Lamborghinilta tulossa etuvetoisia urheiluautoja

7 kommenttia

Yhteistyö Volkkarin ja Audin kanssa syvenee sen tuloksena tulee etuvetoisia Lamboja. Milloin on dieselin vuoro? itseäni kiinostaisi etuvetoinen Lamborghini Huracan 2.0 TDI DSG S-line. Vero ei olisi varmaankaan kovin suuri kyseisellä tekniikalla.



http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288727796541.html?pos=ksk-trm-auto-ostu

  
  • Mietihän vielä toisenkin kerran. Etuvetoinen keskimoottorinen tehokas auto... Ei tule tapahtumaan

      
  • Ajattelija2014:

    ...itseäni kiinostaisi etuvetoinen Lamborghini Huracan 2.0 TDI DSG S-line...


    :grin:

      
  • Voi harmi Iltasanomissa virheellisesti uutisoitiin ensin että tulisi etuvetoisia "Edit: Klo 13.06, juttua muutettu, autojen etuvetoisuus muutettu takavetoisuudeksi" Siihen loppu minun kiinnostus Lamborghiniä kohtaan. :weary:

      
  • NHB:

    Mietihän vielä toisenkin kerran. Etuvetoinen keskimoottorinen tehokas auto... Ei tule tapahtumaan




    Panee väkisin miettimään että ketkä noita uutisia tuolla oiken värkkää. Nolaavat itsensä kerta toisensa jälkeen. Alkuperäisessä uutisessa ei missään mainita etuvetoisuutta vaan ja ainoastaan takavetoisuus. Nelivetoisena ja takavetoisena noita tehokkaita keskimoottorisia autoja on tunnetusti aina tehty. Etuvetoista ei tulla näkemään. Yksi sellainen on jonkun toimesta valmistettu muistaakseni, korjatkaa toki jos olen väärässä.

      
  • Mikähän muuten lienee tehokkain sarjavalmisteinen etuvetoauto? Focus RS350? Vai ehkä joku Cadillac?

      
  • tracktest:


    Panee väkisin miettimään että ketkä noita uutisia tuolla oiken värkkää. Nolaavat itsensä kerta toisensa jälkeen. Alkuperäisessä uutisessa ei missään mainita etuvetoisuutta vaan ja ainoastaan takavetoisuus. Nelivetoisena ja takavetoisena noita tehokkaita keskimoottorisia autoja on tunnetusti aina tehty. Etuvetoista ei tulla näkemään. Yksi sellainen on jonkun toimesta valmistettu muistaakseni, korjatkaa toki jos olen väärässä.




    Roskalehdet kirjoittavat roskaa roskaihmisille. Tuon roskan tuottaminen jatkuu niin kauan kuin roska uppoaa kansaan, ja kuten tämänkin keskustelu osoittaa, niin kysyntää näyttää olevan.

      
  • Ja silti joku itsensä nolaava pussihousu tulee näitä satuja kertomaan faktoina autofoorumeille :lol:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit