AINOAT OIKEAT PREMIUMIT MINUN MIELESTÄNI

17 kommenttia

Ainoat kunnon Premiumit, jotka MINULLE kelpaa:



* Audi, koska on tekniikan edelläkävijä jossa ei ole vikoja ja muotoilu on ainutlaatuista. Kaikissa neliveto vakiona. Ei mikään tuulitunneli auto vaan kunnon luja plasto.

* VW. PARASTA LAATUA ja upeat värit ohjaamossa ja paljon mittareita sisällä. Ei vikoja joita tarvitsisi korjata. Aito alkuperäinen kansanauto ja kunnon takatuuppari. Ajettavuus hyvä paitsi tuulessa ja maantiellä.



Näiden autojen laatu ja hinauspalvelu on aina toiminut ja olen ajatellut, että muut autot ovat mitättömiä näiden rinnalla. Kaiken maailman laatututkimukset ja tilastot ovat kaikki pelkkää harhaa ja totuus löytyy ajattelemalla asioita ja ostamalla premiumin tästä listasta :lol: :lol: :lol:

  
  • Ai niin lisättäköön, että tämä on MINUN mielipiteeni. Muita mielipiteitä saa esittää, mutta saatan vängätä omani puolesta, mutta se lienee keskustelujen tarkoitus - ei niinkään fiksun tiedon hakeminen tai jakaminen. :tongue:

      
  • Loistava veto, varmaan osuu ja uppoaa,heh heh.

      
  • Ainakin Audia myydään paljon, vaiko onko ne jotain lumeostoja ? Tai onko ADAC ostanut Audeja tilastojen kohentamiseksi ?

      
  • Kopio nimimerkille tiedoksi että lisäisin vielä Volvon listaan. Siitä lähtien kun olen henkaillut nykyisen poikäystäväni kanssa on Volvon keinonahkaiset takapenkkit tulleet oikeen tutuksi ja olenkin saanut siellä todellista premium kyytiä!

      
  • Ajattelija2014:

    Kopio nimimerkille tiedoksi että lisäisin vielä Volvon listaan. Siitä lähtien kun olen henkaillut nykyisen poikäystäväni kanssa on Volvon keinonahkaiset takapenkkit tulleet oikeen tutuksi ja olenkin saanut siellä todellista premium kyytiä!




    Pakkohan tämä on ottaa jonain kunnianosoituksena, kun samassa ketjussa kaksi eri henkilöä käyttää minulta kopioitua nimimerkkiä. Aloittaja sentään osaa kirjoittaa, mutta Julle ei ole vieläkään oppinut -äng äännettäkään, monista korjauksistani huolimatta.



    Tosin Jullen tasoiselta homottelevalta teiniltä tuon kopioinnin vielä ymmärrän, mutta että aikuinen ihminen alentuu Jullen kanssa samalle tasolle ja ryhtyy kopioimaan nimimerkkejä. Ei kyllä ole aloittajankaan oikeasta nimimerkistä paljoa epäilystä. Kyllä se premium näemmä koville ottaa. Oikein sääliksi käy. Voimia sinulle. :hug:



      
  • Tässä minun ja poikaystäväni lempi Audi niin ihanan söpö ja miehekäs premium A1 Elton John Edition. http://gaycarfans.com/wp-content/uploads/2010/06/AudiA1EltonJohn.jpg

      
  • Alas on palstan taso vajonnut, mutta eihän huumorikaan huono asia toisaalta ole. Kieltämättä repesin tuolle Elton John Edition -mallille. :lol:

      
  • Pitkäikäisenä BMW harrastajana ja autotietäjänä lähdin kaverin avuksia ostamaan autoa. Mukaan tarttui Audi A4, ei tuo ollenkaan huono vehje ole hintaansa nähden. TFSI on todella taloudellinen ja suorituskykyinen. Etuveto tiedettiin toki puskevaksi, ei juuri muutaq huonoa siitä ole löytynyt.

      
  • Porsche, Audi, Bentley, Lamborghini, Bugatti ja Volkswagen lyövät viisaat päänsä yhteen ja lopettavat keskinäisen kisailun. Ne muodostavat tuoreimpien tietojen mukaan uuden autosuunnittelukeskittymän Auto Anion -nimen alle käyttäen FAG-pohjalevyä.

      
  • Green



    Sori nuo nimimerkin vuosiluvut jäi huomioimatta.




    Ok. Ei ongelmaa. :smile:

      
  • FAG-pohjalevy.



    Emmää tiädä, onhan tää ehkä tyhmin, mutta hauskin ketju miesmuistiin :xmas:

      
  • Ajattelija muuttuu näemmä fiksummaksi vuosi vuodelta. :flower:

      
  • Varaan nimimerkin "Autotietäjä2017".



      
  • Eikö Eltonilla ole nykyään Aaaa kakkonen? Premium tottakai.

      
  • Eltonin vanha A8:si on löytänyt näköjään uuden omistajan samoista piireistä.



    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/389702_10150959893533958_869843562_n.jpg



    Audi on aina ollut tietyissä piireissä se ykkös premium

    http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/9BA9CAF902C192F1CA256F010010C2C6

      
  • Älkääs pojat yhtään halveksiko. Olen noissa samoissa piireissä Volkkarillani ja minulla on ihan kiva ja onnellinen olo. Sitä paitsi noi on ihan parhaat piirit....

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit