Volvo

5 kommenttia

Volvo. Hieno top 7 keskusteluketjun suora tämän aiheen myötä Volvo-aiheista. Tähän ei muut merkit pysty.

:lol:

  
  • mistä ihmeestä tämä saatanan volvotus johtuu!!??



    mikä ihme tässä palstassa vetää volvo-fanaatikkoja ja volvo vihaajia puoleensa kuin magneetti?



    automerkkejä ja malleja ja kaikkea mahdollista autoihin liityen on olemassa vaikka kuinka paljon, mutta kaikki tiet johtavat volvoon :weary:



    rupeaa todella rakoilemaan päätös tänne sivuille visiitistä, sääli sillä täällä on monet hyvät ja asiallisetkin keskustelut käyty hyvien tyyppien kanssa :weary: :weary: :weary: :weary: :weary:

      
  • Katsopa niiden Volvo aiheisten ketjujen otsikot. Melkeinpä jokainen on aloitettu provona Volvoa vastaan. Kertonee kirjoittajista jotakin.

      
  • simppa:

    Katsopa niiden Volvo aiheisten ketjujen otsikot. Melkeinpä jokainen on aloitettu provona Volvoa vastaan. Kertonee kirjoittajista jotakin.






    niin, en minä sitä sanokkaan, usein vääntö tulee siitä kun volvoa nuijitaan.



    ihmettelen kuitenkin miten voi olla aina yksi tietty merkki selvästi eniten esillä, vaikka se on ihan tuiki tavallinen perheauto muiden joukossa.



    Ja kun ei vain ne aloitukset, vaan joka ketju menee ennen pitkää volvosta nahisteluun :grin:







      
  • Joillakin on halvat huvit. Eipä itseäni ainakaan kiinnosta aloittaa toista automerkkiä mollaavia ketjuja. Noh, meitä on näköjään joka lähtöön.



    Olen muuten kohtalaisen vakuuttunut, että kirjoittaja "XWD" on jonkin autoliikkeen tai maahantuojan nimimerkki, jonka takaa kirjoittelee useampi henkilö. Toisissa viesteissään hän kehuu, että voisi ottaa V70:sen autokseen jos jokin sen ominaisuus olisi paremmin. (kulutus) Toisissa ketjuissa se on hänen mielestään suorastaan surkea auto vailla mitään ominaisuuksia. Viesteissä ei ole mitään linjaa.

      
  • petos:

    mistä ihmeestä tämä saatanan volvotus johtuu!!??

    mikä ihme tässä palstassa vetää volvo-fanaatikkoja ja volvo vihaajia puoleensa kuin magneetti?

    automerkkejä ja malleja ja kaikkea mahdollista autoihin liityen on olemassa vaikka kuinka paljon, mutta kaikki tiet johtavat volvoon :weary:

    rupeaa todella rakoilemaan päätös tänne sivuille visiitistä, sääli sillä täällä on monet hyvät ja asiallisetkin keskustelut käyty hyvien tyyppien kanssa :weary: :weary: :weary: :weary: :weary:




    Kuten joku jo kirjoittikin.. Volvo on tällä palstalla jonkinlainen punainen vaate joillekin.. Volvoa jo merkkinä vastaan hyökätään.. Itse en edes aja volvolla.. enää. Minä en näe asiaa niin että tällä palstalla olisi jotenkin enemän mitään volvo fanaatikkoja.. Kyllä ne fanaatikot löytyvät ihan muista leireistä.. ainahan niitä poikkeuksia löytyy.



    Niin kauan täällä ei voida käydä millään asteella asiallisia keskusteluja jos keskustelun taso on niin matalalla että sanoo joku mitä tahansa perusteluja, on kaikki väärin jos mielipide on eriävä kuin jollain kiihkoilijalla.. Itse olen jo luovuttanut että täällä pystyisi mistään keskustelemaan.. Jos mainitsenkin että olen omistanut aiemmin volvon ja satun sitä kehumaan.. yllättäen joku idiootti hyppää samantien esiin ja alkaa vääntämään jostain hiton kaarreominaisuuksista miten ne on bemarissa paremmin..



    Sitten nämä kiihkoilijoiden perustelut.. ne perustuvat mielipiteisiin ja valikoituihin kirjoituksiin.. Olen miljoonasti sanonut että netistä ja sadoista testeistä jokainen löytää mieleisensä tuloksen.. Kuka täällä on sellainen tuomari joka voi väittää että mikä on absoluuttinen totuus.. Fakta kun on että autojen testeissä tulokset menevät aika usein melko ristiin rastiin..



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit