Unelma autosi?

160 kommenttia
1235
  • Reca:

    Kyllä tälläkin jo kelpais.

    image
    Maybach 57 S - ja 62 S -mallien moottoriteho on noussut 13 kW (18 hv) 463 kW:iin (630 hv) samalla kun keskikulutus on alentunut 0,6 litralla 15,8 litraan /100 km. 57- ja 62-mallien tehot ovat ennallaan, mutta keskikulutus on pienentynyt 0,9 litralla tasan 15 litraan/100 km.


    image




    Haluaisinpa nähdä nuo vaaleat sisustukset yhden hirvijahtireissun jälkeen. Koiran kynnet pistäneet nahkapenkit hajalle ja hirven veressä joka paikka.

      
  • Itse en ole koskaan Maybachista tykännyt, mutta olipa päätön kommentti. Ei kai nyt kukaan takavetoisella valtavan kokoisella edustusautolla mene hirvijahtiin. Oikeasti rikkailla on muitankin autoja, tuskin on sellaista taloutta jossa Maybach olisi ainoa auto. Mettälle voi mennä sitten sillä Range Roverilla tai Land Roverilla.

      
  • simppa:

    Itse en ole koskaan Maybachista tykännyt, mutta olipa päätön kommentti. Ei kai nyt kukaan takavetoisella valtavan kokoisella edustusautolla mene hirvijahtiin. Oikeasti rikkailla on muitankin autoja, tuskin on sellaista taloutta jossa Maybach olisi ainoa auto. Mettälle voi mennä sitten sillä Range Roverilla tai Land Roverilla.


    Oikein simppa,hirvi reissuille sopisi vaikka tämä.



    image

    Caveat emptor!
      
  • Tuo näyttää kyllä laadukkaalta, eli luotettavalta autolta. Mutta kuinkahan vaimo saa tuon pysäköityä ostoskeskuksen parkkihalliin? Näyttää isolta ja hankalalta peruuttaa.

      
  • Kyllä hirviporukat näyttää ihan tavallisilla henkilöautoilla jahtiin pääsevän. Ei sivutiet niin huonoja ole, että maasturia tarvitaan ja onneksi passipaikalle voi viimeiset metrit kävelläkin.

      
  • Herbert:

    Kyllä hirviporukat näyttää ihan tavallisilla henkilöautoilla jahtiin pääsevän. Ei sivutiet niin huonoja ole, että maasturia tarvitaan ja onneksi passipaikalle voi viimeiset metrit kävelläkin.




    Näin onneksi on, metsäautotietkin on pidettävä melko hyvin kunnossa, että rekat pääsee pöllipinojensa viereen,yleensä päässe normaali akselivällisellä henkilö autollakin melko pitkälle,ja jalkaisinhan se on metsään mentävä tietääkseni ajoneuvosta ei saa edes ampua. :sunglasses:

    Caveat emptor!
      
  • ddr5:

    Tuo näyttää kyllä laadukkaalta, eli luotettavalta autolta. Mutta kuinkahan vaimo saa tuon pysäköityä ostoskeskuksen parkkihalliin? Näyttää isolta ja hankalalta peruuttaa.


    Ei tuota vaimot aja, talossa on kuljettaja palkattu siihen hommaan.

    :grin:

    Caveat emptor!
      
  • No hyvä. Vaimo istukoon lavalla. Siellä on enemmän tilaakin olla ostoskassien kanssa.

      
  • Englannissa esiteltiin kynänmuotoinen auto, jonka toivotaan rikkovan autolla tehty nopeusennätys.


    image

    Ainakin hp:ia löytyy. Bloodhoundissa on 135 000 hevosvoimaa.



    http://www.iltalehti.fi/autot/2010072112074841_au.shtml

    Caveat emptor!
      
  • image

    Caveat emptor!
      
  • Vähän suuremmallekkin.







    image

    Caveat emptor!
      
  • Reca:

    Englannissa esiteltiin kynänmuotoinen auto, jonka toivotaan rikkovan autolla tehty nopeusennätys.




    Unelmoitko tuollaisesta?

      
  • Herbert:

    Reca:
    Englannissa esiteltiin kynänmuotoinen auto, jonka toivotaan rikkovan autolla tehty nopeusennätys.


    Unelmoitko tuollaisesta?


    Miksipä ei, varsinkin jos lahjaksi sais !

    :sunglasses:

    Caveat emptor!
      
  • image

    Caveat emptor!
      
  • Python-amfibiauto on isojen poikien lelu.Rahakas veneilystä ja autoilusta pitävä tarvitsee harrastuksiinsa vain yhden ajopelin. Yhdysvaltalaisen Water Car -yhtiön Python kulkee kuivalla maalla V8-moottorin voimin enimmillään 160 kilometriä tunnissa.Vedessä sitä liikuttaa vesiskoottereissakin käytetty propulsiomoottori. Huippunopeus vesillä on 100 kilometriä tunnissa. Perusmallin hinta on noin 140?000 euroa.


    image

    Caveat emptor!
      
  • unelma autoni olisi toki joku iso ja nopea,komea ja kiiltävä joka aiheuttaa hieman ihailevia katseita.



    Mutta kaikkien tärkeitä ominaisuus olisi minulle

    täysin MAKSUTON auto!



    Niin että joku muu huolehtisi KAIKKI autoilun kulut.



    Se vasta unelmaa olisi

      
  • Cadillac deville 1961



    image

    Caveat emptor!
      
  • Herbert:

    Mitsun PX-Miev on vain konseptiauto, josta en paljon tiedä. Se kuitenkin saattaisi olla jonkinasteinen vastaus unelmiini.


    Oletko huomannut miten saman näköinen on Range Roverin Evoque? Kävisikö Evoque unelma-autosta?



    image

    image



    https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/mitsubishi-concept-px-miev-tokiossa

    https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lisaa-tietoa-range-rover-evoquesta

    https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/range-rover-evoque-myos-viisiovisena

      
  • Luulen, että Rangea ei ole tehty arkiseen arkeen sopivaksi autoksi. 2-ovisuus kertoo jo jotain. Tyylikkään oloinen auto, mutta tekniikka (kulutus) kivikauden tasoa Mitsuun verrattuna. Ei siis tarjoa vastinetta unelmilleni.

      
  • Reca:

    Hirvi porukalle! Vähän suuremmallekkin.


    Harmi, että autopesuissa voi tulla vähän ongelmaa. Vaikka olisi läpiajettavaa tyyppiä, niin voi olla joku tyhmä mutka vaikka poistuttaessa, johon tuo ei taivu.



    Menee siis käsinpesuun, ja siihenkin olisi hyvä olla iso porukka.

      
  • Eikä tuo käänny tiepiston päässä. Tukkirekka olisi paljon parempi metsästyskäyttöön.

      
  • Penteles:

    Herbert:
    Mitsun PX-Miev on vain konseptiauto, josta en paljon tiedä. Se kuitenkin saattaisi olla jonkinasteinen vastaus unelmiini.

    Oletko huomannut miten saman näköinen on Range Roverin Evoque? Kävisikö Evoque unelma-autosta?

    image
    image

    https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/mitsubishi-concept-px-miev-tokiossa
    https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lisaa-tietoa-range-rover-evoquesta
    https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/range-rover-evoque-myos-viisiovisena


    Käy unelmaksi aivan tarpeeksi monelle, ja osalle unelmaksi jääkin.

    :smile:

    Caveat emptor!
      
  • Herbert:

    Luulen, että Rangea ei ole tehty arkiseen arkeen sopivaksi autoksi. 2-ovisuus kertoo jo jotain. Tyylikkään oloinen auto, mutta tekniikka (kulutus) kivikauden tasoa Mitsuun verrattuna. Ei siis tarjoa vastinetta unelmilleni.




    Ei ainakaan 2-vetoisen dieselmoottorilla varustetun Evoquen yhdistetty kulutus ole paha, 4,9 l/100 km ja CO2-päästöt jäävät alle 130 g/km.



    Et tainnut huomata viimeistä linkkiä, auton saa myös viisiovisena.

    https://tekniikanmaailma.fi/uutiset/range-rover-evoque-myos-viisiovisena

      
  • Tuo viisiovinen versio tosiaan jäi huomamatta. Kuvan perusteella onkin ihan fiksulta vaikuttava auto. Ehkä hiukan ahdas, mutta se selviää aikanaan.



    Jos unelmista puhutaan, ei Rangen 4,9 litran kulutus ole mikään saavutus. Qashqai menee luultavasti käytännössä yhtä vähällä. Mitsulle luvataan bensakoneella alle 2 l/100 km kulutus. Koska kyseessä on hybridi (töpseli), en edes yritä arvioida todellista kulutusta. 2 l/100 km se ei käytännössä varmaankaan ole. Noissahan lukemat voidaan ilmoittaa melkein miten tahansa. Unelmani on kuitenkin naulattu tuollaisiin lukuihin käyttökelpoisen oloisessa autossa.



    Luultavasti en vielä seuraavaksi autokseni unelmaani saa hankittua, koska sellaista ei markkinoilla ole. Mutta ehkä sen jälkeen. Rangella voisi ajella tuon siirtymäajan ajot, jos hinta on kohdallaan. Tuskin on.

      
  • Herbert:

    Rangella voisi ajella tuon siirtymäajan ajot, jos hinta on kohdallaan. Tuskin on.




    Range Rover ei ole koskaan ollut persaukisten tai muuten vain pihien nihilistien auto - ja tuskin tulee sitä olemaan tulevaisuudessakaan.



    Kyllähän sellaisella lordit tiluksiaan kiertävät ja sheikit öljylähteitään tarkastavat, mutta suomalaiselle palkkatasolle Dacia Duster lienee lähempänä todellisuutta.

      
  • Tämä voisi olla jo todellisuutta.



    image

    2.0 Mpi 5MT Comfort

    Iskutilavuus 1998

    Teho HP 163

    Hinta (alkaen) 29 232 €

    Muita tietoja linkistä.



    http://www.automerkit.fi/uutiset-trendit/autoesittelyt/artikkelit/autoesittely-hyundai-ix35-2010.html

    Caveat emptor!
      

  • image



    image



    Jos pikkurahasta ei ole puutetta, voi talliinsa hankkia tämän ylellisen ajopelin!




    http://www.iltalehti.fi/autot/2010101712535546_au.shtml

    Caveat emptor!
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit