Premium luokan työsuhdeautojen ykkönen BMW

78 kommenttia
13»
  • Ajattelija tee meille kaikille palvelus ja poistu foorumilta. Uskon että Julle lähtee myös sinun hävittyä. Kuten itsekkin sanoit että olet kyllästynyt nyt olisi hyvä hetki sinun poistua kaikkine nimimerkkeineen. Uskon että koko foorumi muuttuu sen jälkeen asialliseksi paikaksi.



    Sen verran on Jullea puolustettava että hänhän sai sinut kiinni lämppäreihin liittyvässä jutussa. Siitä ettei sinulla ole autoa jota olet väittänyt kun erehdyt valehteleaam siihen varusteita jotka eivät edes käy kyseiseen autoon.



    Kiitos jo etukäteen.

      
  • Ilmeisesti Tracktest on niin palvomansa tuotemerkin lumoissa, ettei tosiaan tajua mitä täällä tapahtuu. Yksi kirjoittaja suorastaan kiusaa tiettyjä nimimerkkejä esiintyen lukuisilla eri nimimerkeillä, joita kaikkia yhdistää huono kieliasu, sekä se, ettei niillä ole tiettyjen hokemien lisäksi juuri mitään sanottavaa. En viitsi mainita häirikön käyttämiä nimimerkkejä, mutta kyllä hän itsensä tästä tunnistaa. Se mitä hän valitettavasti ei tunnista, on, että hän on sairas tai vähintäänkin vakavasti häiriintynyt.



    Paitsi että tämä kiusaaminen on kohteilleen (joihin itsekin varmasti kohta kuulun) ikävää, on se myös tälle keskustelupalstalle turmiollista. Lähestulkoon jokainen asiallisenakin alkanut keskustelu kääntyy tämän terroristin ohjaamana järjettömäksi kinasteluksi, jossa ei ole enää asian tynkääkään.



    Mutta koska tämä kiusaajahäirikkö ei tajua omaa tilaansa, on parasta, että hänen horinansa jätetään vastedes omaan arvoonsa, ts. kokonaan ohittaen ikäänkuin kommenttia ei olisikaan. Jokainen vastaus motivoi hänet taas kymmeneen uuteen kommenttiin, ja sitähän me emme halua.

      
  • Mutta koska tämä kiusaajahäirikkö ei tajua omaa tilaansa, on parasta, että hänen horinansa jätetään vastedes omaan arvoonsa, ts. kokonaan ohittaen ikäänkuin kommenttia ei olisikaan. Jokainen vastaus motivoi hänet taas kymmeneen uuteen kommenttiin, ja sitähän me emme halua.




    Pitäkäämme tästä kiinni.

      
  • Ajattelija:

    Etkö ihan oikeasti ymmärrä mistä tässä on kyse, Etkö nyt oikeasti ymmärrä,




    Jankuttaja jankuttaa aina vaan.



    Tiesitkö ajattelija, että kun liian pitkään jankuttaa samaa asiaa joku voi pistää kirjaimellisesti turvan rullalle? Täällä tämä ei onnistu, jankutuksesi jatkuu aamusta iltaan. Kertoessasi "olemme lähinnä tuoneet esille" puhut monikossa onko teitä isokin joukkio keiden puolesta puhut, kun tämä sama raina toistuu alvariinsa? En kuitenkaan viitsi tämän enempää sinun kierroksiasi nostaa, kun käyt kaiken aikaa kuumana kuin hellankoukku. Tekisi tosiaan terää sinulle hypätä seuraavaan koneeseen ja pitää taukoa pari seuraavaa viikkoa näin aluksi.

      
  • NHB kokeilit sitten uudella nimimerkillä. Sinut on myös helppo tunnistaa samaksi henkilöksi. Miksi alennutte itse kirjoittelemaan usealla nimimerkillä? Ette ole sen kummempia kuin parjaamanne henkilö. En hyväksy kiusaamista missään muodossa, mutta kyllä tuo piikittely ja mollaus on kovin yleistä. Eikä sitä täällä harrasta vain yksi henkilö vaikka joku näin koittaa väittää. Sillä joka näin väittää on se mielestäni jo härskiä hurskastelua. Erilaiset muodot vaan hieman vaihtelee miten kukin piruilee. Itse haluasin, että palsta palautuisi asialliselle tolalle ennen pitkää tämä pa*** kaatuu kaikkien niskaan.



    Ja näyttää toisille tämä merkin tunnustaminen olevan kuin punainen vaate. Itse en näe mitään pahaa siinä, että on oman merkkinsä löytänyt monen merkin kautta tosin. Enkä ole oman merkkini lumoissa se vaan on minulle se sopivin eikä sitä teidän vi******* muuksi muutu.

      
  • tracktest:

    NHB kokeilit sitten uudella nimimerkillä. Sinut on myös helppo tunnistaa samaksi henkilöksi. Miksi alennutte itse kirjoittelemaan usealla nimimerkillä? Ette ole sen kummempia kuin parjaamanne henkilö.


    Olenko provosoinut sinua jollakin tavalla? Omasta mielestäni olen kirjoittanut sinulle jo pitkään vain asialinjalla, mutta jostain syystä päätit vastata perättömillä syytöksillä ja tarpeettomalla sotkulla. Olet nyt itse etunenässä viemässä keskutelua epäasialliseen suuntaan. Olen valmis unohtamaan vielä tämän kerran jos lopetat tuon perättömän syyttelysi ja asiallisesti vastaat kysymyksiini. Käykö tällainen ratkaisu vai haluatko viedä keskustelun lapselliseksi päänaukomiseksi?



      
  • Elä NHB nyt viitsi sinut on niin helppo tunnistaa myös muista nimimerkeistä. Alat heti uhkailemaan ja kiristämään jos joku mainitsee myös sinun muista nimimerkeistä.

      
  • NHB:

    Olenko provosoinut sinua jollakin tavalla? Omasta mielestäni olen kirjoittanut sinulle jo pitkään vain asialinjalla, mutta jostain syystä päätit vastata perättömillä syytöksillä ja tarpeettomalla sotkulla. Olet nyt itse etunenässä viemässä keskutelua epäasialliseen suuntaan. Olen valmis unohtamaan vielä tämän kerran jos lopetat tuon perättömän syyttelysi ja asiallisesti vastaat kysymyksiini. Käykö tällainen ratkaisu vai haluatko viedä keskustelun lapselliseksi päänaukomiseksi?




    Onhan tuo totta mitä sanot.



    Siitä menen takuuseen, että kirjoitan vain yhdellä nimimerkillä näin ei kaikkien kohdalla ole. Onhan näitä täällä, tiedät sen itsekin ja niitä on useita.



    Oli hyvä, että nostettiin asia pöydälle. Se että jätetään porukalla yksi ulos "hiekkalaatikolta" on myös kiusaamista ja en usko, että tähän fiksut haluaa lähteä. Ja olisihan se erittäin väärin. Mielestäni olisi korkea aika antaa kaikille yksi mahdollisuus korjata tapansa kyllä siihen kaikki pystyy jos haluaa. Annoithan sinä myös minulle mahdollisuuden hoitaa tämä meidän pieni keissi asiallisesti. Tehdään niin. Julle85 takaisin ja asialinjalla ja tätä pitää myös vaatia kaikilta muilta. On naurettavaa että Audi vs BMW törmäys, kannattajien kesken kulminoi lähes kakki auto-keskustelut. Kunnioitusta joka suuntaan, olkoon tämä rauhanjulistus joka suuntaan. Aika näyttää riitääkö tämä käden ojennus. Onpahan ainakin yritetty. :sunglasses:

      
  • Tiesitkö ajattelija, että kun liian pitkään jankuttaa samaa asiaa joku voi pistää kirjaimellisesti turvan rullalle?




    Eli Julle ei ole jankuttanut kertaakaan? Vai että oikein turpa rullalle? Jospa nyt sinäkin rauhoittuisit ja yritetään tosiaan pysyä asialinjalla.



    Mutta jankutan nyt vielä kerran, jotta ymmärtäisit, että tässäkään keskustelussa uskoakseni kenelläkään ei ole ollut tarkoituksena arvostella Bemaria. Ei ainakaan minulla. Joku "Audifanikin" on kyllä välillä kirjoittanut parilla nimimerkillä, mutta en todellakaan minä, enkä oikein jaksa uskoa, että ketään sellainen, joka yleisesti jollain vakionimimerkillä kirjoittaa.

      
  • Ajattelija2013:

    Eli Julle ei ole jankuttanut kertaakaan? Vai että oikein turpa rullalle? Jospa nyt sinäkin rauhoittuisit ja yritetään tosiaan pysyä asialinjalla.

    Mutta jankutan nyt vielä kerran, jotta ymmärtäisit, että tässäkään keskustelussa uskoakseni kenelläkään ei ole ollut tarkoituksena arvostella Bemaria. Ei ainakaan minulla. Joku "Audifanikin" on kyllä välillä kirjoittanut parilla nimimerkillä, mutta en todellakaan minä, enkä oikein jaksa uskoa, että ketään sellainen, joka yleisesti jollain vakionimimerkillä kirjoittaa.




    Ei ymmärryksessäni ole vikaa. Ei ole arvosteltu, jääköön tämän asian käsittely tähän.



    Parahin puolustukseksesi yhden nimimerkin käyttäjänä on ehkä se kuinka paljon kirjoitat päivässä tuolla Ajattelija2013 nimimerkillä. Ja se jos hoidat työsi siinä sivussa kunnialla, on tuo jo sinänsä saavutus.



    Voisithan sinä pistää Audi-fanatikot ruotuun, on siinä joukossa parannettavaa yhtä lailla. Provoajat ja kaiken maailman huutelijat kuuluu tiedätte kyllä minne.

      
  • Voisithan sinä pistää Audi-fanatikot ruotuun, on siinä joukossa parannettavaa yhtä lailla. Provoajat ja kaiken maailman huutelijat kuuluu tiedätte kyllä minne.




    Siihen ruotuun laittamiseen minulla tuskin on valtaa, mutta olen joskus "Audifaniakin" näpäyttänyt. Näpäytetään jatkossakin.



    Pieni kärjistäminen kuulunee nettikeskusteluissa asiaan, mutta useiden nimimerkkien käyttäminen ja provoaminen vailla mitään asiasisältöä vain pilaa hyvätkin keskustelut.

      
  • Penteles:

    Myös kolareita muita automerkkejä enemmän.

    http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/44125-nyt-se-on-selvitetty-bemarikuskeilla-rytisee-eniten




    Tuo vanhojen Bemareiden osuus ei nyt kauheasti yllättänyt. Niitähän ostavat ne alle 20-vuotiaat "keskimääräistä paremmat kuskit", jotka hallitsevat takavedon ja jotka vaihtavat matalaprofiiliset kesäkumit alle 1. maaliskuuta.

      
  • Ajattelija2013:

    Tuo vanhojen Bemareiden osuus ei nyt kauheasti yllättänyt. Niitähän ostavat ne alle 20-vuotiaat "keskimääräistä paremmat kuskit", jotka hallitsevat takavedon ja jotka vaihtavat matalaprofiiliset kesäkumit alle 1. maaliskuuta.




    Minkä ikäisiä mahtaa olla nämä uusimmilla autoilla ajavat, se ei selviä ennen kuin otetaan käyttöön kilometrivero, jos sittenkään. :smile:



    - Vanhemmat Bemarit joutuvat onnettomuuksiin noin 20 prosenttia useammin.

    - Uusilla malleilla vahinkoja sattuu 15 prosenttia useammin kuin muilla autoilla.

      
  • Penteles:

    Ajattelija2013:
    Tuo vanhojen Bemareiden osuus ei nyt kauheasti yllättänyt. Niitähän ostavat ne alle 20-vuotiaat "keskimääräistä paremmat kuskit", jotka hallitsevat takavedon ja jotka vaihtavat matalaprofiiliset kesäkumit alle 1. maaliskuuta.


    Minkä ikäisiä mahtaa olla nämä uusimmilla autoilla ajavat, se ei selviä ennen kuin otetaan käyttöön kilometrivero, jos sittenkään. :smile:

    - Vanhemmat Bemarit joutuvat onnettomuuksiin noin 20 prosenttia useammin.
    - Uusilla malleilla vahinkoja sattuu 15 prosenttia useammin kuin muilla autoilla.




    Huomaa, että tekstissä "uusi" Bemarikin on jopa kymmenen vuotta vanha. Ei tässä siis kovin uusista Bemarista voida puhua. Itse en oikein jaksa uskoa, että esim. alle 5-vuotiailla Bemareilla ajettaisiin merkittävästi enempää onnettomuuksia kuin muillakaan merkeillä.



    Ja täytyy myös huomata, että kolareiden määrää ei ole suhteutettu ajettuihin kilometreihin. Uudemmilla Bemareilla luultavasti ajetaan keskimääräistä enemmän.

      
  • Ajattelija2013:

    Penteles:
    Ajattelija2013:
    Tuo vanhojen Bemareiden osuus ei nyt kauheasti yllättänyt. Niitähän ostavat ne alle 20-vuotiaat "keskimääräistä paremmat kuskit", jotka hallitsevat takavedon ja jotka vaihtavat matalaprofiiliset kesäkumit alle 1. maaliskuuta.


    Minkä ikäisiä mahtaa olla nämä uusimmilla autoilla ajavat, se ei selviä ennen kuin otetaan käyttöön kilometrivero, jos sittenkään. :smile:

    - Vanhemmat Bemarit joutuvat onnettomuuksiin noin 20 prosenttia useammin.
    - Uusilla malleilla vahinkoja sattuu 15 prosenttia useammin kuin muilla autoilla.


    Huomaa, että tekstissä "uusi" Bemarikin on jopa kymmenen vuotta vanha. Ei tässä siis kovin uusista Bemarista voida puhua. Itse en oikein jaksa uskoa, että esim. alle 5-vuotiailla Bemareilla ajettaisiin merkittävästi enempää onnettomuuksia kuin muillakaan merkeillä.

    Ja täytyy myös huomata, että kolareiden määrää ei ole suhteutettu ajettuihin kilometreihin. Uudemmilla Bemareilla luultavasti ajetaan keskimääräistä enemmän.




    Ajattelija2013 on täsmälleen oikeassa, ei missään muissa maissa vuoden 2004 BMW ole "uusi" niin kuin meillä Suomessa.

    2010-luvun autot ovat uudehkoja, eletäänhän jo vuotta 2014.



    Vanhoista BMW:stä joista 3.7 sataa autoa kohden onnettomuuksiin joutuvat, noiden kuljettajista suuri osa on juuri kortin saaneita. Eikä tuo luku ole iso kun sitä hieman taustoitetaan. Tuo paisuttelu hieman huvittaa sillä aihe nostetaan tämän tästä framille. Selvästi suosituin automerkki 18-25 vuotiaiden nuorten keskuudessa on nimenomaan BMW. Tehokas takavetoinen auto, taitamaton kuljettaja ja renkaat yleensä halvimmat mahdolliset kulutuspinnat rajamailla lain sallimaa, näin negatiivinen yhtälö on valmis. Loppuun kuluneilla renkailla on suuri merkitys nuorten aiheuttamilla vahingoilla, sillä jarrutusmatkat moninkertaistuu huonoilla renkailla verrattuna laadukkaisiin kalleimpiin renkaisiin. Kun tuohon lisätään vielä hurjat nopeudet autot ei yksinkertaisesti pysy taitoja vasta hankimassa olevan kuljettajan hyppysissä. Vahinkoja sattuu muun liikenteen seassa aivan varmasti.



    Ajotaitoja pitäisi kehittää suljetuilla radoilla esimerkiksi jäärata-ajo on oivallista harjoitusta auton käsittelyä opeteltaessa. Niin minäkin opettelin nuorena miehenä auton käsittelyn ja tuo on kannattanut sillä ilman vahinkoja liikenteessä mennyt jo 27 vuotta. Ajotaito kehittyy ajan myötä, mutta lisäharjoitus ei ole kenellekkään pahitteeksi. Turvallisuus lähtee siitä että hallitaan auto ääritilanteissa ja näin on mahdollisuudet selvitä pienillä vahingoilla. Tai kokonaan ilman vahinkoja voi jopa moninkertaistua.



      
  • tracktest:

    Selvästi suosituin automerkki 18-25 vuotiaiden nuorten keskuudessa on nimenomaan BMW. Tehokas takavetoinen auto, taitamaton kuljettaja ja renkaat yleensä halvimmat mahdolliset kulutuspinnat rajamailla lain sallimaa, näin negatiivinen yhtälö on valmis.




    Niinpä. Ehkä juuri tuosta syystä Bemareille sattuu muita useammin onnettomuuksia.

    Pitäisi lukea tuo Karjalaisen lehti, ehkä siellä kerrotaan enemmän.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit