Vuoden Auto 2011 -ehdokkaat

10 kommenttia

Katso onko listassasi omasuosikkisi!



http://www.caroftheyear.org/ :smile:

Caveat emptor!
  
  • Olipa hämmentävä VAG-konsernin sponsoroima etusivu, mutta onneksi etsivä löysi ehdokkaansa: Uusi BMW 5-sarja.

      
  • 507 TS:

    Olipa hämmentävä VAG-konsernin sponsoroima etusivu, mutta onneksi etsivä löysi ehdokkaansa: Uusi BMW 5-sarja.




    kerro millä tavoin VW-konserni(entinen VAG ) on sponsoroinnut noita sivuja?

    eipä ollut yllätys millään tavoin tuo sinun suosikkisi...

      
  • Osta AINA kunnon autoja! Mercedes-Benz CLS. Parasta tai ei mitään, sillä mennään :innocent:

      
  • Nissan Leaf ansaitsee mielestäni tuon tittelin

      
  • Suosikkini omaksi autoksi on Audi A7.



    Mutta toivottavasti vuoden auto on silti Volvo S60. Ihan jo siitäkin syystä, että Volvon vihaajat saa nokilleen ja toisaalta onhan tuolla nyt oikeastikin perusteita tulla valituksi jalankulkijan havaitsemistoiminnon ansiosta ja paljon vähemmilläkin ansioilla on vuoden autoja valittu.



    Tuossa edellisiä valintoja, joita ei voi kuin ihmetellä että onpa enimmäkseen aneemisia valintoja ollut:

    2010 VW Polo

    2009 Opel Insignia

    2008 Fiat 500

    2007 Ford S-Max

    2006 Renault Clio

    2005 Toyota Prius

    2004 Fiat Panda

    2003 Renault Megane

    2002 Peugeot 307

    2001 Alfa Romeo 147

    2000 Toyota Yaris

      
  • propelli:

    Nissan Leaf ansaitsee mielestäni tuon tittelin




    Nissan Leaf/Renault Fluence olisi kyllä perusteltu valinta. Itse näkisin mieluusti Giuliettan menestyvän.

      
  • propelli:

    Nissan Leaf ansaitsee mielestäni tuon tittelin




    Ääni Nissanille.



    Leafissä on jotain uutta, eikä pelkästään uudelleen muotoillut pellit ja isommaksi porattu kasikone keulalla.



    En minä Leafiä itselleni kuitenkaan olisi ostamassa, mutta en ostanut myöskään Fiat Tipoakaan (vuoden auto 1989) tai Talbot Horizoniakaan (1979). :lol:

      
  • Vuoden Auto -äänestyksessä painotetaan erityisesti sitä, mitä automalli tarjoaa käyttäjälleen hintansa vastineeksi. Leafissa on sen verran rajoitteita, että se on vaihtoehto vain hyvin rajatulle joukolle ostajia, eikä välttämättä hyvä vaihtoehto kaikille heistäkään. En halua sinänsä moittia Leafia, mutta mielestäni sähköauto ei vielä ansaitse Vuoden Auto -titteliä. En silti pidä mahdottomana että se valittaisiinkin.



    Vaikka itse sympatiseeraankin Mersua, on uusi CLS melkoinen antikliimaksi. Alkuperäinen CLS oli sen verran hieno että enää komeampaa olisi ollut vaikea kehittää, mutta ei kai sitä nyt olisi rumentamaankaan tarvinnut mennä!?!



    Veikkaan voittajaksi joko Alfaa tai vitos-Bemaria. Omat suosikkini ovat kuitenkin Duster ja Juke.

      
  • Itse veikkaan C3:sta tai Merivaa, oma suosikki Leaf.

      
  • A-utoilija:

    Suosikkini omaksi autoksi on Audi A7.

    Mutta toivottavasti vuoden auto on silti Volvo S60.




    aika aneemisia



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit