Haastaja uudelle BMW M3:lle

53 kommenttia
«1

Detroitissa on esitelty Lexus IS-F. Tehoa on yli 400 heppaa ja myllynä 5-litrainen vinkkelikasi.

http://www.lexus.com/fcv/is_f.html?launchGallery=true&type=fcvs&model=IS-F&tab=video&s_ocid=30132

  
  • on todella 'sexyn' näköinen ainakin. ja suorituskykypuolikaan ei häpeä.

    ps. veikkaanpa että tässä on kohta n. 4 sivua taistelua lexuksesta, puolesta ja vastaan, ja tuo viestisi saattaa olla vielä joku '' ensimmäinen heitetty kivi'' :grin: :grin:

    :sunglasses:

      
  • Makean näköinen on pikku Lexus. Tuohon malliin taitavat vain rahat loppua kesken. Itselläni on aikomus käydä koeajamassa kyseisen mallin diesel versio, mutta Lexuksen koeajoon saaminen maan keskiosissa ei taida olla aivan yksinkertaista. Onko kenelläkään tietoa; tehdäänkö Lexus kauppaa muuhalla kuin siellä etelämpänä yhdessä liikkeessä?

    Hyvältä kuitenkin näyttää, mutta pidän viisaimpana pitää muuten autosta suuni kiini kun en kyseistä mallia ole vielä ajanut, saatikka omistanut.

    [vernon vili muokkasi tätä viestiä 09.01.2007 klo 21:36]
      
  • Lainaus:
    09.01.2007 klo 20:24 petos kirjoitti

    ps. veikkaanpa että tässä on kohta n. 4 sivua taistelua lexuksesta, puolesta ja vastaan, ja tuo viestisi saattaa olla vielä joku '' ensimmäinen heitetty kivi''


    Autohan on todellinen joka perheen unelma, on näköä ja "kokoa". Tällainen tilaihme on ehdottomasti hankittava ahtaitten ja tarpeettomien saksalaisten sijaan. Ehdottomana plussana, että tehot riittävät 18-kesäisille rajoitusten mukaan tehtävään turvalliseen torinvarsikiihdyttelyynkin . Eikä mitään turhaa, kaikki ominaisuudet ovat täysin tarpeellisia ja harkittuja. Aivan toisin kuin mahdottomuuksiin menevissä saksalaisissa tehohirviöissä, jotka pröystäilevät ja houkuttelevat kaahailuun :wink: :open_mouth:

      
  • Varmaan ihan pätevä peli, jos perä pysyy huomattavasti paremmin tiessä kuin perus IS:ssä. On kyllä jumalattoman iso pannu (5.0 V:sunglasses: tuonkokoiseen autoon. Tosin onhan C55 AMG:ssä 5.5 litrainen, josta irtoaa "vain" 367hv. 159 GTA:han tulee joko 4.2l tai 4.7l Maseratin kone.

    Nimim. 159 GTA:ta odotellessa.

      
  • Lainaus:
    09.01.2007 klo 19:17 J R kirjoitti
    Detroitissa on esitelty Lexus IS-F. Tehoa on yli 400 heppaa ja myllynä 5-litrainen vinkkelikasi.

    http://www.lexus.com/fcv/is_f.html?launchGallery=true&type=fcvs&model=IS-F&tab=video&s_ocid=30132


    -AUTOT TEHDÄÄN BAIJERISSA.

      
  • Kummallakin todennäköisesti pääsee sakkorajoille asti :smile:

      
  • Muuten hienon näköinen auto, mutta onpa typerän näköiset pakoputket

      
  • Hauska nähdä, miten makuasiat tosiaan vaihtelevat. Itse mietin putkista että onpa tyylikkäästi toteutettu. Mutta tämä ei ole kivien viskontaa...ihan makuasia tuo on. Kuvien perusteella arvosteleminen tosin on vähän hankalaa. Näkyyköhän tuota koskaan Suomessa?

      
  • Niinhän sitä on aina ennenkin sanottu että NYT tuleekin M3selle haastaja, mutta miten sitten aina käykään... Ei siihen teho riitä.

      
  • Lainaus:
    10.01.2007 klo 22:06 Putput kirjoitti
    Niinhän sitä on aina ennenkin sanottu että NYT tuleekin M3selle haastaja, mutta miten sitten aina käykään... Ei siihen teho riitä.


    Voitko täsmentää?

      
  • Kyllä luulen että tuon Lexuksen tehot kyllä riittävät... pelkän lyhyehkön video clipin jälkeen en voi sanoa että tietäisin hirveästi IS-F Lesxuksesta mutta kyllä itselleni ottaisin sen mieluummin kuin Bmw M3:n.. tosin rikkaiden lelujahan nämä molemmat ovat :smile: eli unelmoidaan vain :smile:

      
  • Jeps !

    Itse olen vernon kanssa samoilla linjoilla...heti pisti silmään että vau...onpas kivat putkenpäät :smile:

    Mukavan näköinen auto kaikin puolin...jos tänne tulee niin eiköhän kulkupuolikin riitä meikäläisten tarpeisiin...ja bensahan on aina halpaa :wink:

      
  • Lainaus:
    11.01.2007 klo 14:03 Mannni kirjoitti
    Lainaus:
    10.01.2007 klo 22:06 Putput kirjoitti
    Niinhän sitä on aina ennenkin sanottu että NYT tuleekin M3selle haastaja, mutta miten sitten aina käykään... Ei siihen teho riitä.


    Voitko täsmentää?


    Niin, kirjoitinkin epäselvästi. Piti kirjoittaa että ei siihen suuri teho yksinomaan riitä.

      
  • Ei BMW M3: lle ole olemassa haastajia, sillä se on aivan omassa sarjassaan. Joku lexus voi kisata aivan vapaasti muiden kinnerien kanssa...

      
  • Baijerissapa hyvinkin, mutta minkä maalaisten toimesta? Turkkilaisin ja slovakki voimin. Oon saanut ihan tarpeeksi katsella tuota naapurien "vehoa" tuossa pihassa. Joka ilta on veljesten bemareista(730 ja 325) pelti pystyssä tai renkaat irti, kun pitää korjailla. Ajaisivat ne bratwurstinsa kaatopaikalle ja ostaisivat autot joita ei tarvii rassata. Kyrsii koko touhu.

    Niin joo asiaan ihan kivan näköinen tuo Lexus.

      
  • Lainaus:
    11.01.2007 klo 18:59 Ryne kirjoitti
    Baijerissapa hyvinkin, mutta minkä maalaisten toimesta? Turkkilaisin ja slovakki voimin. Oon saanut ihan tarpeeksi katsella tuota naapurien "vehoa" tuossa pihassa. Joka ilta on veljesten bemareista(730 ja 325) pelti pystyssä tai renkaat irti, kun pitää korjailla. Ajaisivat ne bratwurstinsa kaatopaikalle ja ostaisivat autot joita ei tarvii rassata. Kyrsii koko touhu.

    Niin joo asiaan ihan kivan näköinen tuo Lexus.


    Jos aiot ruveta väittämään Bemun luotettavuutta huonoksi niin siitä vaan perustelemaan. Saattaahan se Lexus olla luotettavampikin (todennäköisesti on) mutta minusta ainakaan Bemujen luotettavuudessa ei ole ollut YHTÄÄN mitään vikaa, ja poikkeuksellisesti pelkkää hyvää sanottavaa merkkipalvelusta. Onko kukaan muuten lukenut Ruotsalaisen AMS:n kestotesti-M3sesta? Vilkaisin sitä lyhyesti ja paljon kehuivat perheystävälliseksikin, en kuitenkaan muuta kuin nopeasti lukaissut.

    Sinun naapurit todennäköisesti vaan eivät millään tahdo uskoa kuinka hienosti ne autot käyttäytyvät ja heidän pitää jatkuvasti ihailla konetta ja alustarakenteita... :tongue:

    En kuitenkaan sano mitään ennenkuin Lexus on testattu, saattaahan se yllättää ja pystyä siihen mihin muut eivät ole näiden vuosikymmenten aikana pystyneet. Eiköhän kaikki aina toivo entistä hienompia autoja oli minkä merkkisiä hyvänsä, ja kova kilpailu on asiakkaille vain hyväksi. Uusi M3 on kuitenkin tulossa Syyskuussa.

      
  • No tuo seitensatanen(e38/vm98 aj.185tkm) on ollut myynnissä jo hyvän aikaa ja jotkut särki siitä kannen koeajo lenkillä. Kolmesataseen(e46 aj.155tkm) on tällä viikolla vaihdettu pyöränlaakeria eteen ja sitä edellisellä kävi tukivarret pajalla puslien vaihdossa.Ilmeisesti vaihtoon menossa tuokin auto. Laatu autoja siis! Eihän tuommosia vikoja saa alle 400tkm tulla mihinkään autoon(voivathan nuokin olla ruuvattuja ovat nimittäin saksan tuliaisia), onneksi bemareilla on huolto organisaatio kunnossa eihän tuommosia vikoja muuten kestä.

      
  • Todella hienon näköinen on kyllä tämä Lexus, ainoastaan pakoputket ovat aivan hirveät. Olisivat tehneet samanlaiset kuin LS:ssä ja uudessa Civic R-typessä, tuo sopisi autoon kuin nenä päähän.

    Sisältäkin auto näytti ihan hienolta, tätä harvoin tulee minun sanottua Lexuksen yhteydessä!

    Tuo taitaa olla ensimmäinen todellinen haastaja saksalaisille tuossa luokassa. Mielenkiinnolla odotetaan ensimmäisiä ajo-kokemuksia lehdistä, onko tuo myös ensimmäinen Lexus, joka on saksalaisten tasalla ajettavuudessa? Se jää nähtäväksi. Itseäni lähinnä arveluttaa ohjaus ja tuon auton takapään pito, perusmallissa ei pitoa löydy kirveelläkään verrattuna samanlaisiin takavetoisiin kilpailijoihin, täytyy toivoa että tuohon on lääke keksitty.

      
  • Lainaus:
    11.01.2007 klo 18:59 Ryne kirjoitti
    Baijerissapa hyvinkin, mutta minkä maalaisten toimesta? Turkkilaisin ja slovakki voimin. Oon saanut ihan tarpeeksi katsella tuota naapurien "vehoa" tuossa pihassa. Joka ilta on veljesten bemareista(730 ja 325) pelti pystyssä tai renkaat irti, kun pitää korjailla. Ajaisivat ne bratwurstinsa kaatopaikalle ja ostaisivat autot joita ei tarvii rassata. Kyrsii koko touhu.

    Niin joo asiaan ihan kivan näköinen tuo Lexus.



    -jättäkää ne vm.92 olevat ritsat sinne tontille maatumaan ja ostakee kaupasta uuvet,näin olen minäkin tehnyt...siipalla 116i ja itselläni e91 325i....noi tojotat on persaukisten pelejä.

      
  • Niin, tarkoitin vain että täällä ei kukaan ole edes ehdottanut M3:lle voittajaa. Haastajat toivotetaan aina tervetulleiksi.

      
  • Ns. korisarja näyttää olevan vakiona, joten tuning on vahvasti läsnä. Taitaa olla nuorelle väelle suunnattu malli.

    Tuolla ulkomaanpalstoilla on liikkunut juttua jonka mukaan Lexus tulisi hinnoittelemaan tuon mallin hyvin maltillisesti. Tehtaan väen vihjailuihin perustuvat hintaveikkailut ovat liikkuneet GS 450h mallin tasolla. Suomessa tuo merkitsisi 85 000 euron hintaluokkaa. Vastaavan suorituskyvyn omaava Audi Rs4 maksaa 115 000 euroa. Jos tämä hintaspekulaatio osoittautuu todeksi tilanne tulee muodostumaan mielenkiintoiseksi.

      
  • IS:n perusmallin puhtaat ja kauniit linjat on pilattu mauttomilla lisäyksillä, IMO. Erityisesti etupyörän takana oleva "jäähdytysaukko" on naurettava. Silti saattaisin huolia, jos joku toinen maksaisi kulut... :smile:

      
  • Ostit sitten 100-sarjalaisen halvimman, loppuko rahat vai etkö saanut enempää velkaa kun oli jo tuosta 3satasesta velkaa se 40te. Jos sitä rahaa kerta on miksi et ostanut muijalle m3 ja itsellesi m5 bemaria.

    Itse en viitsisi maksaa ylimääräistä pelkän merkin takia tommosista pikkuautoista kun 100-srj ja 300-srj bemarit on.

      
  • Lainaus:
    13.01.2007 klo 11:54 Ryne kirjoitti
    Ostit sitten 100-sarjalaisen halvimman, loppuko rahat vai etkö saanut enempää velkaa kun oli jo tuosta 3satasesta velkaa se 40te. Jos sitä rahaa kerta on miksi et ostanut muijalle m3 ja itsellesi m5 bemaria.

    Itse en viitsisi maksaa ylimääräistä pelkän merkin takia tommosista pikkuautoista kun 100-srj ja 300-srj bemarit on.



    :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: asiaa

      
  • Lainaus:
    13.01.2007 klo 14:23 petos kirjoitti
    Lainaus:
    13.01.2007 klo 11:54 Ryne kirjoitti
    Ostit sitten 100-sarjalaisen halvimman, loppuko rahat vai etkö saanut enempää velkaa kun oli jo tuosta 3satasesta velkaa se 40te. Jos sitä rahaa kerta on miksi et ostanut muijalle m3 ja itsellesi m5 bemaria.

    Itse en viitsisi maksaa ylimääräistä pelkän merkin takia tommosista pikkuautoista kun 100-srj ja 300-srj bemarit on.



    :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: asiaa



    kummastakaan ei oo senttiäkään velkaa,että näin meidän perheessä...jos itte pystyt edes samaa olisit vaan tyytyväinen tilanteeseen....tämä on ASIAA.....

      




  • kummastakaan ei oo senttiäkään velkaa,että näin meidän perheessä...jos itte pystyt edes samaa olisit vaan tyytyväinen tilanteeseen....tämä on ASIAA.....



    ''lälläl lälläl lälläl lää mulla onkin kalliimpia auto kun sulla''

    pelle tulee leukailee jollain vammasilla pikkubemareilla ja varoillaan! kyllä on taas lystiä lukea aikuisten(ko) ihmisten lapsellisia asenteita :grin:

    osta joku hummeri ja voit sitte tulla huutelee. ihan kun tässä maassa ei olisi porukkaa jolla on pätäkkää. turha sitä on auton keulasta päätellä miten hyvin kelläkin pyyhkii.

    ja sitäpaitsi pelkurimaista tulla nettiin huutelee rahasta nimettömänä, ethän sä tiedä kenen kanssa täällä ''keskustelet''.
      




  • kummastakaan ei oo senttiäkään velkaa,että näin meidän perheessä...jos itte pystyt edes samaa olisit vaan tyytyväinen tilanteeseen....tämä on ASIAA.....


    Auto ei todellakaan kerro sen omistavan henkilön varallisuutta! Olen aikaisemmin kirjoittanut esimerkin tänne miljonääristä, joka ajelee tuiki tavallisella volkkarin Golfilla. Olen myös työni puolesta paljon tekemisissä kohtalaisen varakkaiden henkilöiden (sekä Suomalaisten että ulkomaalaisten) kanssa, joten kokemuspohjaa löytyy. Ihan tavallisia autoja niillä rikkaillakin on. Esimerkiksi Ikean perustaja Ingvar Kamprad ajelee länsinaapurin puolella ikivanhalla Volvo 240 GL:llä.
      
  • Tuo Volovo ei kuitenkaan ole mikään "kauppakassi"? :sunglasses:

      
  • Lainaus:
    13.01.2007 klo 22:24 petos kirjoitti




    kummastakaan ei oo senttiäkään velkaa,että näin meidän perheessä...jos itte pystyt edes samaa olisit vaan tyytyväinen tilanteeseen....tämä on ASIAA.....




    ''lälläl lälläl lälläl lää mulla onkin kalliimpia auto kun sulla''

    pelle tulee leukailee jollain vammasilla pikkubemareilla ja varoillaan! kyllä on taas lystiä lukea aikuisten(ko) ihmisten lapsellisia asenteita :grin:

    osta joku hummeri ja voit sitte tulla huutelee. ihan kun tässä maassa ei olisi porukkaa jolla on pätäkkää. turha sitä on auton keulasta päätellä miten hyvin kelläkin pyyhkii.

    ja sitäpaitsi pelkurimaista tulla nettiin huutelee rahasta nimettömänä, ethän sä tiedä kenen kanssa täällä ''keskustelet''.


    -itse asiassa en leuhkinut autohankinnoillani mitenkään,kerroin vain miten asiat on meidän perheessä,ja tämä asia/minun rahatilanteeni ei pitäisi kuulua juuri kenellekkään muulle,itse olen tyytyväinen että olen pystynyt jo pitkään hankkimaan bmw merkkisiä uusia autoja koska olen henk.koht.mieltynyt tähän merkkiin,ja vielä ostan autot aina itselleni,minulla ei ole tarvetta pullistella autojeni kautta,tykkään vaan ajaa/omistaa laatumerkillä...tämähän on jokaisen oma valinta millä ajaa,
    jos haluat jatkaa keskustelua.annan mielelläni osoitteen johon voi tulla jatkamaan jutuua ko.aiheesta....

      
  • Yritetään ottaa jutut vähän rauhallisemmin. Vaikka auton arvostelu on monelle omistajalle arka asia. Ollaan kuitenkin kaikki merkistä riippumatta liikenteessä samojen sääntöjen alla. Kyllä itsekin on myönnettävä oma moka. Otin osaa erääseen osioon aluksi ihan asiallisesti vastasin aiheen otsikkoon, niin kyllä alkoi tulla heittoja fanaattisuudesta ym. Intouduin vastaamaan ( vähän maistissa, ei mikään puolustus) vähän asiattomasti jota pahoittelen. Auton hankinta on jokaisen oma-asia, ja miten rahoittaa, niin ei se ole kenenkään moitittavissa. On vaan näköjään niin jos ostaa arvokkaamman kulkineen, ja kommentoi sitä täällä, niin saa varautua kovaankin kritiikkiin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit