Citroen DS5

252 kommenttia
1235789
  • Suutariksi taisi jäädä, ikävä kyllä. Ennakko-odotukset ainakin minulla oli korkeammalla mitä noista kuvista ja teknisistä tiedoista nyt sain irti. C5 hyvillä varusteilla ajaa ohi minun kriteereillä.

      
  • Vackraste:

    Suutariksi taisi jäädä, ikävä kyllä. Ennakko-odotukset ainakin minulla oli korkeammalla mitä noista kuvista ja teknisistä tiedoista nyt sain irti. C5 hyvillä varusteilla ajaa ohi minun kriteereillä.


    Minä en vielä hylkää DS5:sta.

    Kuten aiemmin kerroin vaatimuksistani seuraavalle autolleni, mm. neliveto ja alhaiset päästöt. Niitä ei vielä C5:een saa.

      
  • Tavaratilan kooksi on mainittu 465 l (VDA).

    Hybridimallin tavaratila on ilmeisesti pienempi (matalampi).



    image



    image

      
  • Nythän näitä pääsee näkemään luonnossakin:



    image



    image

      
  • Mielenkiintoiset nuo kolme näyttöä mittaritaulussa, varsinkin tuo keskimmäinen.

    Liittyykö kuvissa oleva "viisarinäyttö" vakionopeusasetuksiin vai mihin ja mikä on tuo viisarin näyttämä vaihteluväli?



    image



    image



    image



    image





    Takaluukku aukeaa melkein katon puoleen väliin asti ja lippa on ikkunoiden välissä.



    image

      
  • Tästä kuvakulmasta DS5 näyttää sedanilta.



    image



    image

      
  • Hienoja kuvia. Seurannassa toki on.

    Harmi, ettei kuvia voi suurentaa. Onhan noissa kyllä näkyvissä lähteitä, joten... :sunglasses:

      
  • mhj:

    Hienoja kuvia. Seurannassa toki on.
    Harmi, ettei kuvia voi suurentaa. Onhan noissa kyllä näkyvissä lähteitä, joten... :sunglasses:




    >> Tästä << isompi kuva.

      
  • Kuvista tuo näyttää mun silmien läpi aina vain huonommalta. Keulan kromilistat voittavat tyylittömimmän yksityiskohdan palkinnon helposti. Pösön 508 on paljon parempi. Toki luonnossa nähtynä tilanne voi muuttua, mutta hirveästi en kyllä sen puolesta usko.

      
  • NHB:

    Kuvista tuo näyttää mun silmien läpi aina vain huonommalta. Keulan kromilistat voittavat tyylittömimmän yksityiskohdan palkinnon helposti. Pösön 508 on paljon parempi. Toki luonnossa nähtynä tilanne voi muuttua, mutta hirveästi en kyllä sen puolesta usko.


    Toisaalta en minäkään pidä Louis Vuittonin tuotteista. Makuja on monenlaisia, onneksi.



    Louis Vuitton

      
  • Penteles:

    Takaluukku aukeaa melkein katon puoleen väliin asti ja lippa on ikkunoiden välissä.




    >> Tästä << kuvasta näkyy paremmin takaluukun kaksoisikkuna.



    Huomaa myös, polttoainetankin luukku on kuljettajan puoleisella sivulla.

      
  • Se on sitä Citroënistiä sitten.

    Kaksoisikkuna on myös XM:ssä, siinä tosin toinen sisäpuolella.

      
  • NHB:

    Kuvista tuo näyttää mun silmien läpi aina vain huonommalta. Keulan kromilistat voittavat tyylittömimmän yksityiskohdan palkinnon helposti. Pösön 508 on paljon parempi. Toki luonnossa nähtynä tilanne voi muuttua, mutta hirveästi en kyllä sen puolesta usko.


    Jos tarkoitat keulasta sivuikkunaan ulottuvaa listaa, saa sen myös korinvärisenä (ainakin melkein).



    image

      
  • Näyttää todella hyvältä!!

    Tässä voisi olla sitä "jotain" mitä uudelta autolta odotan! Tosiaan kammottava homma, että hieno kaasunestejousitus puuttuu. mutta jos jousitus on muuten tehtäviensä tasalla voi tuon antaa anteeksi. Tärkeintä on, että muotoilu on huippuluokkaa! Sisustakin on aivan upea! Tosin minulle on tarjolla vain yksi vaihtoehto THP200... Voisivat lanseerata jonkin tehokkaammankin koneen...

      
  • Onkos tämän auton myynti jo aloitettu jossain päin?

    Kuvista voisi niinkin päätellä.

      
  • mhj:

    Onkos tämän auton myynti jo aloitettu jossain päin?
    Kuvista voisi niinkin päätellä.


    Ei ole vielä aloitettu.

    Autoja on valmistettu ja kuljettajia palkattu ajamaan. Tavoite on 2-3 miljoonaa kilometriä testiajoa syyskuuhun mennessä. Syyskuussa on sitten tuotantomallin esittely Frankfurtissa.



    Tietysti testejä ajetaan koko ajan myös PSA:n omalla suljetulla rata-alueella.



    image

      
  • Hyvää niin.

    Jos tuota kerran julkisesti koeajetaan, niin myynnin pohjatyötä tulee samalla tehtyä.

      
  • Vaikuttaa siltä että hybridiin tulee Li-Ion akut. Hyvä niin.

    >> Lähde <<

      
  • Vaalea DS5 tummilla kromiosilla.



    image

      
  • >> Tämän << tiedon mukaan akut ovat SANYOn Ni-MH-akkuja, kuten alkujaankin on kerrottu.

      
  • Siis saako tuon tosiaan vaalealla värille ja tummilla osilla? Onko hybridissä oikein akkukin? Erittäin mielenkiintoista.



    Montako kuvaa ajattelit vielä esitellä?

      
  • NHB:

    Siis saako tuon tosiaan vaalealla värille ja tummilla osilla? Onko hybridissä oikein akkukin? Erittäin mielenkiintoista.

    Montako kuvaa ajattelit vielä esitellä?




    Vielä kun löytäisi parempia kuvia tuosta sähkömoottori/akkupaketista.

    Vaikea sanoa montako kuvaa, monta sinä vielä haluaisit? :smile:

      
  • >> Uusia kuvia <<



    ( NHB älä avaa linkkiä ) :wink:

      
  • Ensi viikolla pitäisi julkistaa EuroNcap-tulokset.



    >> Video törmäystesteistä <<

      
  • Jokohan osasivat tehdä kunnollisesti toimivan niskatuen?

    Osanneeko tuosta videosta päätellä sen suhteen.

    (Odotellaan keskiviikkoon.)



      
  • Törmäystestitulokset julkaistu.

    Tulokset samaa luokkaa kuin Audi A6 ja BMW X3.



    >> Tulokset <<

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit