300 hv urheiluversiot radalla

64 kommenttia
«13

Mikä näistä autoista on nopein Contidrom-radalla?



BMW M135i xDrive

Volkswagen Golf R

Audi S3

Renault Megane Coupé TCe 265 RS

Peugeot RCZ R 270 THP



Vastaus: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288678463354.html



Mikä mahtoi olla voittajan vauhtiin vaikuttava pääasiallinen tekijä?

  
  • 250 kg pienempi paino?

      
  • JEV2:

    250 kg pienempi paino?

    BMW M135i xDrive paino 1595 kg

    Volkswagen Golf R paino 1475 kg

    Audi S3 paino 1395 kg

    Renault Megane Coupé TCe 265 RS paino 1395 kg

    Peugeot RCZ R 270 THP paino 1280 kg



    Peugeot on kevein, 115-315 kg.

    Tosin BMW oli sekunnin nopeampi kuin Audi vaikka on 200 kg painavampi. Neliveto saattoi auttaa.



    Olisiko paino ainoa tekijä?

      
  • Paino liittyy tässä siihen ratkaisevaan tekijään. Lähde noilla autoilla nelihenkisen perheen kanssa (tai edes yksin) lapin matkalle. Pösö tuskin olisi valintasi autoksi. Ja se selittääkin aika paljon.

      
  • Niin, tai laita vetokoukkuun 5 metrinen asuntovaunu, vai mitä Ajattelija2013.



    Eikäku... Tuossahan mitattiinkin jotakin ihan muuta kuin retkeily- ja perheauto-ominaisuuksia! :sleepy:

      
  • Kumppani:

    Niin, tai laita vetokoukkuun 5 metrinen asuntovaunu, vai mitä Ajattelija2013.

    Eikäku... Tuossahan mitattiinkin jotakin ihan muuta kuin retkeily- ja perheauto-ominaisuuksia! :sleepy:




    Jälleen kumppani on pihalla kuin lumiukko. Käsittämätöntä, että joku voi olla noin yksinkertainen. Tottakai mitattiin nopeutta. Mutta jos nyt pohditaan, miksi Pösö oli nopein, niin kaipa syy on aika selvä. :sleepy: :sleepy:



    Pösöllä nelihenkinen perhe ei lähde lapinmatkalle, mutta kaikilla noilla muilla autoilla niin voi tehdä ja matka olisi jopa melko mukava. Olisi suorastaan noloa, jos Pösö ei olisi nopein.

      
  • Ajattelija2013:

    Kumppani:
    Niin, tai laita vetokoukkuun 5 metrinen asuntovaunu, vai mitä Ajattelija2013.

    Eikäku... Tuossahan mitattiinkin jotakin ihan muuta kuin retkeily- ja perheauto-ominaisuuksia! :sleepy:


    Jälleen kumppani on pihalla kuin lumiukko. Käsittämätöntä, että joku voi olla noin yksinkertainen. Tottakai mitattiin nopeutta. Mutta jos nyt pohditaan, miksi Pösö oli nopein, niin kaipa syy on aika selvä. :sleepy: :sleepy:

    Pösöllä nelihenkinen perhe ei lähde lapinmatkalle, mutta kaikilla noilla muilla autoilla niin voi tehdä ja matka olisi jopa melko mukava. Olisi suorastaan noloa, jos Pösö ei olisi nopein.




    Nyt täytyy ihan sivusta kysyä, jos sopii. Mikä on ongelma lapinmatkailussa Pösön kanssa?

    Kolmihenkisellä perheellä Lappeenrannan reissu meni varsin mallikkaasti ja enemmänkin olisin ajellut mutta kun piti palauttaa oikealle omistajalle. Lastenistuin sopi taakse ja tavaratila oli ihan perus hatchback luokkaa.

    Kyseessä oli kyllä ihan perus malli. Onko R:stä poistettu takapenkki vai ajatteletko alustaa liian kovaksi kadulle?

      
  • Pauli Petteri:

    Ajattelija2013:
    Kumppani:
    Niin, tai laita vetokoukkuun 5 metrinen asuntovaunu, vai mitä Ajattelija2013.

    Eikäku... Tuossahan mitattiinkin jotakin ihan muuta kuin retkeily- ja perheauto-ominaisuuksia! :sleepy:


    Jälleen kumppani on pihalla kuin lumiukko. Käsittämätöntä, että joku voi olla noin yksinkertainen. Tottakai mitattiin nopeutta. Mutta jos nyt pohditaan, miksi Pösö oli nopein, niin kaipa syy on aika selvä. :sleepy: :sleepy:

    Pösöllä nelihenkinen perhe ei lähde lapinmatkalle, mutta kaikilla noilla muilla autoilla niin voi tehdä ja matka olisi jopa melko mukava. Olisi suorastaan noloa, jos Pösö ei olisi nopein.


    Nyt täytyy ihan sivusta kysyä, jos sopii. Mikä on ongelma lapinmatkailussa Pösön kanssa?
    Kolmihenkisellä perheellä Lappeenrannan reissu meni varsin mallikkaasti ja enemmänkin olisin ajellut mutta kun piti palauttaa oikealle omistajalle. Lastenistuin sopi taakse ja tavaratila oli ihan perus hatchback luokkaa.
    Kyseessä oli kyllä ihan perus malli. Onko R:stä poistettu takapenkki vai ajatteletko alustaa liian kovaksi kadulle?




    Mitenkäs kaksi 180 cm lasta? Matkatavarat? En tietenkään ole R mallilla ajanut, mutta uskaltaisin myös arvata, että se ei mukavuudessa ja melutasossa pärjää kyseiselle Bemarille, Golfille tai Audille, jotka kuitenkin ovat pohjimmiltaan täysiä perheautoja. Ymmärsit varmaan pointin, vaikka sinne pösön takapenkille se kolmevuotias mukula mahtuukin. ANämä autoton siis luotu aivan eri tarkoituksiin ja toki niitä voidaan radalla verrata, mutta onko siinä nyt jotain ihmettelyn aihetta, jos Pösö on noista nopein?



      
  • Ajattelija2013:


    Mitenkäs kaksi 180 cm lasta? Matkatavarat? En tietenkään ole R mallilla ajanut, mutta uskaltaisin myös arvata, että se ei mukavuudessa ja melutasossa pärjää kyseiselle Bemarille, Golfille tai Audille, jotka kuitenkin ovat pohjimmiltaan täysiä perheautoja. Ymmärsit varmaan pointin, vaikka sinne pösön takapenkille se kolmevuotias mukula mahtuukin. ANämä autoton siis luotu aivan eri tarkoituksiin ja toki niitä voidaan radalla verrata, mutta onko siinä nyt jotain ihmettelyn aihetta, jos Pösö on noista nopein?


    Minä ajattelin että Pösön hiukan arkiset juuret rajoittaisivat hiukan menohaluja, mutta hyvä suoritushan sieltä irtosi.

    Meidän muksusta tuskin 180cm tulee kun itsekkin olen reilusti alle tuon.

    Jos sitten kuuluu siihen arvattaenkin rajalliseen väestön osaan joka raijaa kaapin kokoisia aikamiespoikiaan ympäri suomea, niin lienee parasta olla valitsematta mitään tämän testin autoista.

      
  • Onneksi edes yksi auto oli radalla Audi S3:sta hitaampi. Kehtaa kampaajalla katsoa vielä työkavereita silmiin. :ashamed:

      
  • Ajattelija2013:

    Jälleen kumppani on pihalla kuin lumiukko. Käsittämätöntä, että joku voi olla noin yksinkertainen. Tottakai mitattiin nopeutta. Mutta jos nyt pohditaan, miksi Pösö oli nopein, niin kaipa syy on aika selvä.




    Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että mollaa tuollaisilla "tarpeilla" Pösön voittoa, kuin sinä?



    Tuollaisessa testiasetelmassa, jossa ei tsekattu niin yhtään mitään kuljetustarpeisiin liittyen, sinne päinkään!



    Todella pihalla olit kyllä mielestäni.

      
  • Yllä Autopiltin väliotsikko tuosta ranskalaisten coupé-mallien parivertailusta. Eipä Relluakaan kovin mukavaksi kiitellä: "Myös Renaultin jousitus on hienosäädetty arkiajoa ajatellen liian kovaksi. Jopa aivan tasaisella pinnalla RS:ssä tuntuu koko ajan rauhatonta värähtelyä."



    Painoeroista: jos RCZ:aan saisi ahdetuksi kolme ylimääräistä 80 kg painoista ukkoa ja vielä 75 kg tavaraa kyytiin, voitaisiin katsoa almanakasta kuinka paljon Peugeot jäisi esim. BMW M135i:lle ratakierroksella. :sunglasses:

      
  • Kumppani:

    Ajattelija2013:
    Jälleen kumppani on pihalla kuin lumiukko. Käsittämätöntä, että joku voi olla noin yksinkertainen. Tottakai mitattiin nopeutta. Mutta jos nyt pohditaan, miksi Pösö oli nopein, niin kaipa syy on aika selvä.


    Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että mollaa tuollaisilla "tarpeilla" Pösön voittoa, kuin sinä?

    Tuollaisessa testiasetelmassa, jossa ei tsekattu niin yhtään mitään kuljetustarpeisiin liittyen, sinne päinkään!

    Todella pihalla olit kyllä mielestäni.




    Miksi kumppani taas valehtelet? Missä kohtaa minä olen mollannut Pösöä? En ole millään tavalla arvostellut kyseistä autoa, mutta on kai päivän selvää, miksi se on tuon porukan nopein. Ja sehän oli koko ketjun pointti. Kuinka yksinkertainen sinä Kumppani olet? Jälleen loistavaesimerkki siitä, että Kumppani ei ymmärrä lainkaan lukemaansa, tai edes sitä, mistä muut keskustelevat.

      
  • Pauli Petteri:

    Ajattelija2013:

    Mitenkäs kaksi 180 cm lasta? Matkatavarat? En tietenkään ole R mallilla ajanut, mutta uskaltaisin myös arvata, että se ei mukavuudessa ja melutasossa pärjää kyseiselle Bemarille, Golfille tai Audille, jotka kuitenkin ovat pohjimmiltaan täysiä perheautoja. Ymmärsit varmaan pointin, vaikka sinne pösön takapenkille se kolmevuotias mukula mahtuukin. ANämä autoton siis luotu aivan eri tarkoituksiin ja toki niitä voidaan radalla verrata, mutta onko siinä nyt jotain ihmettelyn aihetta, jos Pösö on noista nopein?


    Minä ajattelin että Pösön hiukan arkiset juuret rajoittaisivat hiukan menohaluja, mutta hyvä suoritushan sieltä irtosi.
    Meidän muksusta tuskin 180cm tulee kun itsekkin olen reilusti alle tuon.
    Jos sitten kuuluu siihen arvattaenkin rajalliseen väestön osaan joka raijaa kaapin kokoisia aikamiespoikiaan ympäri suomea, niin lienee parasta olla valitsematta mitään tämän testin autoista.




    Noilla muilla voi kyllä kuskata teini-ikäisiä poikia melko mukavasti. Ja sehän tässä nyt oli pointtina. On päivän selvää, että Pösö on lähtökohtaisesti aivan eri luokan auto, eikä siis ole mikään ihme, jos se on radalla noita pieniä perheautoja nopeampi. Teidän muksun koko ei liity asiaan mitenkään.

      
  • Ajattelija2013:

    Pauli Petteri:
    Ajattelija2013:

    Mitenkäs kaksi 180 cm lasta? Matkatavarat? En tietenkään ole R mallilla ajanut, mutta uskaltaisin myös arvata, että se ei mukavuudessa ja melutasossa pärjää kyseiselle Bemarille, Golfille tai Audille, jotka kuitenkin ovat pohjimmiltaan täysiä perheautoja. Ymmärsit varmaan pointin, vaikka sinne pösön takapenkille se kolmevuotias mukula mahtuukin. ANämä autoton siis luotu aivan eri tarkoituksiin ja toki niitä voidaan radalla verrata, mutta onko siinä nyt jotain ihmettelyn aihetta, jos Pösö on noista nopein?


    Minä ajattelin että Pösön hiukan arkiset juuret rajoittaisivat hiukan menohaluja, mutta hyvä suoritushan sieltä irtosi.
    Meidän muksusta tuskin 180cm tulee kun itsekkin olen reilusti alle tuon.
    Jos sitten kuuluu siihen arvattaenkin rajalliseen väestön osaan joka raijaa kaapin kokoisia aikamiespoikiaan ympäri suomea, niin lienee parasta olla valitsematta mitään tämän testin autoista.


    Noilla muilla voi kyllä kuskata teini-ikäisiä poikia melko mukavasti. Ja sehän tässä nyt oli pointtina. On päivän selvää, että Pösö on lähtökohtaisesti aivan eri luokan auto, eikä siis ole mikään ihme, jos se on radalla noita pieniä perheautoja nopeampi. Teidän muksun koko ei liity asiaan mitenkään.




    Uskon että moni teinipoika voisi olla iloinen tuonne pösön takapenkille paasemisestä, mutta ymmärrän kyllä pointtisi autojen erimallisista koreista ja takapenkin kuljetuskapasiteetista.

    Minkäs kokoiset ne teidän mukulat ovat, kun tämä kuljetuskapasitetti nousi sinulla heti mieleen?

    Se että sportti-autossa saadaan paino pidettyä kurissa lienee yksinomaan positiivinen asia.

      
  • Eikö tää Ajattelija2013... osaa mitään muuta kuin inttää vastaan. Joka keskustelussa ajautuu hirveään inttämiseen. Ei paljoa kiinnosta seurata näitä juttuja kun kaikesta pitää inttää. On kumma juttu, jos joku haluaa Pösöllä lappiin mennä, niin taitaa olla oma asia. Jos itse tarvitset bussin tuota tarkoitusta varten, niin se on sitten sun oma juttusi! Itse voisin hyvinkin nykytilanteessa ajella lappiin tällaisella Peugeot RCZ R 270 THP:llä, tulisi taatusti kiva reissu.

      
  • Uskon että moni teinipoika voisi olla iloinen tuonne pösön takapenkille paasemisestä, mutta ymmärrän kyllä pointtisi autojen erimallisista koreista ja takapenkin kuljetuskapasiteetista.
    Minkäs kokoiset ne teidän mukulat ovat, kun tämä kuljetuskapasitetti nousi sinulla heti mieleen?
    Se että sportti-autossa saadaan paino pidettyä kurissa lienee yksinomaan positiivinen asia.




    Huomaa sinäkin nyt, että ei tämä ole mitään Pösön arvostelua. Vaan vastasin kysymykseen, miksi Pösö oli nopein. Siksi, että se on lähtökohdiltaan aivan eri tarkoitukseen tehty auto.

      
  • Experience:

    Eikö tää Ajattelija2013... osaa mitään muuta kuin inttää vastaan. Joka keskustelussa ajautuu hirveään inttämiseen. Ei paljoa kiinnosta seurata näitä juttuja kun kaikesta pitää inttää. On kumma juttu, jos joku haluaa Pösöllä lappiin mennä, niin taitaa olla oma asia. Jos itse tarvitset bussin tuota tarkoitusta varten, niin se on sitten sun oma juttusi! Itse voisin hyvinkin nykytilanteessa ajella lappiin tällaisella Peugeot RCZ R 270 THP:llä, tulisi taatusti kiva reissu.




    No kai on pakko sanoa vastaan, jos keskustelijat ovat ovat Kumppanin tai sinun tasolla tasolla olevia jankuttajia, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Muuthan tässä vastaan väittävät minulle. Näyttää sinullekin tuo luetun ymmärtäminen olevan aika haastavaa. Otetaan vielä kerran, minä vastasin kysymykseen, miksi Pösö on nopein. Pösöä ei todellakaan ole suunniteltu perhekäyttöön, lapin matkalle, tai muutoinkaan kovin mukavaksi autoksi ja eiköhän siinä ole se syy, miksi Pösö on nopein. Nuo muut ovat perheautoja ja vaikka sporttisia ovatkin, niin mukavuus on edelleen prioriteeteissä aika korkealla. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

      
  • Ajattelija2013:


    No kai on pakko sanoa vastaan, jos keskustelijat ovat ovat Kumppanin tai sinun tasolla tasolla olevia jankuttajia, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Muuthan tässä vastaan väittävät minulle. Näyttää sinullekin tuo luetun ymmärtäminen olevan aika haastavaa. Otetaan vielä kerran, minä vastasin kysymykseen, miksi Pösö on nopein. Pösöä ei todellakaan ole suunniteltu perhekäyttöön, lapin matkalle, tai muutoinkaan kovin mukavaksi autoksi ja eiköhän siinä ole se syy, miksi Pösö on nopein. Nuo muut ovat perheautoja ja vaikka sporttisia ovatkin, niin mukavuus on edelleen prioriteeteissä aika korkealla. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?




    Ei jaksa lähteä kanssasi väittelemään täysin turhasta, se on vain ajan haaskuuta. Eli lopetan tämän keskustelun tähän.

      
  • Experience:

    Ajattelija2013:

    No kai on pakko sanoa vastaan, jos keskustelijat ovat ovat Kumppanin tai sinun tasolla tasolla olevia jankuttajia, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Muuthan tässä vastaan väittävät minulle. Näyttää sinullekin tuo luetun ymmärtäminen olevan aika haastavaa. Otetaan vielä kerran, minä vastasin kysymykseen, miksi Pösö on nopein. Pösöä ei todellakaan ole suunniteltu perhekäyttöön, lapin matkalle, tai muutoinkaan kovin mukavaksi autoksi ja eiköhän siinä ole se syy, miksi Pösö on nopein. Nuo muut ovat perheautoja ja vaikka sporttisia ovatkin, niin mukavuus on edelleen prioriteeteissä aika korkealla. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?


    Ei jaksa lähteä kanssasi väittelemään täysin turhasta, se on vain ajan haaskuuta. Eli lopetan tämän keskustelun tähän.




    Kannattaakin lopettaa, kun tajusit taas itsekin olevasi väärässä.

      
  • Ajattelija2013:

    Experience:
    Ajattelija2013:

    No kai on pakko sanoa vastaan, jos keskustelijat ovat ovat Kumppanin tai sinun tasolla tasolla olevia jankuttajia, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Muuthan tässä vastaan väittävät minulle. Näyttää sinullekin tuo luetun ymmärtäminen olevan aika haastavaa. Otetaan vielä kerran, minä vastasin kysymykseen, miksi Pösö on nopein. Pösöä ei todellakaan ole suunniteltu perhekäyttöön, lapin matkalle, tai muutoinkaan kovin mukavaksi autoksi ja eiköhän siinä ole se syy, miksi Pösö on nopein. Nuo muut ovat perheautoja ja vaikka sporttisia ovatkin, niin mukavuus on edelleen prioriteeteissä aika korkealla. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?


    Ei jaksa lähteä kanssasi väittelemään täysin turhasta, se on vain ajan haaskuuta. Eli lopetan tämän keskustelun tähän.


    Kannattaakin lopettaa, kun tajusit taas itsekin olevasi väärässä.




    Minusta Ajatelija sinä olet taas väärässä uskon ette kaikkien muittenkin mielestä sanokaa jos joku on erimieltä?

      
  • Mitä tää Ajattelija taas piipittää? Mihin takoitukseen tuo Golf R, Bmw 135 tai ässä audi on tehty? Mielestäni ne on tehty niin kutsutuksi Urheiluautoiksi, eikös sillä 1,2 tsi audillakin kuljettaisi ja vieläpä mukavammin ne aikapojat sinne lappiin tai vastaavasti tavan golffilla tai bemun vaikka 116 mallilla.



    Saksalainen ns.urheiluauto on vaan läski ja piste! Audillakin ns.urheilumallit aivan kamalia ajettavia,koska painavat järjestään lähemmäs 2000kg. Suoralla 0-200km/h hirveitä tykkejä mutta ei noilla paljon ajamisen hauskuutta koe.

      
  • Ajattelija2013:

    Miksi kumppani taas valehtelet?




    En minä valehtele tms. Minä epäilen, ettet vain kestänyt sitä, että Pösö voitti tuon testin. Hienoa, jos olin väärässä.



    Ajattelija2013:

    Missä kohtaa minä olen mollannut Pösöä? En ole millään tavalla arvostellut kyseistä autoa




    Miten sitten pitää arvioida lausumasi, ettei "perhekään mahtuisi ja Lappiin on pitkä matka"? Kun se ei liity niin yhtään mitenkään aiheeseen.



    Paino voi olla selittävä tekijä, ehkä...



    Ajattelija2013:

    mutta on kai päivän selvää, miksi se on tuon porukan nopein. Ja sehän oli koko ketjun pointti.




    Miksi sotket mukaan perhematkailua sitten? Ei sillä ole mitään tekemistä tuon testin kanssa. Etkö ymmärrä?



    Ajattelija2013:

    Kuinka yksinkertainen sinä Kumppani olet? Jälleen loistavaesimerkki siitä, että Kumppani ei ymmärrä lainkaan lukemaansa, tai edes sitä, mistä muut keskustelevat.




    Jälleen loistava esimerkki Ajattelija2013:n häkeltymisestä ja johdattelusta ihan muihin aiheisiin.

      
  • Audin surkeus taas testissä sai Ajattelijan ihan tolaltaan.

      
  • En minä valehtele tms. Minä epäilen, ettet vain kestänyt sitä, että Pösö voitti tuon testin. Hienoa, jos olin väärässä.




    Miksi tuolaista epäilet, kun kerroin ihan suoraan syyn ensimmäisessä viestissä esitettyyn kysymykseen. Miksi ihmeessä se minua sinänsä liikuttaisi, jos ja kun Pösö on noista nopein. Mutta juuri jotain tällaista taka-ajatusta epäilinkin tuollaiselta antipremiumfanaatikolta.



    Miten sitten pitää arvioida lausumasi, ettei "perhekään mahtuisi ja Lappiin on pitkä matka"? Kun se ei liity niin yhtään mitenkään aiheeseen.




    Tottakai se liittyy aiheeseen. Jos kysytään, miksi Pösö oli nopein, niin annoin asiaan selityksen. Pösö on aivan eri luokan auto ja eri tarkoitukseen tehty auto kuin nuo muut, joten on aika luonnollista, että se on myös radalla nopeampi. Eikä se ole mitään Pösön haukkumista, että Pösö ei sovi lapin matkalle, tai että pösö on epämukavampi kuin nuo muut. Ei sitä ole mukavaan matka-ajoon tarkoitettukaan, mutta se myös selittää, miksi se on radalla nopeampi kuin perheautot.



    Miksi sotket mukaan perhematkailua sitten? Ei sillä ole mitään tekemistä tuon testin kanssa. Etkö ymmärrä?




    Se ei tietenkään ollut testin pointti, mutta se oli vastaus aloittajan kysymykseen, kuten jo ylempänä selitin. Se oli siis kyllä viestiketjun aiheeseen liittyvä asia.



    Jälleen loistava esimerkki Ajattelija2013:n häkeltymisestä ja johdattelusta ihan muihin aiheisiin.




    Kuten jo sanoin, vastaukseni liittyy 100 %:sti aloittajan aiheeseen. Vastasin aloittajan kysymykseen. Mutta sinä et näemmä asiaa ymmärtänyt. Joko mahdat ymmärtää?



    Jos jossain testissä verrattaisiin ML AMG Mersua saman tehoiseen Ferrariin ja joku kysyisi, miksi Ferrari oli nopeampi, niin eikö vastaus olisi aika selvä? No eikö tässäkin tapauksessa vastaus ole aivan yhtä selvä. Verrataan eri luokan autoja, joten kaipa lähtökohtaisesti matala, leveä, kevyt, kovalla jousituksella varustettu epämukava urheiluauto ole todennäköisesti nopeampi, kuin tehokkaalla moottorilla varusteltu melko mukavuuspainotteinen perheauto.

      
  • Ja joku vielä ihmettelee, miksi minä joskus jankutan. Ei näemmä mene vähemmällä perille. :lol:

      
  • Ajattelija2013:

    Ja joku vielä ihmettelee, miksi minä joskus jankutan. Ei näemmä mene vähemmällä perille. :lol:




    En aikonut enään jatkaa, mutta olet Ajattelija aika säälittävä inttäjä ja räksyttäjä :confused: Please stay away!

      
  • Ehkä tosiaan oikeammat verrokit olisivat TT ja Scirocco, mutta kyllä näistäkin vaihtoehdoista esim. Golf R on ainakin testien perusteella se epämukavampi vaihtoehto. Korimalli toki antaa hieman etua.

      
  • Experience:

    Ajattelija2013:
    Ja joku vielä ihmettelee, miksi minä joskus jankutan. Ei näemmä mene vähemmällä perille. :lol:


    En aikonut enään jatkaa, mutta olet Ajattelija aika säälittävä inttäjä ja räksyttäjä :confused: Please stay away!




    Jos Ajattelija2013/14 ei olisi niin itsekäs julle hän varmasti poistuisi foorumilta kun lähes kaikki kirjoittajat ovat sitä toivoneet. Modet vois kyllä blokat hänet pois nousisi taso täällä suunnattomasti.



      
  • Peugeot oli siis paras. Ei ollut saksalaisille apua edes Guntherin tarjoamasta hintapreemiosta.

      
  • Experience:



    En aikonut enään jatkaa, mutta olet Ajattelija aika säälittävä inttäjä ja räksyttäjä :confused: Please stay away!




    Sitähän sinä toivot, jotta voisit vapaasti trollata ja kirjoitella typeryyksiä, ilman että kukaan asiaan puuttuu. Sinäkään et ole tähän ketjuun tuonut mitään asiasisältöä, vaan valitat siitä, että vastasin alkuperäiseen kysymykseen. Vastasin aivan asiallisesti, johon kumppani vastasi epäasiallisesti. Sinä tässä taas trollaat ja häiritset keskusteluaä kirjoittaen minusta henkilönä, koska itsekin tiedät, että olen ihan oikeassa todetessani, että nuo autot eivät ole toistensa verrokkeja. Kirjoita asiasta, jos osaat.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit