaa olla vähän turhan "hard core"-vehje meikäläiselle. Lisäksi minulla ei ole aavistustakaan myydäänkö Lotusta edes maassa johon mahdollisesti olen menossa. Caterhamit ym. voi unohtaa. Autolla pitää voida ajaa myös sateella.
Mulla on vähän sama, eli perus Z4:n keulan muotoilu vähän risoo kuvissa, mutta aina kun sen näkee livenä niin ei se näytäkään yhtään pahalta! Pidän silti Porschen muotoilua nipin napin parempana vaikka aika kylmäksi sekin jättää jostain syystä, kyllä sitä onkin tullut nirsoksi!
En tiedä kauanko uuden moottoriversion tulo kestää, saattaa olla että jo nyt tilattaviin se tulee. Se on jo nyt levinnyt 1-sarjaan ja X5:een, ja näyttää 3-litrainen olevankin nopeimmin leviävä noista suorasuihkutteisista. Ja se on minusta ehdottomasti ainoa järkevä kone Z4:ään ellei M-mallin tehoja välttämättä halua.
Täytyy sanoa että minun vaatimaton mielipide on ettei C6 kiinnosta oikeastaan ollenkaan, vaikka Z06 on mielestäni aivan mahtava. Ne on niin täysin eri autoja, ihan perusasioista kuten korista lähtien Z06:ssa on muutettu kaikkea. Eikä se C6, vaikka nopea onkin niin mikään rasvattu salama kuitenkaan, ja leikkisyyskin on vissiin vähän vähissä. Sport Auton mukaan 300hv Alpina Roadster S Sportpaketilla pääsee samaan aikaan Nordschleife:lla ja Hockenheimin radalla jää vain 0,4 sekuntia. Saman paketin saa tavalliseenkin Z4:ään 1800 eurolla, joten huimaavan hintainenkaan se setti ei ole kun katsoo mitä sillä summalla saa. Eikä se ole, Alpinan paketti kun on, ollenkaan ylikovaksi viritetty.
Kun katsoo urheilullisia ominaisuuksia arvostavia testejä niin näyttää Z4 ja Boxster voittavan niitä nipin napin vuorotellen, molempien jättäen selvän raon muihin. Boxsterissa etuna on keskimoottorisuuden vetopito, ohjauksen tuntuma ja ainakin kalliilla PASM:llä mukavuus, Bemulla taas käytös on leikkisämpi ja hinta sekä kulut PALJON pienemmät. Kun katsoo esim. AMS:n laskemia käyttökuluja niin Z4 on hämmästyttävän paljon halvempi kuin mitkään kilpailijat, 350Z, TT, SLK, Boxster ovat kaikki huomattavasti kalliimpia. Ero vaan kasvaa tuolla lähes litraa entistä pihimmällä uudella koneella. Muutenkin Porschen hankintahinta ja varusteet ovat paljon kalliimpia, lähes kaikki testit jotka olen siitä nähnyt niin siinä on ollut käsittämättömällä summalla kampetta. Porschen etuna taas tuohon lisähintaan saa sen eksklusiivisuuden, onhan se vähän arvokkaampi merkki eikä sitä erehdy luulemaan 2-litraiseksi nelipyttyiseksi...
Joo, on Lotus vissiin vähän karu jopa 'mukavammassa' Europassa, eikä siinä ole kuusipyttyisen koneen tunnelmaa. Laatu ja kestävyyskin on vissiin vähän niin ja näin. Ajettavuus on kuitenkin varmaan jotain erityistä.
Nyt harmittaa kun miettii että taas seuraavakin kesä taitaa mennä ilman avoautoa, se on sellainen asia jonka makuun kun pääsee niin ei millään halua enää olla ilman. Ei kesä ole samanlainen peltipurkissa istuessa kuin avoautosta (tai MP:llä) nauttiessa. Ehkä piakkoin minäkin siirryn taas vapaampaan maailmaan jossa ilmastokin suosii avoautoilua enemmän.
Muista vaan että k-euroopasta jos on kyse niin tarjousten kilpailutuksella saat SUURENKIN säästön (auton hinnassa, varusteissa, vakuutuksissa...), alennusprosentit ovat ihan eri luokkaa kuin Suomessa.
Kysymys vaan kuuluu että mistä löydät sellaisen suoran että pääset autonmittaa pidemmälle ennen mutkaa. Koska silloin onkin Polo GTI:t suhauttelamassa ohi oikealta ja vasemmalta. Sport Auton testien mukaan Fabia RS (diesel) on nopeampi kuin Range Rover Sport S/C, ja tavalliset sporttiset sedanit ovat AIVAN eri liigassa. Entinen ML55 AMG ei pärjännyt edes Polo GTI:lle, en tiedä miten nykyinen, tuskin ainakaan Golf R32:lle sellainen proomu on haaste.
Hmm, katsotaan. Uusi ML63 AMG kiihtyy HUIMAT 0,2 sekuntia lähes puolta halvempaa M3:sta nopeammin (joka sekin korvataan pian entistä nopeammalla). Ja unohdat että läheskään ML AMG:n hintaisia kun katsoo niin se on se junttiproomu joka jää kuin paikalleen kun muut (tyylikkäät luksusautotkin) suhauttavat horisonttiin. Ehtivät käydä Megane-kuskitkin ostamassa mönkijän ja painelevat pitkälle maastoon ennenkuin ML-kuski on metsän reunalla vaihtamassa maastoon sopivia renkaita alle... Ai niin, eihän kukaan muutenkaan mene kallista autoa naarmuttamaan ja lommottamaan maastoon, joten sikälikin jää maasturin hyödyt junttien mielikuvitusmaailmaan.
Maasturin ostaja on muutenkin osoittanut selvästi ettei mikään urheilullinen kiinnosta mitenkään joten tuskin sellaiset kovin taitavia kuskeja ovatkaan.
BMW, Nissan, Audi, Mese yms.hienohelma-autoille yksi raju vaihtoehto? Viper?
Ei luistonestoja eikä muitakaan automatisoituja vempaimia, pelkkä 8.3 litranen moottori, 14 tuumaset jarrut edessä&takana, penkki, ratti ja avokori. Väriksi musta ja mitä muuta voi heteromies tarvita?
Kallishan se on, samalla rahalla saa pari Bemaria. Mutta kuten "Ajoneuvos" asian sanoi, auto jolla saa Porsche kuskin kusemaan housuihinsa tai jotain vastaavaa. Se on Viper.
Ja pikapuoliin visiin hieman uudistumassa, 600hv yms. So what, jos koneen lämpö sulattaa oven tiivisteet, etkä tee Bemarimaisilla "Concert audio Packeilla" hevon humppaa, koska et muuta kuule kuin V10:in karjunnan... Brutaalimmaks ei auto vissiin voi muuttua
Car & Driverin testissä C6 pieksi Porsche 911:den. Vettekuume vaan nousee!