Iso premiumauto n. 30 000 eurolla, ainakin mikäli uskomme...

42 kommenttia
2»
  • Koko premium höpinä on absurdiudessaan jo ironista.



    Mun on nyt kyllä pakko saada premium, ellei mulla jo sitten satu olemaan.



    Mutta arvoisat asiantuntijat, olkaa hyvä ja listatkaa premiumit ja mikä on premiumien premiumi? :weary:



    En taida enään jaksaa näitä höpö höpö juttuja. Hyvää alkavaa vuotta kaikille ja näkemiin. :lol:

      
  • Mun on nyt kyllä pakko saada premium,




    Siltä se tosiaan vaikuttaa.

      
  • vkk39:

    Koko premium höpinä on absurdiudessaan jo ironista.

    Mun on nyt kyllä pakko saada premium, ellei mulla jo sitten satu olemaan.

    Mutta arvoisat asiantuntijat, olkaa hyvä ja listatkaa premiumit ja mikä on premiumien premiumi? :weary:

    En taida enään jaksaa näitä höpö höpö juttuja. Hyvää alkavaa vuotta kaikille ja näkemiin. :lol:






    Kannattaa aloittaa premium-opinnot vaikkapa tuosta linkistä:

    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288525782731.html



    Jostain tietämättömyydestä tai kateudesta nämä premium-määreen kyseenalaistamiset kertoo. Useamman vuosikymmenen aikana vakiintunutta termiä vastaan taisteleminen on vaan yhtä epätoivoista kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan.



    Tätä voi lauleskella pahimpaan premium-auton puutteeseen, kun sanatkin löytyy:

    http://www.ouvirmusica.com.br/popeda/1636621/#mais-acessadas/1636621





      
  • Täältä voi sitten opiskella mitä autoja ihmiset eivät pidä premiumina kuten esim. Audia.



    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288620093495.html





    11611 ihmistä vastasi kysymykseen mitkä eivät kuulu premiumeihin.



    Eniten pudotusääniä sai Alfa Romeo (14 prosenttia). Italialaismerkin erityisyys ei tunnu purevan siis suomalaiseen makuun erityisen hyvin. Vain hieman paremmin äänestyksessä pärjäsi Mini. Sen pudottaisi premiumlistalta ensimmäisenä 13 prosenttia lukijoista. Sitten onkin luvassa melkoinen yllätys: peräti 11 prosenttia äänestäneistä oli sitä mieltä, etteivät Audi tai Volvo kuulu premiumryhmään.

      
  • A-utoilija:

    Jostain tietämättömyydestä tai kateudesta nämä premium-määreen kyseenalaistamiset kertoo. Useamman vuosikymmenen aikana vakiintunutta termiä vastaan taisteleminen on vaan yhtä epätoivoista kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan.




    Lisähintaan vankkumattomasti uskovat jaksavat nostaa etenkin tuon kateuden esille. Miten olisi ihan vain jotakin "keisarin uudet vaatteet" -tyyppistä heräämistä? Tai kokemuksen tuomaa perspektiiviä?



    Kertoihan tuo Iltasanomien artikkeli tällaiset ihan huomioitavat havainnot termistä:



    Kerrattakoon, että premiumin koetaan antavaksi kuluttajalle todellista tai kuviteltua lisäarvoa korkeamman hintansa myötä. Avainsanat määrityksessä ovat ”koetaan” tai ”kuviteltua”. Premium voi siis olla myös subjektiivinen näkemys ja autossa täysin kuviteltukin ominaisuus



    Se tarkoittaa, että termin sisältöä voi hyvinkin kyseenalaistaa. Ja makuasioistakin kun on kyse, niin ei ole "yhtä totutta".



    Ajattelija2013:

    Ei tarvitse määritellä mitään uudestaan.




    Niinhän sitä kuvittelisi. Aina voi ajatella asioita uusista, tai erilaisista vinkkelistä.



    Jännä, miten Iltasanomat useinkin jaksaa nostaa aiheen myös käsittelyyn, näköjään. Kun teistä kahdesta asia on ihan "selvä juttu"...

      
  • Vai että ihan Iltasanomat! Sehän se on vankkumaton auktoriteetti tässäkin asiassa! Luotetaan siihen!

      
  • hedo:

    Vai että ihan Iltasanomat! Sehän se on vankkumaton auktoriteetti tässäkin asiassa! Luotetaan siihen!




    Mikäköhän lehti pitäisi olla kertomassa yksinkertaisen äänestyksen tulos, että sinä ymmärtäisit kansan kertoneen oman näkemyksensä?



    Ja pitäisikö meidän uskoa sinun mihin-lie-auktoriteettiisi että sinä "tiedät paremmin" muutenkaan?



    Lehtihän on huomannut, että asia aiheuttaa keskustelua. Se on ihan hyvin jäljillä lisähinta-termin sisällön kyseenalaistamisen kanssa. Toisin kuin sitä nyt täälläkin jotkut nimimerkit vankkumattamasti ja jopa merkkisidonnaisesti bunkkeroivat.

      
  • Niin. Koko kansahan siellä Iltsikan sivuilla on käynyt äänestämässä, laidasta laitaan, tasapuolisesti.

      
  • Premium:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Premium_segment



    Tässä keskustelussa olisi mielenkiintoinen tutkimusaihe vaikka opinnäytetyöksi. Humanistiseen tiedekuntaan.

      

  • Mikäköhän lehti pitäisi olla kertomassa yksinkertaisen äänestyksen tulos, että sinä ymmärtäisit kansan kertoneen oman näkemyksensä?




    Ehkä Kumppanin mielestä eduskuntavaalitkin pitäisi järjestää niin, että ihmiset äänestävät ketää eivät halua eduskuntaan. Ja luonnollisesti jokainen saa äänestää netin kautta vaikka tuhat kertaa.

      
  • Ajattelija2013:


    Mikäköhän lehti pitäisi olla kertomassa yksinkertaisen äänestyksen tulos, että sinä ymmärtäisit kansan kertoneen oman näkemyksensä?


    Ehkä Kumppanin mielestä eduskuntavaalitkin pitäisi järjestää niin, että ihmiset äänestävät ketää eivät halua eduskuntaan. Ja luonnollisesti jokainen saa äänestää netin kautta vaikka tuhat kertaa.




    Ei onnistu äänestää 1000 kertaa. olen kokeillut vain kerran onnistuu samasta IP osoitteesta. Miksi ne 11 tuhatta ihmistä ovat väärässä Audin suhteen? se on isompi otanta kuin vaikka puolueista oteteut kannatus gallupit.

      
  • "Ei onnistu äänestää 1000 kertaa. olen kokeillut vain kerran onnistuu samasta IP osoitteesta."



    Harvalla on pysyvä, kiinteä ip-osoite. Jos on mokkulayhteyden varassa, senkun vaan katkaisee yhteyden ja muodostaa sen uudelleen. Näin saadaan uusi ip-osoite. Ja sillä aikaa kun odottaa yhteyden muodostumista, poistaa selaimesta evästeet. Helppoa kuin heinänteko. Sitten vaan uudelleen antamaan äänensä hyvän asian puolesta, uudella ip-osoitteella.



    Itse olen käyttänyt menetelmää menestyksellä esim. lukiessani uutisia palveluissa,joissa päivittäisten ilmaisten lukukertojen määrää on rajoitettu.



    Toiminee joidenkin muidenkin yhteystapojen kanssa, mutta tuhatta kertaa en ainakaan itse lähtisi näin kepulikonstilla äänestämään. :weary:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit