Saksalaiset oikeat premiumit kasvattavat myyntiä hurjaa tahtia lama Suomessa

8 kommenttia

Saksalaispari onnistuu



Kymmenen eniten rekisteröidyn henkilöautomerkin joukossa on vain kaksi, joiden kokonaisrekisteröintimäärät tammi-elokuun aikana ovat viime vuoteen verrattuna kasvussa. Ne ovat yhdeksänneksi myydyin Mercedes-Benz (+2,8 prosenttia kasvua) sekä kymmenenneksi myydyin BMW (+22,5 prosenttia). BMW:n rekisteröintimäärä kahdeksan kuukauden aikana on TOP-10:n ehdoton ykkösnousija.



http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288595326757.html#comments-anchor

  
  • Kohtahan Bemareilla pääsee ajamaan jokamiesluokassa, kun niitä löytyy nykyisellä myyntitahdilla joka pihasta ja tallin nurkasta. :sunglasses:

      
  • "Ennen myin yhden, nyt myin kaksi, nousua siis 100%!!"

      
  • Audi taas on maailmanlaajuisesti myydyin premium-merkki.

      
  • En pitäisi "myydyintä" minään boostailun aiheena. Onko muka kiva ajella harmaalla Avensiksella kun naapurillakin on ihan samanlainen?

      
  • andertz:

    Audi taas on maailmanlaajuisesti myydyin premium-merkki.




    Audi premium-merkki? Minä vuonna sitä on myyty Bemaria enemmän?

      
  • Tämän vuoden tilanne ensinmäiseltä 7 kuukaudelta



    BMW 932,848 muutos 2012 +8.4%

    Audi 911,800 muutos 2012 +6.9%



    andertz varmasti kertoo minä vuonna se Audi on myynyt enemmän kuin BMW. Ainakaan tänä vuonna se ei ole niin tehnyt eikä viimeseen 50 vuoteen ainakaan.

      
  • En pitäisi "myydyintä" minään boostailun aiheena. Onko muka kiva ajella harmaalla Avensiksella kun naapurillakin on ihan samanlainen?




    Samaa mieltä. Ainakin omaa mieltä lämmittäisi omistaa todella harvinainen ja ainutkertainen auto. Sellaista ei valitettavasti tallista löydy ja tilanne on se että tässäkin pikkukylässä pyörii useampiakin tarkalleen samanlaisia tummansinisiä 5-Bemareita kuin minulla. Vanteista tunnistaa omansa Prisman parkkipaikalla. Ei ole kovin mieltäylentävää. Tosiaan sama tilanne kuin olisi se harmaa Corolla. Taidan mennä ostamaan sen DeLoreanin :tongue:



    Sen toki näen positiivisena tässä BMW:n myynnin kasvussa, että kun merkillä menee hyvin niin heillä on rahaa jatkossakin jatkokehittää ja valmistaa heinoja autoja. Ja tuottaa varaosia vanhempiin.

      
  • no-kia:


    Sen toki näen positiivisena tässä BMW:n myynnin kasvussa, että kun merkillä menee hyvin niin heillä on rahaa jatkossakin jatkokehittää ja valmistaa heinoja autoja. Ja tuottaa varaosia vanhempiin.




    Paitsi, että BMW:hen ei nyt tahdo saada varaosia. "20 prosenttia korjaamoasiakkaista ei saa autoaan kuntoon varaosapulan takia."

    Jos itse auto onkin, niin BMW:n tietojärjestelmät ei tunnu kovin premiumia olevan.



    http://www.tekniikkatalous.fi/autot/uusi+tietojarjestelma+petti+heti+ndash+bmwt+jonottavat+varaosia+saksassa/a923120

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit