Uusi Espace

4 kommenttia

Valmistaja on antanut ensimmäiset kuvat julkisuuteen: http://es.autoblog.com/2014/09/25/renault-espace-la-version-de-produccion-para-paris-2014/



Upea tila-auton ja katumaasturin yhdistelmä = juuri tällainen sen auton pitääkin olla!

- sieltä näkee liikenneympäristön

- sinne on helppo kulkea

- tilaa on niin ihmisille, kuin tavaroillekin

- maavara ja mahdollinen 4-veto takaa etenemisen kaikissa olosuhteissa

  
  • Löysin heti kaksi syytä, minkä vuoksi minua ei kiinnosta: Autohan on suorastaan ruma sekä ranskalainen.

      
  • Itsekin katselin, että onpas tila-autoon tullut paljon maavaraa. Onko tuo tosiaan uusi linjanveto, korotettu malli vai kuvien välittämä harha? Onko Renault antanut jotain lausontoja tästä? Sinänsä tuo olisi kaikenmaailman crossovereiden aikana ihan luonnollinen kokeilu.



    Tuon lisäksi silmiin pisti se, kuinka korkea keula on, jonka vuoksi/ansiosta vyötärölinja on korkealla eli lasi ovat matalia. Tuo parantaa turvallisuutta sivutörmäyksessä, keventää autoa ja helpottaa huurteenpoiston toimintaa. Ovien laseja on myös kavennettu kevennymielessä. Tuloksen on tuo hyvin suuri A-pilarin takana oleva ikkuna.



    Sinänsä auton korkeus ei ole mikään oikotie onneen. Kaikki mainostamasi asiat tulevat ajettavuuden ja taloudellisuuden kustannuksella. Suhteellisen terveenä ja normaalin näkökyvyn omaavana henkilönä itse säädän kompromissit mieluimmin toiseen suuntaan keskiarvosta. Viime aikoina olen miettinyt, että uusi MX-5 voisi olla kiva kakkosauto.

      
  • Melko tyylikäs mutta samalla aika matalan oloinen siinä mielessä että onko tarpeeksi tilaa korkeussuunnassa isoille tavaroille.

      
  • Manual:

    Löysin heti kaksi syytä, minkä vuoksi minua ei kiinnosta: Autohan on suorastaan ruma sekä ranskalainen.




    Ei minusta yhtä ruma kuin esimerkiksi BMW X4, tämmöisellä autolla voi ajella korkeintaan säkki päässä ettei kukaan tunnista.



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit