Kokemuksia uudesta Honda Accordista?

3 kommenttia

Alkaa olla ajankohta uuden auton vaihdolle. Millaisia kokemuksia teillä on uudesta Honda Accordista? Lähinnä mielessä 2.0 bensafarkku automaatilla. Myös muita hyviä ideoita uudesta autosta otetaan vastaan! :smile:

  
  • Kesällä kun mulle tuli leasing auton vaihto, koeajoin viikonlopun yli uuden sedanin. Olin vakavasti liikkeelle ja valmis vaihtaan merkkiä. Ajoin sen parhaimman mallin jossa nahat ym ym mukana. Verotusarvo just se miktä olin ajatellut.

    Teen paljon tien päällä matkaa ja siinä Accord oli pettymys. Oli todella meluisa heti kun vauhti kasvoi 60 km yli.

    Muutoin auto oli musta tosi makee ja lastenrattatkin mahtui takakonttiin (taitettavat tuplakärryt).

    Kaikki varuselu oli upeaa. Automaatin toiminta oli tietty pikkuisen laiska mutta se ei olisi varmaan häirinnyt.

    Laatufiilis oli hyvä kaikinpuolin muuten.

    Kommenttini oon se että ne 17" fillarit oli se jotka pilas koko fiiliksen.

      
  • Juu, tuo mitä tänään ajoin, oli myös parhailla varusteilla. Itse pidin melutasoa kohtuullisena. Ehkä syynä oli kitkat (no alla oli 16" nakit kuitenkin) ja samana päivä ajamassani uudessa Avensiksessa oli nastat.



    Minkä otit uudeksi liisariksi?

      
  • Jatkoin vanhaa linjaa, eli pysyi BMW 318 iA Busineksessa.( Ei facelift) joillakin lisäherkuilla. Edellinen oli 320 iA.

    Sitä mä vähän siina Hondassa ajattelinkin. Pilattu 17" pyörillä (siis kesätassut).

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit