Kertokaas nyt viisaat se Mersun ja normaaliauton ero;

122 kommenttia
1235»
  • Eipä tuossa uudessa kolopallossa ole moitteen sijaa. Premiumit mukaan lukien ainakin minun makuuni kokoluokkansa paras tuote.

      
  • Jos uusista autoista puhutaan, niin olen tuuminut ettei ns. tavanomaista autoa kannata paljon varustella, eikä sillä kannata ajaa paljon. Jos halvalla haluaa päästä, niin taloudellisinta on ajaa ns. Golf-luokan autolla, suht perusmallilla, ja vaihtaa se sopivin väliajoin ennenkuin kilsoja on ihan liikaa.



    Voisikko AkiK pikkuisen perustella yllämaimitsemamasi ajatusta? Varustella ei tosiaan paljon kannata, ruostesuojaus, lisävalot ehkä, kattoteline ja vetokoukku.

    Mutta ajaminen ja käyttöaika. Minä olen kallistumassa siihen, että kannattaa ajaa niin kauan kuin huoltokulut pysyvät siedettävinä, mikä taas on vähän tapauskohtaista. Jo muutaman vuoden jälkeen käyttöarvo on suurempi kuin vaihtoarvo, joten kannatta ajaa mahdollismman lopouun ja vaihtaa sitte. Vaihdoksia tietyis riippuu, mutta eikö uusi auto 8-15 vuoden välein tule edullisemaksi kuin vaihto parin vuoden välein? Tietysti täytyy sietää ajoa vanhentuneella kori/moottori/vuosimallilla, mutta vanhennutaanhan sitä itsekin...

    :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit