no eikö liene kyse siitä että focuksen ilmoitetut huippukilowatit on tuolla paikkeella 5--6 t kierrosta kohillaan kun taas dieselissä ollaan jo tehohuipun ja väännön alueella tuossa 80 km/h nopeudessa. Siis diesel on tuossa nopeudessa tehokkaampi ja lähtee siksi paremmin?
Kyllä sillä paikaltaan kiihdyttämisessä ja ohituskiihtyvyydessä on eroa kuin yöllä ja päivällä. Kannattaisi varmaan metsähaan käydä edes kokeilemassa nykydieseliä ennen kuin alkaa kirjoittaa aiheesta josta ei nähtävästi mitään ymmärrä. Saat tuoda heti 2.2litrasen ahdetun bensa-auton oman diesel autoni rinnalle,lähdetään sitten kiihdyttämään. Lupaan odotella sinua sitten seuraavalla levikkeellä.
no eikö liene kyse siitä että focuksen ilmoitetut huippukilowatit on tuolla paikkeella 5--6 t kierrosta kohillaan kun taas dieselissä ollaan jo tehohuipun ja väännön alueella tuossa 80 km/h nopeudessa. Siis diesel on tuossa nopeudessa tehokkaampi ja lähtee siksi paremmin?
no eikö liene kyse siitä että focuksen ilmoitetut huippukilowatit on tuolla paikkeella 5--6 t kierrosta kohillaan kun taas dieselissä ollaan jo tehohuipun ja väännön alueella tuossa 80 km/h nopeudessa. Siis diesel on tuossa nopeudessa tehokkaampi ja lähtee siksi paremmin?
Ryne:
Olen kokeillut kiisseleitäkin.
2.2 vaparikin riittää jos osaa vaihteita käyttää?
AXE:
Tuossa nopeudessa pitää olla oikea vaihde?