Uusi Toyota Auris Hybrid 2013

35 kommenttia
2»
  • versman:

    Vetokoukullinen hybrid olisi varmasti myyntimenestys. Aikoinaan Toyotan selitys oli, ettei peruuttaminen sähkömoottorilla onnistuisi, jos autossa olisi koukku. Koukuttomuus ei ole yksin hybridien ongelma. Useimmat ekoautot ovat myös sellaisia, ettei niihin saa vetokoukkua. Vetokoukku nostaisi co2 päästöjä. Syyskesällä markkinoille tulee Mitsubishi Outlander hybrid, johon ennakkotietojen mukaan saa asentaa vetokoukun, mutta mikä tulee hybrid Outlanderin hinnaksi.




    Tiedä sitten, mikä sen koukun laiton estäisi. Esimerkiksi Volvo V60 D6:lla saa vetää 1800 kg perävaunua.



      
  • kuulemma Toyotaan ei voi vetokoukkua asentaa siitä syystä että peruutettaessa hybridi käyttää ainoastaan sähkömoottoria ja sen teho ei yksistään riittäisi tilanteessa jossa autolla ja peräkärryllä pitäisi peruuttaa ylämäkeen, eli eteenpäin ajettaessa ei olisi mitään estettä, silloinhan voimaa tulee molemmista.

      
  • Ei kai tuollaista kommenttia laitettaisi Toyotan sivuille mikäli se tarkoittaisi pelkästään polkupyörätelinettä eli joko vihdoin ja viimein on mahdollista hybridi-Toyotalla vetää peräkärryä, olen tähän asti ollut vetokoukkua vastaan ja sellaista en tähän päivään mennessä omistamiin autoihin ole koskaan hankkinut mutta pitäisiköhän nyt sellainen hankkia kun jos sitä sitten käyttöäkin keksisi. :sunglasses:



    Täältä lisää wagonista. http://www.toyota.fi/cars/coming_soon/auris/wagon.tmex



    Hinta Premium mallissa 32183 € eli hintalisää 1765 € HB-malliin verrattuna.

      
  • Juu on nähty. :smile:



    nyt Tuulilasi taisi tehdä poikkeuksen kun Ekoautotesti oli kokonaisuudessaan luettavissa jo tiistaina netissä ja tuossa lehdessä ei sitten ollutkaan enää mitään uutta. Toivottavasti kesällä saapuvassa farkussa ajo-ominaisuudet pysyvät yhtä "hauskoina".

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit