NALLE SYÖ PÖYDÄSSÄSI - JA TUKEVASTI !!!

7 kommenttia

Oletko erehtynyt vakuuttamaan liikennöintivälineesi IF (Sampo) -konsernissa?

Minä olen- ja yli 30 vuotta katkeamatta. Kun lueskelin Sampo konsernin voittoja viime vuodelta (x miljardia) ja kehuja siitä, että vakuutustoiminta on ollut hyvin kannattavaa, ajattelin kilpailuttaa taas 5 vuoden tauon jälkeen muutamia yhtiöitä.

Vakuutettavaa on kertynyt parin vanhan auton, talon,moottoripyörän, veneen ja parin peräkärrin verran.

Tässä tulokset:

Indeksi / Yhtiö
100 / IF
90 / Fennia
88 / Tapiola
58 / Pohjola

Ei taida Wahlroosin poika enää kauaa syödä minun pöydässäni....

:p :p :p

[Tapio Taula muokkasi tätä viestiä 01.03.2006 klo 18:41]
  
  • ANNA NALLEN SYÖDÄ VAAN , JOS meinaat kÄYDÄ RADALLA MOPOSI KANSSA,IF TAITAA OLLA TOINEN YHTIÖ JONKA KASKO VIELLÄ KORVAA RATALIPOISSA OSAN PYÖRÄSTÄ JA TOINEN TAIS OLLA TURVA..MUUT EI KORVAA MITÄÄN.
    MUUTEN KANNATTAA KILPAILUTTAA VAKUUTUKSET 2 VUODEN VÄLEIN,TAPIOLASTA SIIRRYIN NOIN VUOSI SITTEN POIS JA SE OLI KYLLÄ PALJON KALLIIMPI KUIN IF JOTEN IHMETTELEN HIEMAN INDEKSIÄ MUTTA OVAT SAATTANEET TOKI MUUTTAA HINNOITTELUAAAN.

      
  • Axe:n kommentissa on perää. Jos lukee vakuutusehdot kilpailuttamisen yhteydessä, huomaa ettei vertailu olekaan aivan helppoa. Ainakaan yleispäteviä tuloksia ei voi esittää.

      
  • Axen kommentissa on tosiaankin perää, ainakaan minä en halua korvata omissa vakuutusmaksuissani joitain radalla pyöriteltyjä moottoripyöriä.

      
  • Pohjola on korvannut mukisematta aina kaiken minkä on pitänytkin. Hienosti ja helposti ja oma-aloitteisesti ilman painostuksia ja vääntöjä.

    Minulla oli joskus ajat sitten vakuutukset (auto+mp) Pohjolassa ja sitten IF:ssä vuosikausia ja nyt sitten viimeiset 4v. Turvassa (TFMK) ja nyt juuri siirryin takaisin Pohjolaan samoista syistä kuin Taulan laskelmat näyttävät. MP vakuutukset HALPENIVAT ja seisonta-ajat poistuivat kaiken kukkuraksi. Nyt voin ajaa vaikka heti, jos siltä tuntuu. Autonkin vakuutukset halpenivat 70€.

    Mitä tulee rata-ajoon, niin joillekin se on tärkeämpää kuin toisille ja on luojan lykky, että erilaisia vakuutuksia on itse kullekin. Eläköön vapaus. Kieltämättä rataharjoittelu opettaa laitteenkäyttöä ja kaarreajoa sekä jarrutuksia melkoisen tehokkaasti - kokemusta on. Liikennesilmä, joka minun omasta mielestäni on ihan ylivoimaisesti tärkein turvallisuustekijä, ei parane siellä radalla yhtään mitenkään. Jos ei osaa lukea ympärillään hyörivää muuta liikennettä, niin ei auta lainkaan vaikka olisitte millaisia Valentino Rosseja tahansa .. pikemminkin päin vastoin ..

      
  • Nalle on mukava mies niin kauan kun "syötävää" riittää ja muistaa vieläkin tarjota köyhemmälle :sunglasses: kahvit kun nähdään.

    nimimerkillä entinen työkaveri

    PS. Ei tulisi kuitenkaan edes mieli käyttää Sampo Pankin palveluja. Sen verran heikkoja ovat heidän sijoituspalveluidensa tuotot. Vakuutuksia en ole juuri verranut, olisi ilmeisesti syytä tehdä se kun teidän lukuja katsoo.

      
  • Lainaus:
    28.02.2006 klo 20:50 Tapio Taula kirjoitti
    Oletko erehtynyt vakuuttamaan liikennöintivälineesi IF (Sampo) -konsernissa?

    Minä olen- ja yli 30 vuotta katkeamatta. Kun lueskelin Sampo konsernin voittoja viime vuodelta (x miljardia) ja kehuja siitä, että vakuutustoiminta on ollut hyvin kannattavaa, ajattelin kilpailuttaa taas 5 vuoden tauon jälkeen muutamia yhtiöitä.

    Vakuutettavaa on kertynyt parin vanhan auton, talon,moottoripyörän, veneen ja parin peräkärrin verran.

    Tässä tulokset:

    Indeksi / Yhtiö
    100 / IF
    90 / Fennia
    88 / Tapiola
    70 / Pohjola

    Ei taida Wahlroosin poika enää kauaa syödä minun pöydässäni....

    :tongue: :tongue: :tongue:
      
  • Pohjolassa ollut jo kauan, ei valittamista kun ei ole mitään sattunut! :sunglasses:
    Meni kait OP-leiriin eli voi kyllä tulla ongelmia? :innocent:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit