Citroen DS5

252 kommenttia
1356789
  • mhj:

    Tämän lehden listan mukaan Genevessä ei olisi esillä yhtään Citroëniä:
    http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto-salon-genf-2011-die-highlights-des-genfer-autosalons-1342433.html


    Kyllä Citroen on mukana näyttelyssä hallissa 6 stand 6141 (mm.nelivetoautot!).

    http://www.salon-auto.ch/en/exposants/detail.php?idIndex=2860



    Webkuvaa hallista 6



    Hallissa 6 mm. nämä automerkit:



    ALFA ROMEO Stand 6040

    VOLVO Stand 6051

    LAND ROVER Stand 6060 Stand 6202

    JAGUAR Stand 6061

    DODGE Stand 6140

    CITROËN Stand 6141/Stand 6417

    BMW ALPINA Stand 6159

    NISSAN LEAF - THE TOUR Stand 6200

    PEUGEOT Stand 6271

    ROLLS-ROYCE Stand 6341

    MINI Stand 6371

    BMW GROUP Stand 6412

    CHEVROLET Stand 6415

    RENAULT Stand 6419

    SMART Stand 6430/Stand 6440

    KIA Stand 6441

    MERCEDES-BENZ Stand 6451

    MAYBACH Stand 6461

    BMW Stand 6470

      
  • Huonoa tietoa minulla oli ja huonosti haettua.

    Tiistaina sitten maskien alle katsomaan.

    :sunglasses:

    Oletko itse ihan paikan päällä?

      
  • mhj:

    Oletko itse ihan paikan päällä?


    Olen nyt kotona Suomessa (ja ensi viikolla mökillä ) :smile:



    Täällä lisää tietoa Geneven näyttelyn autoista (ja vähän muustakin).

      
  • Kiitos!

    Ehtiipä noita katsella. :smile:

      
  • Siinähän tuo DS5 on videolla kohdassa 1:30, tosin vielä peitettynä.

    Iltapäivällä sitten nähdään miltä se näyttää ilman peittoa.



    http://www.salon-auto.tv/news/fr/daily-edition/journal-du-28-fevrier/

      
  • Eipä se sitten ollutkaan näytillä, olikohan "takahuoneessa" jossa näytettiin vain valituille? Kyllä se minusta tuolla videolla oli.



    No ei auta kuin odottaa seitsemän viikkoa, sitten sen viimeistään näkee.



    Ensimmäiset 500 kpl DS4 myytiin 24 tunnissa netissä.

      
  • Metropolis-koemalli näkyy olevan.

    TM:n etusivun kuvastosta löytyy.

    Salaperäinen on DS5. :sunglasses:

      
  • Pannaanpa tähän taas yksi uusi kuva:



    image

      
  • Citroen on sanonut että DS5:n esikuvana on ollut BMW 5 GT, vain pienemmässä mittakaavassa. Taitaahan tuossa vähän samoja piirteitä olla:



    image



    image

      
  • Tältä DS5 näyttää takaosaltaan zest2news'in mukaan:

    image

      
  • DS ja ID tulee mieleen.

    Sehän oli tarkoituskin.

    Sentäs salaisuuden verhoa vähän raotellaan.

      
  • Mitenkähän tuo takaluukku avataan jos se tuollaisena toteutuu?

      
  • Aukeaisikohan merkistä tai kirjaimesta.:sunglasses:

    Peugeot 508:ssa se aukeaa numerosta 0.

      
  • Hyvältä näyttää!!! Toivottavasti peräpää toteutuu tismalleen tuollaisena!!! Paras muotoilutrendi pitkään aikaan: Yhä useampi merkki jättää kammottavan takapaksin kahvan pois joka vain rikkoo auton muotoja! Hyvä hyvä...

      
  • Nuori autoilija:

    Yhä useampi merkki jättää kammottavan takapaksin kahvan pois joka vain rikkoo auton muotoja! Hyvä hyvä...


    Juu, sitä "kiiteltiin" myös talvivertailussa joidenkin autojen kohdalla.

      
  • No enpä ole ikinä huomannut mitään ongelmia myöskään talvella vaikka minulla on ollut useampikin auto jossa mitään rumaa kahvaa ei ole ollut...



    Ja ei minulla ei ole autotallia tai muutakaan suojaa autolleni! Jos edes vähän viittii puhdistaa sitä takapaksia niin ei tule ongelmia.

      
  • Olisiko tämä Shangaissa esiteltävässä muodossa?



    image

      
  • Viimeiseen asti peitellään DS5:n ulkonäköä. Testiajotkin tehdään yöllä.



    image



    image

      
  • No niin, on viikko DS5:n julkistukseen Shanghain autonäyttelyssä.

    Peugeotin ja Citroenin muut autot ovat hallissa E4, mutta DS5 on hallissa E6 CAPSA'n osastolla (kiinalainen yhteisyritys Changa'n & PSA Peugeot Citroen). Viereinen osasto on BMW:n.

    Jäädään odottamaan kuvia julkistuksesta.



    http://www.facebook.com/Citroen



    image

      
  • Jo tutuksi tullut näkymä. DS5 peiteltynä.



    image

      
  • Penteles:

    Jo tutuksi tullut näkymä. DS5 peiteltynä.




    Niinpä... Alkaa mietityttämään sinun tarkoitusperät. Onko tarkoitus vähentää kiinnostusta autoa kohtaan(entisestään)?

      
  • jep, melkoinen yksinpuheluketju.

      
  • Vackraste:

    Penteles:
    Jo tutuksi tullut näkymä. DS5 peiteltynä.


    Niinpä... Alkaa mietityttämään sinun tarkoitusperät. Onko tarkoitus vähentää kiinnostusta autoa kohtaan(entisestään)?


    Kiitos kommentista.



    Minua DS5 kiinnostaa ja siksi olen tämän keskustelun aloittanutkin. On mukava kuulla myös muitten kommentteja autosta.

    Jos DS5 ei kiinnosta, kannattaa jättää tämä ketju lukematta. Tästä ei varmaan saa kiinnostavaa väittelyä kuten monesta muusta ketjusta.

      
  • DS5 kiinnostaa kyllä, on vaan tympeää avata ketju ja katsoa aina samoja muovipussin kuvia :hug:

      
  • Vackraste:

    DS5 kiinnostaa kyllä, on vaan tympeää avata ketju ja katsoa aina samoja muovipussin kuvia :hug:


    Lupaan olla laittamatta "muovipussin" kuvia.

    Ylihuomenna nähdään auto ilman pussia.



    Tässä kuitenkin kuva autosta kangaspussissa. :smile:



    image

      
  • Toki mielenkiinnolla on odoteltu. Pianhan tämä DS nähdään.



    Ehkenpä muutama palstalainen muistaa edellisen DS:n esittelyn.

    Silloin lähinnä muotoja ihmeteltiin mustavalkoisesta sanomalehden kuvasta. Teknisiä ihmeitä ei silloin osannut ymmärtää. Ajaton auto aina.

    Esittely tapahtui Pariisin autonäyttelyssä 6. lokakuuta 1955.



    Citroënin tekniset ihmeet ovat sittemmin tulleet monien vuosien aikana tutuiksi.

    Nähtäväksi jää mitä tämä DS tuo tullessaan.

    (Hieman harmittaa, ettei tuo esittely tapahdu siellä missä pitäisi.)

    Penteles ansaitsee ison plussan, kun on jaksanut pitää yllä seurantaa.:flower:







      
  • mhj:

    Toki mielenkiinnolla on odoteltu. Pianhan tämä DS nähdään.

    Ehkenpä muutama palstalainen muistaa edellisen DS:n esittelyn.
    Silloin lähinnä muotoja ihmeteltiin mustavalkoisesta sanomalehden kuvasta. Teknisiä ihmeitä ei silloin osannut ymmärtää. Ajaton auto aina.
    Esittely tapahtui Pariisin autonäyttelyssä 6. lokakuuta 1955.

    Citroënin tekniset ihmeet ovat sittemmin tulleet monien vuosien aikana tutuiksi.
    Nähtäväksi jää mitä tämä DS tuo tullessaan.
    (Hieman harmittaa, ettei tuo esittely tapahdu siellä missä pitäisi.)
    Penteles ansaitsee ison plussan, kun on jaksanut pitää yllä seurantaa.:flower:


    Kiitos "plussasta".



    (Hieman harmittaa, ettei tuo esittely tapahdu siellä missä pitäisi.)




    Tässä näkee miten tärkeinä Kiinan markkinat PSA:lle ovat.

    PSA:n markkinaosuus Kiinassa 2010 oli 3,3% ja tavoite on 8% vuoteen 2020 mennessä.

      
  • Harkittu väri myös kangaspussissa. :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit