Consumer Reports haukkuu Saksalaisen merkin Unkarissa valmistetut mallit

5 kommenttia

Euroopassahan on jo pitkään ollut tiedossa ettei vanhoista kommunisti maissa laatuautoja tai moottoreita tehdä. nyt sen tietävät myös Amerikkalaiset.



http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/consumer+reports+haukkuu+cla-mersun/201410705475

  
  • No silti... Kuitenkin Mersu kyseessä.



    Itse olen yllättynyt.



    Mitenkäs jenkkien raportti on linjassa eurooppalaisten raporttien kanssa? Onko tämä tutkimustulos siis tilastopoikkeama?

      
  • Ajattelija2014:

    Euroopassahan on jo pitkään ollut tiedossa ettei vanhoista kommunisti maissa laatuautoja tai moottoreita tehdä. nyt sen tietävät myös Amerikkalaiset.

    http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/consumer+reports+haukkuu+cla-mersun/201410705475




    Jospa sinä Julle opettelet kirjoittamaan edes välttävästi ja jätät tuon nimimerkkitehtailun ja provoilun hieman vähemmälle. Näitä lukiessa tuntee vain syvää myötähäpeää. Minä kun luulin, että Suomessa olisi edes kohtuullinen koulujärjestelmä.

      
  • Tuli taas todistetuksi valmistusmaan merkitys laatuun. Esson baarissa kyllä kuulin parilta Audi pojulta jotka oli moottoriöljyä ostamassa ettei sillä ole väliä. :lol:

      
  • Consumer Reports ostaa kaikki ne autot jotka se testaa ja syynää. Se on erittäin arvovaltainen tutkimuslaitos, muun muassa se on Toyotaa ojentanut korjaamaan ja parantamaan autojaan. Jotkut mallit menestyvät hyvin Consumer Reportsin tutkimuksissa ja jotkut toiset taas huonommin. Monilla valmistajilla on autoissaan vaihteleva laatu.



    En usko että valmistusmaalla on sinänsä merkitystä laadun kannalta, vaan kyse on jostakin muusta.

      
  • Perhaps no cost was spared for the range-topping Mercedes-Benz S-Class flagship sedan, but this hyper-complex car had lots of problems. Maybe that’s to be expected for a car that can (almost) drive itself and even pumps perfume through the interior.



    As a far as reliability goes, Mercedes has been down this road before. New models tend to have kinks that need to be worked out.



    Linkov cited Mercedes' flagship S-Class sedan as an example — a car that starts at just over $94,000.



    "By the end of the previous generation's product life, Mercedes had worked out all of the issues with the car, so it had fairly bulletproof reliability."



    Hienosti huomatta se, kuinka valmistusmaa on juuri se syy, millä tämä kaikki selittyy.



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit