Ovatko mielestänne perävaunut hintansa väärttejä Suomessa ? Minusta eivät ole.
EVVK
Taksimiehen kommentti.
Riippuu millaisen kärryn haluaa. itsellä 140cm sisäleveys on minimi. Taisi maksaa aikoinaan noin 5 tuhatta mummon markkaa. Jarruton kippikärry lehtijousilla. Kyllä mielestäni hintansa väärti. Tosin voi olla hankala "taksimiehelle" tolpalla. Jos tarkoitat asuntovaunuja, niin niistä ei mulla kokemusta.
Jos kyse on jarruttomista peräkärryistä, ne ovat minusta halpoja...ainakin niin halpoja ettei millään kannata tehdä itse kun ei saa materiaaleja tuohon reiluun 500 hintaan millä niitä halvimmillaan kaupirellaan
Mistä lähtien perävaunu on ollut uusi auto ?
Noh... vaikka perävaunu ei uusi auto olekaan, eipä voi muitakaan keskusteluja turhan tarkasta asiassa pysymisestä moittia. Vai mitä mieltä on Ammattilainen?
EVVK
Taksimiehen kommentti.
Riippuu millaisen kärryn haluaa. itsellä 140cm sisäleveys on minimi. Taisi maksaa aikoinaan noin 5 tuhatta mummon markkaa.
Jarruton kippikärry lehtijousilla. Kyllä mielestäni hintansa väärti. Tosin voi olla hankala "taksimiehelle" tolpalla.
Jos tarkoitat asuntovaunuja, niin niistä ei mulla kokemusta.
Jos kyse on jarruttomista peräkärryistä, ne ovat minusta halpoja...ainakin niin halpoja ettei millään kannata tehdä itse kun ei saa materiaaleja tuohon reiluun 500 hintaan millä niitä halvimmillaan kaupirellaan
Mistä lähtien perävaunu on ollut uusi auto ?
Noh... vaikka perävaunu ei uusi auto olekaan, eipä voi muitakaan keskusteluja turhan tarkasta asiassa pysymisestä moittia.
Vai mitä mieltä on Ammattilainen?