Kyselyn mukaan ihmiset eivät pidä Audia premiumina

214 kommenttia
245678
  • mutta onko niin että 10 000 lisäeurolla ei saisi vastinetta?




    Saat toki vastinetta:

    olympiarenkaat keulalle, ja hintakin vain 2500 euroa kappale. :wink:

      
  • vkk39:

    Koska premium ei ole eksakti määritelmä, vaan mielikuva, on nämä kirjoittelut juupas eipäs tyylillä joutavanpäiväisiä. Se mikä on jollekin premiumia on toiselle tavanomaista.




    Ei autoluokkaa kuvaavaa termiä pidä lähteä omien mieltymysten ja mielikuvien mukaan lähteä selittämään. Homma menee helposti siihen, että aletaan inttämään sitä, kenen isin auto on paras auto. Tuo kannattaisi jättää sinne hiekkalaatikkoleikkeihin. Ei kai kukaan ala perustelemaan sitä, ettei laskettavalla katolla varustettu auto ole avoauto, koska ei itse pidä autoa hyvänä. Ja aivan samalla tavalla innokkaimmat pilkunrakastajat voivat tuossakin alkaa inttämään targoista ja isoista kattoluukuista, mutta se ei muuta mitään.



    Premium ei ole sitä, että sinä pidät autosta. Tämän kun jokainen muistaa, niin päästään jo pitkälle.

      
  • E2800:

    Katselin hinnastosta 180 hv:n
    Polo GTI
    Fabia RS
    Audi A1

    Audin malli on melkein 10 000 euroa kalliimpi kuin Skodan vastaava malli. Polo olisi noista kolmesta "järkivalinta", mutta onko niin että 10 000 lisäeurolla ei saisi vastinetta?

    En ole koeajanut noita, eikä pelkkä ulkonäkö kerro kaikkea.




    Ainakaan Fabia Rs ei saa seurajaa.

    Nuo kaikkihan oli testissä TM 13/2011 lehdessä.

      
  • Ajattelija2013:

    Joku tämän jo kirjoittikin, mutta lisään itsekin vielä, että toki se Toyota on premiumia, jos sen hinnat nostetaan Audin ja Bemarin tasolle ja sitä edelleen myydään hyvin. Itse kuitenkin epäilen, että ainakin nykymalleilla myynti sakkaisi pahasti.




    Taas yrität Bemarin maineella Audista premium tehdä häpeä jos osaat. Toyota on varmasti Audiin/Skodaa verrattunu Premiumia siitä ei varmaan kenelläkään ole epäilystä.

      
  • http://www.tuulilasi.fi/uutiset/erikoishaastattelussa-audin-kehitysjohtaja-wolfgang-durheimer-minua-eivat-kiinnosta-huonot



    Hyvältä kuulostaa Audin tulevaisuuden kannalta. Varsinkin miehen puheet eri mallien näköerojen kasvattamisesta.

      
  • Mikko__:

    Mutta ohan toi aika huvittavaa, että yli 11 tuhannesta äänestä, äänet olivat jakaantuneet prosentuaallisesti aika moneen merkkiin, joten turha äänestys loppupeleissä, ihmisten omasta "näkökulmasta".

    Tuon kyselyn äänimäärä on jakautunut siten, että esimerkiksi BMW:n ja Audin välillä on 0-6 vastaajan ero sataa vastaajaa kohden. Tuo marginaalinen ero ja kysymyksen asettelu, joka ei edes mahdollista autojen jaottelua premiumeihin ja ei-premiumeihin, tekevät trollispeden trollauksesta tapansa mukaan säälittävää. Taitaa olla aiheet vähissä, kun BMW petti trollin ja teki sen LÖYSIMMÄN bensaturbon.

    Olisi mielenkiintoista kuulla, että miten trolli jaottelee tuon äänestyksen tuloksien perusteella autot premiumeihin ja ei-premiumehin. Missä menee raja?




    Onpas NHB kuumana kun Audia ei pidetä premiumina.

      
  • Sui Hing:


    Ai nyt tais sattua kovaa Volkkari fania en rupee kanssasi enempää inttämään jota epäilemättä yrität sieltä IS uutisesta jopa minä joka en ole Suomalainen ymmärrän että ihmiset eivät pitäneet Audia premiumina ja eihän se sitä tietenkään olekkaan. Koita elää sen tosiasian kanssa




    NHB:n kanssa olen monesta asiasta eri mieltä, mutta tässä en. Otanta oli 11000 ihmistä. Mikä oli vastausprosentti ja miten vastanneiden profiili vaikuttaa mielipiteisiin.



    Tämä ei muuten ole yksin iltapäivälehtien galluppien ongelma. Samaan syyllistytään yliopistollakin. Lähetetään jollekin kohderyhmälle kysely, jossa vastausprosentti on 24. Vaikka vastausten lukumäärä saattaa vaikuttaa kohtuullisen isolta, eikä yksilöiden vaikutus enää tuloksia heilauta, minkäänlaista tilastotietoa päätelmien tekoon ei edes tuo vielä tarjoa. Asiasta vähemmän kiinnostuneet saattaa jättää vastaamatta, joten tällä todennäköisesti on oma vaikutuksena tuloksiin.

      
  • Kuukeri:

    http://www.tuulilasi.fi/uutiset/erikoishaastattelussa-audin-kehitysjohtaja-wolfgang-durheimer-minua-eivat-kiinnosta-huonot

    Hyvältä kuulostaa Audin tulevaisuuden kannalta. Varsinkin miehen puheet eri mallien näköerojen kasvattamisesta.




    No johan on luulot suuria kehitysjohtajalla Audin nykymuotoilusta. Millaisin lasein pitää katsoa, että pitää Audin malleja katseenvangitsijoina tai klassikkoina?



    "Dürheimer: Olen kuullut kritiikkiä monilta markkinoilta, emmekä me muutamien mallien kohdalla ole mielestäni vielä päässeet tavoitteeseemme. Siitäkin huolimatta, että jotkut malleistamme ovat todellisia katseenvangitsijoita. Uudesta A3:sta tuli erinomainen, A8 on tällä hetkellä todellinen klassikko, ja R8 on suorastaan ikoni. Ulkoisen muotoilun vetovoiman ja toteutuksen laadun sekä kokonaisvaikutelman täsmällisyyden suhteen Audi toimii niin ikään mittapuuna. Sitä ei tällä hetkellä osaa kukaan maailmassa paremmin."



    Onneksi sentään tulevaisuuden suunnitelmat vaikuttaa paremmilta, varsinkin tuo "enemmän rohkeutta uusiin linjoihin".



    "Tulevaisuudessa tulen yhdessä muotoilijoidemme kanssa vaikuttamaan siihen, että eri mallisarjat erottuvat ulkonäkönsä suhteen vahvemmin tosistaan. A8-mallin ajaja tulee tulevaisuudessa löytämään autostaan yksityiskohtia, jotka erottavat sen selvästi A4- ja A6-malleista. Tavoite kuuluu seuraavasti: eteenpäin yhä isommin askelein, enemmän rohkeutta uusiin linjoihin."



    Itselläni kiinnostus Audiin on romahtanut viimeisten viiden vuoden aikana pelkästään malliston muotoilullisen floppauksen takia. Uudet mallit on tuntuneet pelkiltä kevyiltä facelifteiltä ulkoapäin ja ei siinä silloin auta tekniset hienoudetkaan tai että sisätilojen tyylikkyys on erinomaisella mallilla. Eli Audille toivomus: Tehkää oikeasti muotoilullisesti persoonallinen ja tyylikäs auto vaikka seuraavasta A6:sta, niin voin hyvinkin ostaa sen.

      
  • Nollakeulavolkkari:



    Onpas NHB kuumana kun Audia ei pidetä premiumina.




    Itse asiassa tässä meinaa kylmä tulla. Trolli kun ei vieläkään näytä kykenevän esittämään ensimmäistäkään vasta-argumenttia. Harvoin näin helpolla trollien jupina vaikenee.

      
  • NHB:

    Nollakeulavolkkari:


    Onpas NHB kuumana kun Audia ei pidetä premiumina.


    Itse asiassa tässä meinaa kylmä tulla. Trolli kun ei vieläkään näytä kykenevän esittämään ensimmäistäkään vasta-argumenttia. Harvoin näin helpolla trollien jupina vaikenee.




    Miksi kenekään sinulle pitäisi mitään esittää olet vain säälittävä syrjäytynyt työtön VW trolli joka päivät pitkät yrittää täällä saada riitaa aikaan milloin kenenkin kanssa.

      
  • Mä oon pystynyt tässä äänestyksessä vaikuttaa jo 4 kertaa tulokseen, montakohan kertaa viel tänää, tai lähipäivinä:



    "Mikä premiumlistan TOP 10 -merkeistä on mielenkiintoisin?"



    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288620093495.html#comments-anchor



    Kertoo jo edellisestäkin äänestyksestä jotain :lol:

      
  • Nollakeulavolkkari:



    Miksi kenekään sinulle pitäisi mitään esittää olet vain säälittävä syrjäytynyt työtön VW trolli joka päivät pitkät yrittää täällä saada riitaa aikaan milloin kenenkin kanssa.




    Vaikka tuo solvaaminen onkin ikiaikainen temppu peitellä argumenttien puutetta, niin koeta edes keksiä mielenkiintoisempia ja osuvampia herjoja.

      
  • Ainakaan Fabia Rs ei saa seurajaa.
    Nuo kaikkihan oli testissä TM 13/2011 lehdessä.




    No niinpäs olikin :smile:



    Se juttu oli kuitenkin lähinnä rata-ajoa, eli siinä ei paneuduttu materiaaleihin, varusteisiin tai vastaaviin tuntemuksiin. Eli siihen minkälainen laatuvaikutelma syntyy kun istuu kyytiin.



    Kiihtyvyyden arvosana oli 7, vaikka ilmoitetut kiihtyvydet olivat 7 sekunnin tienoolla.

      
  • Mikko__:

    Mä oon pystynyt tässä äänestyksessä vaikuttaa jo 4 kertaa tulokseen, montakohan kertaa viel tänää, tai lähipäivinä:

    "Mikä premiumlistan TOP 10 -merkeistä on mielenkiintoisin?"

    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288620093495.html#comments-anchor

    Kertoo jo edellisestäkin äänestyksestä jotain :lol:




    Itse totesin jo ennen tuloksia, että tuollaisessa "tutkimuksessa" äänestävät vain tietyt merkkifanaatikot sitä kilpailevaa merkkiä ja yleisesti sellaista merkkiä äänestetään, joka sattuu eniten harmittamaan. No esim. Lancia tuskin ketään kiinnostaa, joten sitä ei moni äänestänyt. Koko "tutkimuksen" tarkoitushan oli saada raflaava otsikko uutiseen. Yleisestihän kaikki iltapäivälehtien äänestykset ovat tällaisia, mutta olisi nyt edes kysytty niinpäin, että mitkä autot ovat premiumia, niin tulokset olisivat olleet jo aivan toisenlaisia.



    Ottaen huomioon, että Julle käy täälläkin kirjoittelemassa noin 20:lla eri nimimerkillä, niin voisin olettaa, että hän ei ole ihan yhtä tai kahta kertaa äänestänyt IS:n "tutkimuksessa". Luultavasti pelkästään Jullen äänet riittivät tiputtamaan Audin pois listalta. :lol:



    Julle parka, jälleen minun täytyy vinkata sinua, jos yrität esittää täällä useita eri henkilöitä, niin kannattaisi opetella kirjoittamaan Suomea edes välttävästi. On vähän liian läpinäkyvää, kun kaikki täysin samaa sisältöä jankkaavat nimimerkit tekevät tismalleen samanlaisia heikkolahjaisen alakoululaisen tyylisiä kirjoitusvirheitä.



    PS: Joko Julle olet syönyt sen hatulllisen kakkaa, jonka lupasit syödä?

      
  • NHB:

    Nollakeulavolkkari:


    Miksi kenekään sinulle pitäisi mitään esittää olet vain säälittävä syrjäytynyt työtön VW trolli joka päivät pitkät yrittää täällä saada riitaa aikaan milloin kenenkin kanssa.


    Vaikka tuo solvaaminen onkin ikiaikainen temppu peitellä argumenttien puutetta, niin koeta edes keksiä mielenkiintoisempia ja osuvampia herjoja.




    Mielenkiinnosta en tiedä mutta kaikki mitä kirjoitin on totta tiedät sen hyvin itsekkin eli osu ja upposi. jos koet sen solvaamiseksi en mahda sille mitään. Sinun kirjoituksi lukemalla olen oppinut tämmöisen keskustelu tyylin ilmeisesti kun raottaa vähän sinun elämää muillekin alkaa itku. Vaikka varmastit muutkin täällä kirjoittelevat sen tajuavat eivät he ole tyhmiä kuten monesti luulet.

      
  • Ajattelija2013:

    Itse totesin jo ennen tuloksia, että tuollaisessa "tutkimuksessa" äänestävät vain tietyt merkkifanaatikot sitä kilpailevaa merkkiä ja yleisesti sellaista merkkiä äänestetään, joka sattuu eniten harmittamaan. No esim. Lancia tuskin ketään kiinnostaa, joten sitä ei moni äänestänyt.




    Noh noh, kertyvien katseiden ja kommenttien perusteella voin vakuuttaa norsunluunvärisen mattamustakattoisen Deltan kiinnostavan kansaa ihan eri tavalla kuin paljon kalliimpienkaan saksalaispremiumien. Tätä jaksaa itsekin vielä katsella ihaillen neljän vuoden omistuksen jälkeen. Hinnaltaan Delta on pohjalla olevaa Bravoa kalliimpi, harvinainen ja mielenkiintoisesti muotoiltu, miten auto enää voisi olla enemmän premium?



    EDIT: Yksi perinteinen syy premiumin hankintaan on massasta erottuminen. Pääkaupunkiseudun aamuruuhkissa ei juuri epäonnistuneempaa erottautumistapaa olekaan kuin musta Audi A4 tai 3-sarjan BMW.

      
  • Ensi vuoden alussa tulee taas päivitetty talvitesti ja siinä punnitaan mikä on premium-auto ja mikä ei.



    Monestihan nämä kalliit autot ovat menestyneet myös varsin huonosti eli hinta ei ole korreloinut laatua. Toki siellä on listan kärjessä ollut sekä edullisempia että kalliimpia premium-autoja.





    Itse muuten ostan aina ns. Karvalakkiversion autosta. Lisävarusteet maksavat monesti turhan paljon suhteessa hyötyyn. Ja niistä ei paljoa rahaa saa kun autoa joskus vaihtaa.





      
  • nimim Erkki:

    Ajattelija2013:
    Itse totesin jo ennen tuloksia, että tuollaisessa "tutkimuksessa" äänestävät vain tietyt merkkifanaatikot sitä kilpailevaa merkkiä ja yleisesti sellaista merkkiä äänestetään, joka sattuu eniten harmittamaan. No esim. Lancia tuskin ketään kiinnostaa, joten sitä ei moni äänestänyt.


    Noh noh, kertyvien katseiden ja kommenttien perusteella voin vakuuttaa norsunluunvärisen mattamustakattoisen Deltan kiinnostavan kansaa ihan eri tavalla kuin paljon kalliimpienkaan saksalaispremiumien. Tätä jaksaa itsekin vielä katsella ihaillen neljän vuoden omistuksen jälkeen. Hinnaltaan Delta on pohjalla olevaa Bravoa kalliimpi, harvinainen ja mielenkiintoisesti muotoiltu, miten auto enää voisi olla enemmän premium?

    EDIT: Yksi perinteinen syy premiumin hankintaan on massasta erottuminen. Pääkaupunkiseudun aamuruuhkissa ei juuri epäonnistuneempaa erottautumistapaa olekaan kuin musta Audi A4 tai 3-sarjan BMW.




    Siis varmasti Lancia kiinnostaa, jos sellaisen sattuu näkemään. Itsekin olen kyseisen auton nähnyt luonnossa vain muutamia kertoja. Tarkoitinkin siis lähinnä kiinnostusta näin äänestysmielessä. Eivät ihmiset äänestä Lancian tapaista merkkiä, kun eivät oikein edes tiedä mikä se on. Jos olisi pitänyt äänestää mikä on premiumia, niin luulen, että tällöinkään Lancia ei saisi Suomessa paljon ääniä, vaikka se premiumia olisikin. Juuri tästä syystä tuollainen "negatiivinen" äänestäminen onkin typerää.

      
  • Ajattelija2013:

    Joku tämän jo kirjoittikin, mutta lisään itsekin vielä, että toki se Toyota on premiumia, jos sen hinnat nostetaan Audin ja Bemarin tasolle ja sitä edelleen myydään hyvin. Itse kuitenkin epäilen, että ainakin nykymalleilla myynti sakkaisi pahasti.




    Miten Audin laatu ja arvostus saataisiin nostettua vielä Bemarin tai Toyotan tasolle se vaatisi mielestäni luopumisesn Skodan ja Volkkarin tekniikasta. Tosin Audiahan on kokonaan niistä koottu ei ole olemassakaan mitään Audin tekniikka onhan se luonnollista kun se on Volkkarin yksi satelliiteistä.

      
  • Toyota onkin hyvä esimerkki tässä keskustelussa. Ainakin ennen toimittajat purnasivat Lexuksen testeissä siitä, että kojelaudan katkaisijat olivat samoja kuin Toyotassa. Minä en koskaan ole ymmärtänyt, mitä vikaa Toyotan katkaisimissa on. Kyse taitaa olla vain siitä, että idylli premiumista särkyy, kun taviksissa on samoja osia. Mersun ja Bemarin osia, joiden laatu ei Toyotaa erikoisempaa ole, ei käytetä kansanmalleissa, joten vastaavaa ongelmaa ei tule. Idylli säilyy.



    Jossain oli mainittu harvinaisuus eräänä premiumin piirteenä. Tuunaajien työn tuloksia esittelevällä sivustolla amerikkalaiset laittoivat autoihinsa euroopan mallien takavaloja. Siellä ne erottuivat ja siten olivat tavallista hienompia. Näinhän se menee. Markkinointi käyttää tätä asetelmaa surutta hyödykseen ja täällä keskustellaan autojen paremmuudesta fiilispohjalta. Hienoa.



    Joko muuten eurooppalaiset premiumit ovat saaneet paljaat peltipinnat sisustuksessa piiloon? En koskaan ole ymmärtänyt sitä, miksi esimerkiksi punaisessa autossa punaiset oven karmit erottuvat sisustuksessa, vaikka mattamustalla pinnalla ne saisi piilotettua näkymättömiin, kuten monissa tavisjapseissa tehdään.



      
  • Herbert:

    Minä en koskaan ole ymmärtänyt, mitä vikaa Toyotan katkaisimissa on. Kyse taitaa olla vain siitä, että idylli premiumista särkyy, kun taviksissa on samoja osia. Mersun ja Bemarin osia, joiden laatu ei Toyotaa erikoisempaa ole, ei käytetä kansanmalleissa, joten vastaavaa ongelmaa ei tule. Idylli säilyy.




    Katkaisijoissakin on eroja. Näppituntuma ja äänimaailma vaihtelee paljon. Jotku katkaisijat ovat epämääräisen tuntuisia, väljiä, vaimentamattomia ja äänimaailmaltaan kuin Kellogg's:n murot. Onneksi markkinoilla muutakin on tarjolla.



    Joko muuten eurooppalaiset premiumit ovat saaneet paljaat peltipinnat sisustuksessa piiloon? En koskaan ole ymmärtänyt sitä, miksi esimerkiksi punaisessa autossa punaiset oven karmit erottuvat sisustuksessa, vaikka mattamustalla pinnalla ne saisi piilotettua näkymättömiin, kuten monissa tavisjapseissa tehdään.




    Miksi joku siististi maalattu metallipinta pitäisi piilottaa jollakin mitäänsanomattomalla muovilistalla tai "upealla" mattamustalla maalilla?



      
  • NHB:

    Katkaisijoissakin on eroja. Näppituntuma ja äänimaailma vaihtelee paljon. Jotku katkaisijat ovat epämääräisen tuntuisia, väljiä, vaimentamattomia ja äänimaailmaltaan kuin Kellogg's:n murot. Onneksi markkinoilla muutakin on tarjolla.




    Toyotan katkaisijoista ei koskaan ole tullut mieleeni kuvailemasi asiat. Audissakin taitaa olla samaa tavaraa kuin Skodassa, enkä muista testeissä niitä moititun. Eikä minun kokemukseni mukaan ole tarvettakaan, jos toimintaa uutena tarkastellaan. Joskus TM:n käyttötestissä on väljäksi kulunut viiksikytkin Passatista uusittu, joten se ei tietysti premium-laatua ole. Taisi olla jopa tyyppivika jossain mallissa. Aikaa tästä on jo sen verran, ettei tapausta pahemmin kannata muistella tämän otsikon alla.



    Miksi joku siististi maalattu metallipinta pitäisi piilottaa jollakin mitäänsanomattomalla muovilistalla tai "upealla" mattamustalla maalilla?




    Ai Mersussakin näkyy maalattua peltiä sisustuksessa? Luulin, että vaan pienemmissä Audeissa.



    Minusta pelti pitää piilottaa siksi, että se sopii tyyliltään Daciaan, mutta ei keskiluokan tai sitä kalliimpaan autoon. Kyse ei ole mitään sanomattomasta listasta, vaan viimeistelystä. Kun sisustus on muuten hillitty ja värimaailma sovitettu yhteen, kirkkaan sininen, punainen tai edes valkoinen karmi vaan minusta ei sovi kokonaisuuteen.



      
  • Herbert:


    Toyotan katkaisijoista ei koskaan ole tullut mieleeni kuvailemasi asiat. Audissakin taitaa olla samaa tavaraa kuin Skodassa, enkä muista testeissä niitä moititun. Eikä minun kokemukseni mukaan ole tarvettakaan, jos toimintaa uutena tarkastellaan.
    Ai Mersussakin näkyy maalattua peltiä sisustuksessa? Luulin, että vaan pienemmissä Audeissa.




    Yksityiskohdista, joita ei huomaa, ei kannata maksaa. Paljon parempi ostaa vain sellainen auto, missä saa mahdollisimman halvalla sopivan värisen ovenkarmit.



      
  • Premiumin malliksi otin nyt Audi A5:en sisustuksen, koska auto on samaa koko- ja ikäluokkaa kuin Avensis. Oletko Herbert (ja muut premiumia vastustavat) oikeasti sitä mieltä, että sisustuksissa ei ole mitään laadullista eroa. Eli jos merkit peitettäisiin, niin kukaan ei osaisi sanoa, kumpi autoista on "premiumia" tai kalliimpi.



    Audi:

    http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/v/main/reviews/audi/2013-audi-a5-review/2013-Audi-A5-interior.jpg.html?g2_GALLERYSID=TMP_SESSION_ID_DI_NOISSES_PMT





    Toyota:

    http://www.base4car.com/image-post/5080-toyota-avensis-exclusive_interior_0.jpg.html

      
  • Ajattelijalla lipsahti varmaankin ihan vahinkossa Audista kuva joka on varmasti lähes kaikilla varusteilla tältä näyttää vakio A5 sisusta. Siinä on premium kaukana.



    Audi A5

    http://d27bvkdq0v3pxy.cloudfront.net/images/used_cars2/netwheels/353/BPO-853/1383639919823/audi-a5-2011_03_normal_535x401.jpg



    http://d27bvkdq0v3pxy.cloudfront.net/images/used_cars2/netwheels/353/BPO-853/1383639919807/audi-a5-2011_02_normal_535x401.jpg

      
  • Audin sisusta on omaa silmää miellyttänyt aina mutta makuasioitahan nämä.



    Olisi kyllä mukava nähdä edes yksi Toyotan ohjaamo joka näyttää hyvältä eikä sisällä pokemon valaistusta. Korealaisista puhumattakaan. Gee mitä joulukuusia.

      
  • NHB:

    Paljon parempi ostaa vain sellainen auto, missä saa mahdollisimman halvalla sopivan värisen ovenkarmit.


    Mistä näitä limboja kommentteihin riittää, vaikka muuten premium-taso kiinnostaa.



    Näkyykö paljas pelti muuten kalliimmissakin malleissa, eikä vain premium-merkkien perusversioissa? Vai halutaanko siististi maalattu pelti jostain syystä piilottaa mattamustalla teipillä tai listalla noissa parhaimmissa malleissa?



    Ajattelija2013:

    Oletko Herbert (ja muut premiumia vastustavat) oikeasti sitä mieltä, että sisustuksissa ei ole mitään laadullista eroa. Eli jos merkit peitettäisiin, niin kukaan ei osaisi sanoa, kumpi autoista on "premiumia" tai kalliimpi.




    En ole premiumin vastustaja, enkä ole tuota mieltä. Olen vain todennut, että maalatut ovenkarmit eivät mielestäni sovi premiumiin tai edes keskiluokan autoon. Mutta se ei ole seikka, joka määrittelee koko sisustuksen tason.

      
  • Herbert:


    Mistä näitä limboja kommentteihin riittää, vaikka muuten premium-taso kiinnostaa.




    Ei siinä mitään pahaa ole, etteivät jotku asiat vain kiinnosta sinua ja niitä et huomioi. Ihan normaalia se on. Voi olla, että uudessa Avessa kytkimiin on jo vähän satsattu, mutta aina ei todellakaan ole noin ollut. Jos et ole mitään tuollaista huomannut, niin turha sun kanssa on tästä keskustella.

    En ole premiumin vastustaja, enkä ole tuota mieltä. Olen vain todennut, että maalatut ovenkarmit eivät mielestäni sovi premiumiin tai edes keskiluokan autoon. Mutta se ei ole seikka, joka määrittelee koko sisustuksen tason.


    Maalaamattomat tai massatut karmien pitää olla.

      
  • NHB:

    Maalaamattomat tai massatut karmien pitää olla.




    Missä autossa on maalaamaton karmi? Tavisten mattamustan karmin toteutustapaa en ole tarkkaan tutkinut, mutta massaamallako se saadaan premium-tasoa vastaavaksi toisin kuin tavisten mitäänsanomattomalla muovilistalla tai "upealla" mattamustalla maalilla?

      
  • Itselle on premiumia auton sisustuksessa selkeys ja käytettävyys. Esimerkiksi vaihdekepin etupuolelle, alas sijoitetut katkaisimet ja näytöt eivät luo sellaista mielikuvaa tuotteesta, että olisin valmis maksamaan preemion siitä.



    Eikä sitä mielikuvaa muuta miksikään tosiasia, että ko. näytöissä on markkinoiden paras resoluutio tai että ko. katkaisimet naksahtavat tavalla joka miellyttää korvaa.



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit